هیدئو کوجیما توضیح می دهد چرا هنگام ساخت بازی همه کار ها را خودش انجام می دهد

در ۱۳۹۲/۱۲/۱۹ , 17:25:24

بازیساز افسانه ای «هیدئو کوجیما» سازنده Metal Gear Solid یک شخص همه کاره می باشد. این یک واقعیت می باشد، او یکی از پرکار ترین اشخاص در هر صنعتی می باشد، او امروز در توییتر توضیح داد:

از زمان نسخه Peace Walker بر روی PSP در سال ۲۰۱۰، من بر روی FOX Engine، عناوین دیگر و ساخت استودیو لوس اَنجلس تمرکز کردم. چهار سال طول کشید تا شرایط برای ساخت یک بازی مستقیماََ تولیدی خودم شکل بگیرد.

من فقط توسعه یک بازی را در نظر نمی گیرم، همچنین به پیشرفت کسب و کار، تولید، پیشرفت ساخت عناوین دیگر و … را نیز در تفکرات خودم دارم.

اگر من ۲۴ ساعت در روز وقتم را صرف توسعه بازی می کردم من بازی ها را سریع تر و عمیق تر می ساختم. اما اگر به فکر تولید و پروداکشن نباشم نمی توانم به چیزی که می خواهم و دوست دارم برسم.

این یکی از حرف های جدی کوجیما می باشد، اما او چیز های جالی نیز گفته است، زمانی که او به اواخر ساخت یک نسخه از «متال گیر سالید» می رسد، می گوید که دیگر نسخه جدید بازی را نخواهد ساخت اما باز هم توسعه متال گیر ادامه دارد. البته این هم جزو اخلاق های کوجیمایی می باشد!


4 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. میخواد یه بازی بدون نقص و مشکل و دارای گرافیک خوب و داستان خوب طراحی کنه
    اونم با یک موتور قوی که توانیی ها شو توی بازی PES14 پس داده!
    همه ی کاراش درست فقط تپه های خاموشش میمونه؟ یکم اندیشمندانه به این موضوع فکر میکنم می بینم این استاد نیست بلکه میخواد پا توی کفش دیوید کیج کنه!
    یه پروفسور که با ۵ قسمت بازی METAL GEAR SOILD میخواد دنیا رو بترکونه!
    منظورم یه پروفسوره که در صنعت بازی سازی فقط دستش به بازی های تل تیل نمیرسه
    به بقیه شون میرسه

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر