کارگردان هنری جی.تی.ای ۵: ساختن شهرهای جدید را به دوباره‌سازی نمونه‌های اولیه ترجیح می‌دهم

m توسط m
در ۱۳۹۲/۱۰/۱۵ , 20:44:06

فرنچایز محبوب راکستار یعنی جی.تی.ای (Grand Theft Auto) همواره به دلیل سبک جهان آزادش به ساخت شهرها و ایالات متعدد شهرت دارد و مخاطبان این سری همواره می‌توانند از زندگی واقعی فاصله گرفته و یک زندگی مجازی واقعی را تجربه کنند. از شهر لیبرتی (نمونه‌ی شهر نیویورک) تا لوس سانتوس (نمونه‌ی ایالت کالیفرنیا) گرفته این شاخصه همواره با این سری بوده است.

بر همین مبنا آقای Aaron Garbut – طراح ارشد عنوان جی.تی.ای ۵ در شعبه‌ی North راکستار – طی بیانیه‌ای اظهار داشت:

“اصلا علاقه‌ای به ساخت دوباره‌ی یک شهر یا ایالت ندارم چون این کار را هر سازنده‌ای می‌تواند انجام بدهد و مخاطب هم مطمئنا به این کار راضی نخواهد شد. علاقه‌ام بیشتر به سمت ساخت شهرهای جدید سوق دارد ولی به هر حال این سیاست‌های راکستار است که تیم طراحی را وادار به ساخت دوباره‌ی یک شهر می‌کند. حالا این شهر می‌تواند خیلی بهتر از یک شهر واقعی باشد چون ما آن را با علاقه‌ی خود و مردم می‌سازیم پس ماحصل واقع گرایانه‌تر است.”

جی.تی.ای ۵ اواخر ماه سپتامبر برای کنسول‌های نسل هفتم منتشر شد.


35 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. بله ! وقتی شما شهری جدید را با ایده ها و نگاه خاص خود و از پایه می سازید مشخصا لذت بخش تر است تا دوباره کاری و تغییرات جزیی در نمونه های از قبل وجود داشته !
    ————————
    :((
    ۷۱ روز تا دیدار محبوب :X

    ۰۰
  2. دست این سازندهاشو باید بوسید ، اینا تو کار و سبک خودشون بهترینند ، یعنی همه دنیا تو کف این فرمول ساخت GTA هستند که اینا چطوری انقدر خوب و قشنگ اپن ورد میسازن ، تاحالا هر چیزیم ساختن توی اون سال بهترین بازی شده و جواب زحمات این داده شده

    ۰۰
    1. فک کن با بوگاتی یه تریپ خوشگل بزنی از جلو حرم رد شی!!! میری داخل حرم که م.ح.م.و.د خان رو میبینی در حال هفتیر کشی به جماعت!!! :D

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر