جدیدترین اطلاعات از گیم پلی The Evil Within | قسمت دوم

Rzht توسط Rzht
در ۱۳۹۳/۰۵/۰۳ , 22:06:04
The Evil Within

به تازگی PewDiePie قسمت سوم گیم پلی The Evil Within را منتشر کرد. این قسمت نیز ۱۵ دقیقه است و ما آن را برای شما اسپویل زدایی کرده ایم تا ویژگی های باقی مانده بازی را مشاهده کنید. جالب است بدانید که هر قسمت از این ویدئو ها نزدیک به ۳ تا ۴ میلیون بازدید کننده داشته است که در نوع خود جالب است.

بپردازیم به ویژگی های بازی:

  • اگر این افکت آبی رنگ تصویر شما را فرا گرفت بدانید که شخص غیر قابل شکستی مانند تصویر زیر در تعقیب شما است. جالب است بدانید که هرچقدر بیشتر به او شلیک کنید با سرعت بیشتری به تعقیب شما خواهد آمد و اگر تنها کوچکترین برخوردی با شما داشته باشد به فنا خواهید رفت! (۱۳)
The Evil Within
۱۳
  • تیرکمانِ سپاستین گلوله های متنوعی را شلیک می کند از جمله: Harpoon Bolts, Explosive Bolts, Ice Bolts, Incendiary Bolts, Electric Bolts, Flash Bolts, Poison Bolts. تصویر زیر هم یک نوع از همین گلوله ها است. (۱۴)
The Evil Within
۱۴
  • در بازی راه های متوعی برای بازیابی سلامتی وجود دارد، یکی از آنها کیت های سلامتی هستند، اما اگر از آن استفاده کنید سپاستین تا چندین ثانیه دچار سرگیجه می شود و باید مراقب خودتان باشید. (۱۵)
The Evil Within
۱۵
  • در بازی تله ها و بمب هایی که برای شما گذاشته شده را می توانید خنثی، جمع آوری و استفاده کنید. (۱۶)
The Evil Within
۱۶
  • باید بگویم که در بازی معما هایی به سبک رزیدنت ایول های کلاسیک و ۴ وجود دارد. (۱۷)
The Evil Within
۱۷
  • نارنجک نیز در بازی دیده شد. (۱۸)
The Evil Within
۱۸
  • یکی دیگر از راه های بازیابی سلامتی تزریق آمپول است، این روش نسبت به استفاده از کیت سلامتی سریع تر است اما مقدار کم تری از سلامت را بازیابی می کند. (۱۹)
The Evil Within
۱۹
  • و با تصویر زیر به شما خواهم گفت که ماجراجویی های زیادی در انتظار شما است. (۲۰)

The Evil Within
۲۰

 
بازی The Evil Within در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۴ برای کنسول های نسل هفتم و هشتم و PC عرضه خواهد شد.


86 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. نتیجه گیری از این بخش
    یک سلندر یا اسلندر یا سمندر یا سمند یا ……………… از همون یارو که تو جنگل :mrgreen:
    دنبال بازی میکرد برای شوک ناگهانی میکامی توی بازی گنجانده است .
    در نهایت تا این ۳ بخش که چیز جدیدی یافت نشده است
    ولی بدون تردید معجون چندتا بازی بنظرم ترکیب دلچسبی میشود
    همیشه که نمیشه نو آوری کرد

    ۰۰
    1. سورپرایز های بازی دقیقا باس فایت های بازی هستند ! و خودت که میدونی میکامی استاده باس فایت هست.
      من که دلم لک زده واسه باس فایت های ساخت میکامی !
      The Keeper (کله صندوقی)
      Re-bone Laura (دختر چهار دست)
      Butcher (قصاب اره برقی به دست)
      Ruvic (همین شخص سفید پوش تعقیب کننده)
      و خدا میدونه چه باس های دیگه ای انتظارمون رو میکشه !

      این Ruvic من رو به یاد ترکیبی از Wesker و Nemesis میندازه …
      حرکات ماتریکسی وسکر | تعقیب و گریز نمسیس !

      سرگیجه هنگام استفاده از کیت سلامتی هم حسابی چالشی و هیجان انگیز هست، حالا ببین ! :mrgreen:

      ۰۰
    2. باس فایت
      که دیگه توی اکثریت بازی ها بوده و هست
      حالا کمی شخصیت پردازی شده تر برای باس فایت ها
      که باز مورد خاصی نیستش
      زمانی خاص میشود که بتواند یک باس ماندگار و جاودان خلق کند
      مثل نمسیس
      ——————————-
      اصلا نمسیس
      همه چیزش خوف بود از اسمش بگیر تا شخصیت پردازیش
      وجدانا اسمش برازنده خودش و شخصیتش بود

      ۰۰
    3. نمسیس که تکرار ناشدنی هست!
      مگه یک بازسازی از RE3 (با کیفیت نسل هشتمی) بشه تا نظیر خودش رو مجددا ببینیم وگرنه تکرار نمیشه هرگز !
      کپی میتذلش رو هم تو RE6 دیدیم همون اوستاناک تو کمپین جیک و شری !

