اطلاعات جدید از Mass Effect 4 ، به زودی !

Leon S.K توسط Leon S.K
در ۱۳۹۳/۰۴/۲۴ , 12:57:03

عنوان بعدی سری مس افکت در طی نمایشگاه کامیک کان مورد بحث و گفت و گو قرار خواهد گرفت و امیدواریم که حداقل اطلاعاتی بیشتر و بهتر از بازی به ما بدهد.

سازندگان Mass Effect از استدیو های “Edmonton” و “Montreal” بایوور در نمایشگاه کامیک کان پنلی اختصاصی خواهند داشت و در آن به گفت و گویی عمومی با هواداران راجع به عنوان بعدی این سری خواهند پرداخت. متن اصلی اعلامیه به شرح زیر است :

” سازندگان مس افکت از استدیو های Edmonton و Montreal به بحث با هوداران خواهند پرداخت تا بدانند بهتر است چه چیز هایی در این فرانچایز دوست داشتنی و تثبیت شده را گسترش و بسط دهند. اعضای حاضر “Carl Boulay” (طراح ارشد) ، Fabrice Condominas (تهیه کننده) ، Mike Gamble (تهیه کننده) ، Noel Lukasewich ( طراح ارشد ) و Jessica Merizan ( مسئول روابط عمومی ) ، تجربیات خودشان در ساخت عنوان بعدی مس افکت همراه با احتمالاتی که در حین جدید بودن به ساختار اصلی و تحسین شده سری وفادار خواهد ماند را به اشتراک خواهند گذاشت. “

اگرچه این اعلامیه زیاد جذاب و مهیج به نظر نمیرسد اما بایوور همیشه عادت دارد که در این همایش ها به عنوان جایزه اطلاعاتی بیشتر از آنکه قولش را داده بود به هواداران هدیه دهد. در پنل های گذشته به عنوان مثال آن ها طراحی های هنری ای را نشان دادند یا از ویژگی های آینده بازی رونمایی کردند تا فیدبک های هواداران را دریافت کرده و در راستای کارشان قرار دهند.

بایوور و EA هنوز اینکه مس افکت بعدی شماره ۴ را خواهد داشت یا نه را تایید نکرده اند، اما ما طبق عادت با نام “Mass Effect 4” او را صدا میزنیم. در حال حاضر اطلاعات ما راجع به پروژه بسیار کم است. نمایش آن ها در E3 2014 بسیار کوتاه و کم ارزش بود. ما میدانیم که بازی قابل انجام است و الان در اواسط ساخت بازی قرار دارند. تغییرات بزرگی در بازی خواهیم دید اما هسته اصلی قابل شناسایی خواهد بود. به بازی های قبلی وفادار خواهد ماند اما شخصیت اصلی اش کاپیتان شپرد نخواهد بود. هسته اصلی بازی نیز با سری دراگون ایج مکانیزم هایی را به اشتراک خواهد گذاشت.

به هر حال بایوور سخت به دنبال فیدبک ها و نظرات هواداران است، اگر شما هم دوستدار این سری هستید از طریق این لینک که فقط با هیتلر کُش باز میشود، نظرات خود را به گوش سازندگان برسانید.


64 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. اینا رو میگم چون که هرفه دلمه
    من بیشتر از خیلی از شما ها jrpg بازی کردم .بیشتر از خیلیاتون متال گیر بازی کردم
    (پنج دقیقه هم اسکایریم :D )
    و اینارو میگم چون امثال تو از اسپلینت سل بد میگن و به شخصیت پردازی پوچ بیگ باس چسبیدن
    الانم فعلا باید برم بیرون برای اینکه جوابمو رو بدین از طریق پ.خ. اینکارو بکنین که نندازنم بیرون (اینجا چقدر شبیه کره شمالی شده) :!:

    ۰۰
    1. “شخصیت پردازی پوچ بیگ باس”
      شما بهتره بری کلاس اول ابتدایی از نو بخونی تا بفهمی حرف رو هرف نمینویین.
      بعد بیا اینجا قدقد کن

      ۰۰
    2. دوست من هر دو سری از بهترینهای تاریخ مخفی کاری هستن. متال گیر هم شخصیتهاش خوب کار شدن. خوب شما که ۵ دقیقه اسکایریم بازی کردی چرا میگی زیاد بازی کردم؟

      ۰۰
    1. مجبور نیستی اعلام کنی از چی خوشت میاد از چی نه :|
      از همینجا هم بت بگم اگه خوشت نمیاد از متال گیر پس لطفا توی پست هاشم نظر نده چون اینجا حساس به اثر زیاده. :|
      ( برای خودت میگم )

      ۰۰
    2. مجبور نیستی جار بزنی !!!!
      متال گیر …
      JRPG …
      اوضاع ۲تا بالایی اینجا دیکتاتوری شده است !!
      یه تنه نیست و نابودت خواهم کرد پس اگر می خواهی اظهار وجود کنی اینجا جایگاهش نیست.
      معمولاً با دوستان جدید این گونه صحبت نخواهم کرد ولی تا یه مرزی … بعد از آن THE END.

      ۰۰
    3. گفت خوشم نمیاد نگفت بده پس خواهشا جوگیر نشین!
      در ضمن شما هم مجبور نیستی همه جا جار بزنی JRPG بازی.

      ۰۰
  2. بخش نقش آفرینی بازی که بخشیش گیم پلی هستش
    می تواند عمیق تر و بهتر شود
    البته ۳ نسخه قبلی بدون تردیدی جز شاهکارهای دنیای گیم هستند
    و جز معدود سری های جدیدی که در نسل قبل به راحتی هر نسخه
    قلب و روح گیمر را با خود می برد و یکی میکرد
    گیمر و کمندر شپرد یکی میشدند :X

    ۰۰
  3. بسیار عالی. وقتی نسخه ۲ رو بازی میکردم کل فکر و ذکرم گشتن توی فضا و اینده بود. با خودم میگفتم کاش ۱۰۰ سال دیگه به دنیا میومدم! تا چیزای مشابه رو ببینم.امیدوارم توی نسخه ۴ محیط بازی رو بسیار بزرگتر بکنن تا بهتر به سیر و سیاحت بپردازیم.

    ۰۰
    1. احتمالا همین گونه است
      این نسخه مثل نسخه اول وسیع هستش
      و به پایان داستان در نسخه های دیگر نزدیک بشیم
      برای نتیجه گیری نهایی وسعت بازی کمتر میشه
      ۳ نسخه قبلی
      یک مخروط در نظر بگیر نسخه اول در انتهای مخروط بود
      جای که شعاع وسیع تری داشت
      نسخه دوم در میانه مخروط بود
      نسخه سوم برای نتیجه گیری در قسمت بالایی مخروط هستش که شعاع و وسعت
      کمتری داره

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر