Sony Japan از پیشرفت گرافیکی The Last of Us: Remastered شگفت زده شده است
اخیراََ سونی ژاپن تریلری ژاپنی از The Last of Us: Remastered به انتشار رساند. این تریلر همانی بود که در کنفرانس سونی در E3 با زبان انگلیسی به نمایش گذاشته شد.
Arata از استودیو ژاپن سونی کیفیت TLOU: Remastered را ستایش کرد و تفاوت بین ۶۰ فریم و ۳۰ فریم را بسیار دانست. او در بیانیه ای گفت:
“من نمی دانستم بین ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه اینقدر تفاوت وجود دارد. واو!
نسخه ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه TLOU با پسوند Remastered در تاریخ ۲۹ جولای منتشر می شود.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
دوستان کسی میتونه تفاوت ۳۰ و ۶۰ فریم رو علمی توضیح بده؟
یعنی در هز ثانیه چه تعداد فریم به تصویر کشیده بشه.
چیزی رو که ما به عنوان تصویر متحرک (فیم-بازی …) می پذیریم در واقع یک سری عکس هستند که با سرعت زیاد عوش میشن. به خاطر سرعت زیادشون مغز ما اونا رو متحرک فرض میکنه. حالا ۶۰ فریم یعنی در هر ثانیه ۶۰ تا عکس خیلی سریع به با نشون داده میشن و در نتیجه تصویر روون تری رو داریم. این مقدار طبیعتا دو برابر ۳۰ فریم هست.
۶۰ فریم برای بازی های استراتژی و نقش آفرینی ایزومتریک و سبک های مختص بهترین گزینه است
اما در بازی های اکشن بیشتر سازندگان ۳۰ فریم را ترجیح میدهند به خاطر سینمایی بودن
خداحافظ ۳۰ فریم حداکثر یک سال دیگر ۱۰۰ درصد بازنشسته میشود
لذت ۶۰ فریم غیر قابل وصف هستش
اگر ۳۰ فریم بازنشست هم بشه
به احتمال خیلی زیاد
کات سین ها همون ۳۰ فریم باقی میمانند
بسیار عالی .
۶۰ فریم واقعا تفاوت داره
مترو یکی از پیشنهاد های من هستش
ولفنشتاین یکی دیگر
رزیدنت اویل ۴ اولترا HD یکی دیگر
زمین تا آسمان تفاوت داره
به قدری کنترل کاراکترها نرم تر و روون تر میشه
دوربین حرکت تند با کنترل بیشتر دارید
دوران ۳۰ فریم تمام شده است
خداحافظش
کالکشن مترو برای کنسول های این نسل که داره میاد از مورد انتظارام هستش!!
تجربه ی شصت فریم چه حالی بدهد! :X
مترو :X
ممنون!!!!
راستش تفاوت واقعی ۶۰ فریم رو در تریلر انچارتد ۴ دیدم :X اصلا هنگ کردم