      ولی من بیشتر رو استراتژی شکست دادن باس های میکامی تاکید داشتم (تا شخصیت پردازی، حالا اگه شخصیت پردازی قوی هم داشته باشه که چه بهتر!)
      مثلا مبارزه با جک کروزر یا سدلر تو RE4 خیلی جالب، چالشی و هیجان انگیز بود !
      باس پایانی Godhand عالی بود …
      تو Vanquish هم همینطور …

      تو The Evil Within هم مطمئنم باس های خیلی چالشی وجود داره طوری که اگه حتی یک تیرت رو هدر بدی حسرت بخوری و به لرزه بیفتی ! :mrgreen:

      ۰۰
  2. توی کل دوران گیمریم یک بازی هارور یا سروایول هارور بازی نکردم از بس که میترسیدم :lol: اما الان میخوام سنت شکنی کنم و برای اولین سروایول هارور عمرم، اویل ویثین رو بازی کنم. یکی به خاطر اینکه بزرگتر شدیم (بزرگ شدیم ولی پیر نه) و یکی دیگه هم به خاطر اینکه اصلا تم مخوف بازی و گیم پلیش عقل از سر بنده ربوده. امیدوارم استاد سبک ترس کاری نکنه که این بازی اولین و آخرین بازی سروایول هارور عمرم نباشه :(

    ۰۰
  3. خوب نکته های ریز و نتیجه گیری های خوبی میشه ازش گرفت و این ویدیو تنها کاری که میکنن درصدی از لذت بازی رو از شما میگیرن شکی درش نیست و فقط به اطلاعات بسنده میکنم اونم در مورد عنوانی که یکی از امیدهای طرفداران این سبک به شمار میره و باید دید که در دمین روح در این ژانر موفق هست یا نه که تا الان یکی از مورد انتظار ترین های بنده محسوب میشه و فقط تنها نام بتسدا و شخص شخیص میکامی برای بنده کافی هست تا بدون اتلاف وقت تجربش کنم…!
    سیستم اپگرید و کرفتینگ بازی بشدت با تم و اتمسفر بازی هم خونی داره و در جدال مستقیم قرار دارن!زیاد هنوز از معما های بازی و درجه ی مشکل بودن اون ها مطرح نشده ولی امیدوارم که این مکانیزم و المانی که به دست فراموشی سپرده شده در سروایول هارور اخیر (البته با کمی ارفاق اگر سروایولی باقی و بر صحنه ی روزگذار به پیشرویه خودش ادامه بده(و امیدوارم که تو این بخش انقلابی باشه و این المان با پیشرفتی چشم گیر به این سبک برگرده!!!این موجود عجیب هم تا حدودی بنده رو یاده رزیدنت ۳ نمسیس میندازه و شباهت های زیادی رو بینشون میبینم و بیشتر از نظر هدف گونجونده شدن در بازی و هنوز اطلاعات زیادی ازش بیرون نیمومده ولی صحبت مدیر روابط عمومی بازی هم در نوع خودش جالبه:*تنها کاری که در مقابل این موجود قادر به انجام ان هستید از محیط مورد نظر فرار کردن هست*

    ۰۰
  4. اون یارو که فقط باید از دستش فرار کرد منو یاد نمسیس میندازه :X دلم لک زده برای تجربه کردن اون حس ترس
    معما ها هم بیشتر شبیه معما های رزیدنت اویل ۴ هستش که اینم واقعا جذابه و چیزیه که خیلی وقته منتظرش بودم :X

    ۰۰
  5. -MahanGM -Project Siren- Play- PSYCHO MANTIS- box3 -Sephiroth- علی ظرافتکارvictor hugo -Nate Drake -MOHSEN f -Yamato -Psycho-Pass-carillon -kamyab -I AM ALONE -i love DmC Amir.M – ali – Very Big Daddy – The End Of Ps

    شعیب kaz miller
    دیگه فکر نمیکردم همتون رو دوباره اینجا ببینم واقعا خوشحال شدم فقط ژنرال و امیر مسعود و سعید میرابی و فرزام و دو سه نفر دیگه رو نمیبینم اونها هم بیان دیگه حله

    ۰۰
    1. به هر حال جوون بودن بهتر از سنگینی و پیری و فرتوتی هستش :mrgreen:
      سبک بودن و سبک سر بودن و دل خوش داشتن بهتر هستش :X

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر