کارگردان هنری جی.تی.ای ۵: ساختن شهرهای جدید را به دوباره‌سازی نمونه‌های اولیه ترجیح می‌دهم

m توسط m
در ۱۳۹۲/۱۰/۱۵ , 20:44:06

فرنچایز محبوب راکستار یعنی جی.تی.ای (Grand Theft Auto) همواره به دلیل سبک جهان آزادش به ساخت شهرها و ایالات متعدد شهرت دارد و مخاطبان این سری همواره می‌توانند از زندگی واقعی فاصله گرفته و یک زندگی مجازی واقعی را تجربه کنند. از شهر لیبرتی (نمونه‌ی شهر نیویورک) تا لوس سانتوس (نمونه‌ی ایالت کالیفرنیا) گرفته این شاخصه همواره با این سری بوده است.

بر همین مبنا آقای Aaron Garbut – طراح ارشد عنوان جی.تی.ای ۵ در شعبه‌ی North راکستار – طی بیانیه‌ای اظهار داشت:

“اصلا علاقه‌ای به ساخت دوباره‌ی یک شهر یا ایالت ندارم چون این کار را هر سازنده‌ای می‌تواند انجام بدهد و مخاطب هم مطمئنا به این کار راضی نخواهد شد. علاقه‌ام بیشتر به سمت ساخت شهرهای جدید سوق دارد ولی به هر حال این سیاست‌های راکستار است که تیم طراحی را وادار به ساخت دوباره‌ی یک شهر می‌کند. حالا این شهر می‌تواند خیلی بهتر از یک شهر واقعی باشد چون ما آن را با علاقه‌ی خود و مردم می‌سازیم پس ماحصل واقع گرایانه‌تر است.”

جی.تی.ای ۵ اواخر ماه سپتامبر برای کنسول‌های نسل هفتم منتشر شد.


35 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. از ایران هم می توانند انتخاب کنند !!! :mrgreen:
    کم هم نمونه نیستش همه ظاهرا مسلح و با مجوز بیرون میروند
    با کوچکترین تنشی سلاح از درون به بیرون میکشند :-s
    تابه بقیه درس عبرت بدهند به همراه مجوز
    با تشکر

    ۰۰
  2. این اخری با اینکه بزرگ بود اما خیلی زود مکانا تکراری میشد اما همین لیبرتی سیتی کوچکتر بود ولی مکان ها جذابیت خودشون رو با هر بار دیدن حفظ میکردن حالا نمیدونم به کدوم پارت طراحی ربط داره ولی خب …

    ۰۰
    1. نه فن مید نبود
      بازسازی که دیگه نمیشه گفت به اون گرافیک و دوربین از بالا و عدم وجود فاکتور ارتفاع
      فقط چند تا لندمارک معروف مثل ساعت بیگ بن توش بود همین.

      ۰۰
    1. در واقع سان اندریس نمونه ایالت کالیفرنیاست، و خود سان اندریس به ۳ بخش سن فیرو(نمونه سانفرانسیسکو)، لاس ونتوراس ( نمونه لاس وگاس) و لوسانتوس( نمونه لوس آنجلس) تقسیم میشه.

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر