“رامبو” بیست و یک فوریه عرضه میشود
بازی «رامبو» که قطعا نامی است که با “سیلوستر استالون” در ذهنها تداعی میشود، قرار است ۲۱ فوریه برای رایانههای شخصی و کنسولهای نسل هفتم عرضه شود.
این بازی که توسط استودیوی لهستانی “Teyon” ساخته شده است، وقایای سه فیلم اول را روایت میکند. ناشر این بازی “Reef” تبلیغاتی زیادی برای بازی نکرده و همین مسئله میتواند دلیل انتظارات نسبتا پایین بازیکنندگان از این عنوان باشد. عنوانی که جدای فیلم، بازی رامبو در “مگادرایو” را نیز به یادمان میآورد.
خبر جالب اینکه صداهای سیلوستر استالون از فیلم رامبو برای این بازی لایسنس شدهاند. همچنین تعدادی از موسیقیهای ساخته شده برای فیلمها در این بازی شنیده خواهند شد.
با اینکه میدانیم نمیشود از بازی-فیلمها انتظار زیادی داشت، اما امیدواریم که این بازی به اندازهی تصاویری که از آن دیدهایم و البته تریلری که خودتان باید بگردید پیدا کنید و ببینید، جذاب باشد!
پ.ن.: «رامبو» تلفظ درست کلمهی “Rambo” نیست اما این فیلم با این نوع تلفظ در ایران معروف است و طرفدار دارد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
من که هم از فیلمش بدم میومد هم از بازیگرش هم از این بازیش که داره میاد .
کی ر-ده بهت؟از عکس پروفایلت معلومه تو فاز من اعصاب ندارم هستی…
منکه بهش امیدی ندارم
یادش بخیر :>
تنها حرفی که میشه زد :
good luck …. /:)
rail shooter ؟!!! رسما دیگه امیدی به بازی ندارم ! بعده این همه تاخیر و بندو بساطشون حالا با یه rail shooter به استقبالمون میان ! متا زیره ۶۵ !
ترجیح میدم امولاتور مگادرایو بریزم و همون قدیمیه رو بازی کنم
=D :P :lol:
تکبیر =D
: A wise man once said
“بازی باید گیم پلی داشته باشد.بازی ای که گیم پلی نداشته باشد بازی نیست.”
جو منفی علیه این بازی ایجاد شده ولی اولا سبک این بازی متفاوت هست و شاید یک عده خوششون نیاد
در ثانی از مزیت هاش تنوع مراحل هست.که باز هم انتظار برای انتشار نمره ها بهترین کار هست
عزیز تریلر این عنوانو اگر نگاه نکردید پیشنهاد میکنم ی نگاه بهش بندازی…شوتر ریلی هم سبک مهجوریه شدیدا و البته گیم پلی توش تعریف نمیشه کلا!
دقیقا
این سبک درست مثل بازی های FMV خیلی وقته مرده.
سوالی که مطرحه اینه که هدف سازندگان از ساخت این بازی چی بوده؟!
از هر نظری زیر خط فقره المان هاش
به نظر من اگر سبک بازی این استدیو چیزی جز اکشن اول شخص ریلی بود بازهم در خوشبینانه ترین حالت ممکن، زیر سایه ی غول های این سبک قرار می گرفت به همین خاطر این استدیو تصمیم به ساخت بازی در این ژانر رو گرفته و از طرفی به نظر می رسه ساخت بازی (با توجه به تازه کار بودن تیم سازنده و نداشتن پشتوانه ی مالی قوی) با چنین سبکی به بودجه ی کمتری نیاز داشته باشه.
داستان این بازی هم مثل داستان برو بچه های تیم سازنده سری بازی های ایرانی “انتقام” هستش.هر دوشون قصد دارن به دو سبک مرده ی بازی های رایانه ای جان دوباره ای ببخشن.در هر صورت امیدوار موفق باشن و حداقل تجربه کسب کنند.
حرف شما متین,ولی دست گذشتن رو Rambo یک حرکت ناشیانه ی تبلیغاتی در استفاده از این نام بنظر میاد,که محکوم به شکسته.و البته این سبک جای مانوری برای احیا بنظر نمیرسه داشته باشه…
——–
برادر سبک انتقام اشاره و کلیکه؟همون پروژه که سید طه و متین ایزدی هم تو تیم ساختشون هستن؟
نه منظورم همون بازی فیلمی بود که تابستون سال گذشته شماره دومش منتشر شد.
خب فکر نمیکنم زیاد جالب باشه ولی خب توی این بی بازی، بازی کردنش از هیچی بهتره