«کسلوانیا: اربابان سایه ۲» یک بازی متوسط است؟ مقصر کارگردان می باشد!

در ۱۳۹۲/۱۲/۰۹ , 14:23:35

عنوان Castlevania: LOS 2 چندی پیش عرضه شد و با نقد هایی متوسط و ضعیف رو به رو شد که برای طرفداران بسیار شوکه کننده می باشد. یکی از اعضا استودیو «مرکوری استیم» جلو اَمده است و این نمرات را قبول می کند و می گوید همه این مشکلات زیر سر کارگردان بازی «انریک اَلوارز» کارگردان استودیو می باشد، کسی که همیشه عصبانی بود و مشکلات جدی را وارد کار کرد.

خبر به دنبال منتشر شدن نقد های نااُمید کننده بازی C:LOS 2 منتشر شد. یکی از کاربران Castlevania Dungeon با نام Kingshango کسی که همه می دانند با استودیو «مرکوری» رابطه مستقیمی دارد دلیل ضعیف بودن بازی جدید را اعلام کرده است.

او توضیح می دهد که کارکنان در طول توسعه los 2 بسیار سختی کشیدند. او می گوید که در نسخه اول هیدئو کوجیما مغز متفکر «متال گیر سالید» بر روی بازی نظارت داشت اما در نسخه جدید یک بار استودیو را ملاقات کرد و چیزی را امضا کرد و همه اش همین بود.

گروه بزرگی از تیم سازنده می دانستند چیزی که میسازند اَشغال به تمام معنا است و هیچ ارتباطی با نسخه اول ندارد و نیمی از ارزش اَن را نیز دارا نمی باشد. هیچ کدام از اعضا تیم سازنده از نمرات بد متعجب نشدند همگی می دانستند چه چیزی ساخته اند.

اگر در این میان کسی باشد که باید او را مقصر بدانیم «انریک اَلوارز» است. او کسی است که هدایتگری یک توسعه شکسته را بر عهده داشت کسی که بازی را بر معیار ضوابط شخصی خود توسعه داد، او کاملا طراحان، برنامه نویسان و سایر سازندگان را از یاد برد و از هیچکدام استفاده ای نکرد. او شخصی عصبانی و **** می باشد، و از زمان موفقیت Lords of Shadows 1 دیگر جواب سلام شما را نمی دهد!

او به هیچ یک از کارمندانش اعتماد ندارد. حتی بعضی اوقات  تیم سازنده در اخبار گیمی به ویژگی های بازی جدید پی می بردند.

همچنین گفته می شود ساختار داخلی «مرکوری استیم» بسیار قدیمی است و پایه گذاران استودیو هیچ قابلیتی برای احداث استودیو جدید ندارند. همچنین گفته می شود کارگردانی بخش هنری بازی نامنظم و سربریده انجام شده است.

او توضیح داد که موتورگرافیکی اصلی استودیو به وسیله دو نفر کدنویسی شده است یکی از اَن ها بنیان گذار استودیو و محل تکیه انریک می باشد. دسترسی به برنامه نویسان جدید و کدنویسان ماهر رد شد و همه کار ها به روش ده سال پیش انجام می گیرد.

چنین مشکلاتی، که اصلی ترین اَن ساختار بد استودیو می باشد باعث خلق بازی هایی ماند LOS 2 می شود.

این شخص که یک رابط در استودیو دارد اعلام کرد از زمان توسعه Lords of Shadow 2 نزدیک به ۳۵ نفر از کارمندان اخراج شدند. همچنین اَینده استودیو بسیار مبهم می باشد چرا که کونامی نسبت به این بازی که عملکرد متوسطی داشته است بسیار ناراحت است.اُمیدی برای اَینده این استودیو نداشته باشید.

در اَخر این شخص گفت:

در اَخر باید بگویم همه چیز اینقدر بد نیست تیم اصلی استودیو افرادی اند که معجزه می کنند، اگر این افراد در استودیو ای جداگانه قرار گیرند مانند Jurassic Studio می توانند اَینده ای روشن رقم بزنند. یک نفر می بایست این حرف ها را بزند، اُمیدوارم این افراد این نوشته را بخوانند و اَینده ای روشن داشته باشند.

نظر شما در این باره چیست؟

Bad Guy!
Bad Guy!

 


36 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. من که خیلی خوشم اومد وقتی بازی میکردم هاردشو حسه بازی خدای جنگ رو میداد طراحی محیط گرافیکش طراحی دشمنان عالی بودن ولی حیف یه مشکله بزرگ داره داستانش تموم میشه دیگه نمیتونیم هر مرحله ای که بخواهیم رو بازی کنیم اینجا رو هیچ کردن :-P x-(

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر