دیوید کیج: Heavy Rain 2 را نخواهم ساخت چون برای پول بازی نمی سازم

Vahid توسط Vahid
در ۱۳۹۰/۰۷/۰۷ , 17:53:08

David Cage رئیس استودیوی Quantic Dream گفته است قصد ندارد Heavy Rain 2 را بسازد چون برای پول در آوردن وارد تجارت بازی های رایانه ای نشده است.

او در مصاحبه ای با سایت Develop گفت دیدگاه آن ها، ساخت دنباله ی بازی ها نیست بلکه Quantic Dream همیشه با ایده های جدید صنعت بازی های رایانه ای را تکان می دهد. او گفت:

“من برای پول در آوردن وارد تجارت بازی های رایانه ای نشده ام. من Heavy Rain را ساختم چون به آن علاقه داشتم، چون این بازی حرف های زیادی برای گفتن داشت. بله من می توانستم Heavy Rain 2 را بسازم، من چیز هایی که باید می گفتم را گفته ام. این عظمت و قدرت Quantic Dream است که این قدر توانایی در ساخت ایده های جدید و تحول بازی های رایانه ای دارد.”

“نمی دانم چه بگویم. من استراتژی بلند مدتی در مورد شغلم ندارم. کار من قطعاً برای این نیست که تا حد ممکن پول در بیاورم. من واقعاً به خودم به چشم یک نویسنده نگاه می کنم و فقط به غریزه ام اعتماد می کنم. به نظرم طرفداران کار هایی که من تا الان انجام داده ام دوست دارند که باز هم همان طور کار بکنم.”

“من یک بازی ساز قدیمی هستم. من امسال ۴۲ ساله می شوم. خیلی طراحان بازی قدیمی هستند که وقتی جوان هستند شور و اشتیاق زیادی برای بازی سازی دارند اما رفته رفته با بالا رفتن سن شان اشتیاق شان کم می شود. بعد از آن صاحب خانواده می شوند و ناگهان با خود فکر می کنند «باید تا جایی که می توانم برای خانواده ام پول در بیاورم». این مسئله خیلی اهمیت دارد. من هنوز به چنین مرحله ای نرسیده ام.”

“به نظرم من هنوز هم دارم کار های مهمی انجام می دهم. شاید این خیلی ساده به نظر برسد اما من هنوز هم فکر می کنم اینجا هستم تا کار های خلاقانه انجام بدهم. من یک کمپانی بازی سازی دارم چون برای تحقق ایده هایم به آن نیاز دارم.”

David Cage همچنین در مورد نارضایتی اش در خصوص نوع بازاریابی شرکت Atari برای Fahrenheit در آمریکا صحبت کرد و گفت تغییر نام این بازی در آمریکا از Fahrenheit به Indigo Prophecy فوق العاده احمقانه بوده است.

علاوه بر این طبق گفته های او چون در بازی هایش، تفنگ وجود ندارد شرکت های بازاریابی آمریکایی این را به عنوان مانعی بر سر راه فروش بازی می دانند در حالی که این تصور کاملاً اشتباه است.


80 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. از جمله افرادی هستم که علاقه ی شدیدی به این شخصیت دارم یه جورایی افق جدیدی تو صنعت بازی خلق کرد این هرچند سال یه بار میاد صنعت رو یه تکونی میده میره عنوان بعدیش هر چی‌ باشه مطمئنم بازم در حد اینا می‌شه :-P

    ۰۰
  2. من که هیچ وقت این بازی رو انجام ندادم اما مطمئنم که یه شاهکار بوده ، بیشتر ازهمه حسرت از دست دادن این بازی رو میخورم تا انحصاری دیگه سونی یعنی انچارتد…
    ———————————————————
    انجمن حقوق بگیران مایکروسافت
    BROTHERS TO THE END

    ۰۰
    1. من هم همین طور ،هیچ وقت افسوس این رو نخوردم که آنچارتد و خدای جنگ رو بازی نکردم ولی برای Heavy Rain واقها افسوس خوردم .

      ۰۰
    1. واقعا هم همین طوره! مثل اون EA کار نمیکنه که فقط میخوان تبلیغ کنن و پول به دست بیارن :evil:
      خدا وکیلی Heavy Rain یکی از بهترین بازی های PS3 بوده
      ______________________________
      COD Team…نه فقط یک انجمن… :arrow:

      ۰۰
    2. چه ربطی به سونی داشت؟! اتفاقا سونی پول دوسته، هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیره، دیوید کیج هم به جز هایپ منظور دیگه ای از این حرفاش نداشته، وقتی سونی با یه پول هنگفت اومد وسط و ip بعدی کیج رو هم انحصاری کرد اونوقت مشخص میشه!

      ۰۰
    1. خب عزیز من تو دوست داشتی مثلا گیرز و هیلو و فورزا و خیلی دیگه از عناوین انحصاری ایکس باکسو روی پی اس ۳ هم میزدن؟اگه این بازی های انحصاری نبودن که جنگ بین دو کنسول پیش نمی اومد و شرکت های سونی و مایکروسافتم روز به روز در پی بهتر کردن بازی های انحصاریشون نبودن.
      ————————-
      COD team+pes killers

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر