هیدئو کوجیما : Metal Gear Solid V برای بازیکنان بسیار بزرگ است
همانطور که همه شما میدانید بازی متال گیر سالید ۵: درد فانتوم ۲۰۰ برابر بزرگ تر از بازی سطح صفر بوده و این مسئله هیدئو کوجیما را نگران کرده است. او در مصاحبه ای که با IGN داشته است در مورد وسعت محیط های فانتوم پین اینچنین گفته است:
“The Phantom Pain یک ریسک بسیار بزرگ است زیرا ممکن است مردم به دلیل وسعت بیش از حد این بازی از به اتمام رساندن بخش داستانی آن خودداری کنند. این وسعت در تضاد کامل با نسخه ی Ground Zeroes می باشد، زیرا بخش داستانی این بازی حدود ۲ ساعت خواهد بود ولی عناصر زیادی برای کشف و روش های مختلفی در بازی برای تجربه وجود دارد که سبب می شود Ground Zeroes نیز کوتاه نباشد اما وسعت این نسخه نسبت به The Phantom Pain بسیار کمتر است. من نمی توانم مدت زمان بخش داستانی The Phantom Pain را فاش کنم ولی می توانم بگویم ماموریت های زیادی را در این بازی تجربه خواهید کرد.
نظر شما در این باره چیست؟
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
همه که از این جور بازی ها خوششون نمی اید… :-o
یعنی از اون حرفا بود مثلا کسی که با وسعت ورلد وارکرافت و ال نوآر کنار امده نتونه با بزرگی فانتوم پین کنار بیاد
l.a.noire مگه وسیع بود؟ :-/
داداژ این مپ متال گیر فانتوم پین ۳۰۰ برابر بزرگتر از گراند زیرو هستش.. وارکرافت کنار این پشمکی بیش نیس.
استاد حتما چیزی میدونند که میگن واس گیمرا خعلی بزرگه :P
احتمالا همین اتفاق برای من میوفته و شاید از فرط بزرگی بازی کلا بیخیال بخش داستانیس شم.
اینا رو ول کن لامصب بگو واسه pc رو چیکار میکنی؟؟