جدیدترین اطلاعات از گیم پلی The Evil Within | قسمت دوم
به تازگی PewDiePie قسمت سوم گیم پلی The Evil Within را منتشر کرد. این قسمت نیز ۱۵ دقیقه است و ما آن را برای شما اسپویل زدایی کرده ایم تا ویژگی های باقی مانده بازی را مشاهده کنید. جالب است بدانید که هر قسمت از این ویدئو ها نزدیک به ۳ تا ۴ میلیون بازدید کننده داشته است که در نوع خود جالب است.
بپردازیم به ویژگی های بازی:
- اگر این افکت آبی رنگ تصویر شما را فرا گرفت بدانید که شخص غیر قابل شکستی مانند تصویر زیر در تعقیب شما است. جالب است بدانید که هرچقدر بیشتر به او شلیک کنید با سرعت بیشتری به تعقیب شما خواهد آمد و اگر تنها کوچکترین برخوردی با شما داشته باشد به فنا خواهید رفت! (۱۳)
- تیرکمانِ سپاستین گلوله های متنوعی را شلیک می کند از جمله: Harpoon Bolts, Explosive Bolts, Ice Bolts, Incendiary Bolts, Electric Bolts, Flash Bolts, Poison Bolts. تصویر زیر هم یک نوع از همین گلوله ها است. (۱۴)
- در بازی راه های متوعی برای بازیابی سلامتی وجود دارد، یکی از آنها کیت های سلامتی هستند، اما اگر از آن استفاده کنید سپاستین تا چندین ثانیه دچار سرگیجه می شود و باید مراقب خودتان باشید. (۱۵)
- در بازی تله ها و بمب هایی که برای شما گذاشته شده را می توانید خنثی، جمع آوری و استفاده کنید. (۱۶)
- باید بگویم که در بازی معما هایی به سبک رزیدنت ایول های کلاسیک و ۴ وجود دارد. (۱۷)
- نارنجک نیز در بازی دیده شد. (۱۸)
- یکی دیگر از راه های بازیابی سلامتی تزریق آمپول است، این روش نسبت به استفاده از کیت سلامتی سریع تر است اما مقدار کم تری از سلامت را بازیابی می کند. (۱۹)
- و با تصویر زیر به شما خواهم گفت که ماجراجویی های زیادی در انتظار شما است. (۲۰)
بازی The Evil Within در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۴ برای کنسول های نسل هفتم و هشتم و PC عرضه خواهد شد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
بازی از گرافیک کلاسیک و کهنش از صحنه هاش نوع سلاحهاش گیم پلیش قشنگ میگه رزیدنت اویل ۴ هستم با طعم های مختلف از سایلنت هیل
همه چی کلاسیکه قشنگ من رو برد به ۷ سال پیش و کنسول ps2
فقط یه ایراد دارم ازشون اونم از انتخاب اسمش هست اصلا تو دهن نمیچرخه
منتظرشم شدید و حداقل ۴۰ درصد رزیدنت اویل ۴ باشه برا من بسه
اون خطه آخرتو خیلی حال کردم واقعا رزیدنت اویل ۴ بازی بود که واقعا ۴۰ درصدش برا منم بسه !
علی باور کن دیگه خود اینها با تکنولژی های ۱۰ برابر پیشرفته هم نمیتونن رزیدنت ۴ رو بسازن یه چیز افسانه ای بود رزیدنت ۴ به خاطر همین ۴۰ درصدش هم بتونن پیاده کنن بسه
با تمام نکات خیلی حال کردم مخصوصا اون ۲ تا راه بازیابی سلامتی و شماره ۱۳
گیم پلی و جو بازی که برا من خیلی خوب به نظر میرسه اگه یه داستان و شخصیت پردازی خوب هم داشته باشه عالی میشه . فقط امیدوارم یکم گرافیکو اگه وقت دارن باز روش کار کنن مخصوصا نسخه های نسل بعدی رو
از این موارد خیلی خوشم اومد.داره امیدم به بازی بیشتر میشه.گویا گیم پلی غنی در انتظارمونه.
بعضی موقع ها به خودم می گم شاید جرعت بازی کردنشو نداشته باشم …
_____________
تون یارو لباس سفید خیلی بد کنه ایه
همون ۶ دسته که از خون میاد بیرون جیغ میکشه… همون بی پدر منجر به ایزی لایف میشه :sad:
فرار فرار نشان دهنده کلاسیک بودن بازی نه اکشن بودن بازی
The Evil Within + PS4 + 5.1 Channel Headphones = :X :X
مخصوصا اگه شب باشه!
به علاوه ایزی لایف
:lol:
بازی شدیدا لبه تیغ است
به نظرم یا متاش بالا ۹۰ میشه یا زیر ۷۵
بنظرم ٨٢ ٨٣ بشه . معلومه بازى خوبیه ولى اونقدرا نه که بالاى نود بگیره. ولى اون زیر ٧۵ احتمال داره بشه سایلنت هیل اخریه که بنظرم بازیه خوبى بود ۶٨ شد.
حالا که فعلا منتقدا اکثرا خشتک ها دریدند سره این بازی و کلی تعریف کردن! از صمیم قلب امیدوارم عنوانی در شان رزیدنت اویل ۴ و آخرین ما باشه
سر Ground Zeroes هم کلی تعریف کرده بودن فلان فلان شده ها!
با اینکه باید به همون اندازه ای که هزینه پرداخت میکنی محتوای سخاوتمندانه ای هم دریافت کنی ولی بشخصه هیچوقت نمیتونم از تجربه ی یه متال گیر و دست پرورده ی کوجیما و یه گیم پلی ناب حتی برای ۵ دقیقه هم که شده محروم بمونم و این هنره استاده که اونو از بقیه متمایز میکنه…
خشتک دریدن؟! جدى! :-| فکر نکنما! بیشترشون امیدوارانه به بازى نگاه میکنن.
نمره چیه!!!!
البته خیلی دلم میخواد ببینم تام چیک شاهکارشو روی این اثر بر جای میزاره یا نه!؟
سجاد راست میگه…بی ع.مه ها هم کلی از متال گراوند زندگی تعریف کرده بودن.
خب بد بختا عمشونم خبر نداشت بازی قرار ۵ دیقه باشه ک
چرا خبر داشتن. خوب هم خبر داشتن
توی Boot Camp همه شون ۶ – ۷ بار بازی رو تموم کردن
تمام تعریف و تمجید ها هم بعد از Boot Camp بود…
بازی هم ۱ ماه بعد از Boot Camp منتشر شد
مرید نوب الاه تام چیک هم مشخص شد!! :lol:
:)) خب من از این خبر نداشتم . در هر صورت هایپ مجلات و منتقدا هم یه راهی برای تبلیغ کردن و بیشتر فروش رفتن محصولات هست . نقد انتهایی حرف هایی هست که در اصل باید تو هایپ زده بشه
در ضمن پشت تامی حرف نزن روش حساسما از متین برام با ارزش تره این مرتیکه
نمایش عالی بود!!! ( دقت کنید چی گفتم بعد ترول کنید )
خیلی امیدوار شدم!!
سلاح ها که بسیار خوب بودن و جو و اتمسفر هم در دمو عالی بود!!!
معما ها هم که طراحی فوق العاده ای داشتن!!( دوستان بالا گفتن )
نگفتم بهتون زود از بازی زده نشدی و قضاوت نکنید؟؟
در بازی صد در صد سورپرایز خواهیم داشت… :X
خیلی وقت است که مزه ی یک قافلگیری فوق العاده زیر زبونم نرفته!!
از بس که این اس اس اینز و فارکرای و واچ داگز گند زدن تو روحمون با افشا کردن تمام ویژگی ها
من که با این بازی زندگی خواهم کرد… :X
هدف: پلات کردن :X
شاید بهترین بازی سالمم شد.
بازی از اون جایی که اصلا بخش آنلاین نداره جون میده واسه پلات کردن :X
———————————
مبین هیچی پلات گرفتی رو ps4 ?
فعلا اینفیموس
الان هم در حال پلات کردن تیف هستم..
هفته ی دگ پلاته( تیف )
اینفیموس رو منم پلات کردم! بشین ولفنشتاین رو بازی کن که پلات کردنش کار یک هفته است!
thief بازی کردنش اعصاب میخواست چه ÷برسه به پلات کردنش :-|
اگرم میخوای پلات هات بیشتر شه بشین موردر_روح مظنون رو بازی کن که همون چپتراول بهت ۲۹% تروفی میده
همین تیف هم از دوستم گرفتم!! دگ فرصت مناسبیه بخصوص اینکه خوراکم مخفی کاریه!! معتاد شدیم رفت!
تا پلاتش نکنم ول کنش نیستم واسه همین در روز شش ساعت بازی میکنم.
برنامه ریختم سرش!!!
اره دوستم موردرد رو گرفته بود گفته تا الان ۷۹ درصدشو گرفته!! انگار واقعا مالی نیست پلات کردنش!!
وولفین هم به زودی دستم میرسه…
این چند روزه هم دارم استرایدر و رزوگان رو دانلود میکنم.
پروژه های بعدی هم کیلزون و متال گیر گراوند زندگین.
کلا یه تصمیمی مبنی بر این گرفتم که تا پلات نکردم بازی رو تعویض نکنم!
از اول هم نگران گیم پلی و داستان و اتمسفر و این چیز ها نبودیم
فقط نگرانی سر گرافیک فنی بازی هست (حتی از نظر هنری هم نگران نیستم) فقط گرافیک فنی.
می ترسم به خاطر بین نسلی بودنش اونقدر که باید و شاید روی نسل جدید ندرخشه…
گرافیک چیه!
من اصلا مشکلی با گرافیک ندارم.
مشخصه بازی خوب میترسونه!( از جا هم بلند شیم کافیه! )
البته اون بین نسلی بودن میتونه به ضرر تموم بشه!
تنها بازی های بین نسلی که فک کنم موفق شد همین تایتان فال بود فک کنم!!
ممنون!!!
اینجور که به نظر میاد واقعا معما زیاد داره که بسیار راضی کنندست….. :-?
راستش مورد ۱۳ و ۱۵ رو در یک تریلر که همینجا منتشر شد و فک کنم نویسنده هم یکی بود دیدم
و در مورد شماره ۱۳ هم بگم توی اون تریلر گفته شد که ایشون یکی از باس های اصلی بازی است و اسمی همانند روبیک یا روویک ( راستش درست نشنیدم ) دارد . یکی از چیز هایی که در داستان به نظر به مدت طولانی با آن سر و کار خواهیم داشت این است که این آقا کیست و از شما چه چیزی میخواد !!!!!
تشکر فراوان از نویسنده !!
البته اینو باید ذکر کرد که ترس از نظر هرکی یجور تعریف میشه و تقریبا تعریف مشخصی ندارد…..مثلا یکی میگه من از ارتفاع میترسم آیا بنظر شما واقعا از ارتفاع میترسد و یا چون فقط هیجان زده میشود احساس میکند که این ترس است ؟
آقا من خیلی با این دشمن هایی که نمیمیرند حال میکنم اگه دد اسپیس بازی کرده باشید میفهمید چیمیگم اصن هیجانی که با ورود اینا به آدم وارد میشه(البته اگه درست پیاده سازی شه) وصف ناشدنیه خیلی حرکت خوبی زد که اینارو آورد تو بازی.
اون دشمن ها در دداسپیس هم فناپذیر بودن و فقط در بخشی از مدت گیم پلی همراهیت میکردن و بعد به عنوان باس فایت با ترفندی از بین میرفتند! ولی این گویا از اول تا آخر بازی یکیه و کلا همراته همش
از این دشمن به نظرم بیشتر برای شوک های ناگهانی و ترس از نوع سایلنت هیل و فیلم های روحی روانی مثل کانجورینگ استفاده میشه
والا دوست عزیز منکه هرچی مهمات داشتم روشون خالی میکردم به غیر از اینکه دست و پاش کنده میشد و دوباره درمیومد اتفاق دیگه ای نمیوفتاد
استاد این دوستمون داره اونایی رو میگه که فقط میشد کندشون کرد بعد دوباره میومدن
بعضی اوقات هم اگه درست یادم باشه توی کوره میشد نابودشون کرد…
منم دقیقا همونا مد نظرمه و اینم گفتم که با یه ترفند کشته میشدن و شما اون ترفند رو اسپویل کردی
در کل دشمنی نبود که اصلا کشته نشه! ولی این بابا از قراره معلوم قراره از اول تا آخر بازی سایش بالا سرمون باشه :roll: