انتظار تغییرات بزرگ در Resident Evil Remake HD Remaster نداشته باشید

Rzht توسط Rzht
در ۱۳۹۳/۰۵/۱۵ , 20:50:04
default image

اخیرا کپکام اعلام کرد که Resident Evil Remake 2002 را بصورت HD و ۱۰۸۰p برای کنسول های نسل هفتم و هشتم و PC عرضه خواهد گرد. اما نباید انتظار تغییرات زیادی نسبت به نسخه ۲۰۰۲ داشته باشید.

در صحبت هایی که تهیه کنندگان بازی آقایان Tatsuya Kitabayashi و Yoshiaki Hirabyashi داشته اند، اعلام کرده اند که نمی خواهند بازی خوبی را که سال ۲۰۰۲ ساخته اند را دستکاری کنند و از دست بدهند:

ما خیلی با احتیاط عمل کردیم که جو و اتمسفر بازی اوریجینال را حفظ کنیم و تضمین میکنیم هیچ تغییر غیرضروری انجام نمی گیرد. ریتم و جریان بازی اوریجنال یکی از بخش ذاتی اتمسفر ترسناک بازی است بنابراین ما تصمیم گرفتیم که این ریتم و جریان رو مختل نکنیم.

فقط بخش عمده ی تغییرات مربوط به گرافیک بازی است:

در مورد گرافیک بازی، ما نخواستیم که فقط این بخش بهتر بنظر برسد، ما بازی را از هم جدا کردیم تمام عناصر مختلف را پولیش کردیم و آنها را همانطور که در نسخه اوریجینال می درخشیدند با دقت تمام در کنار یکدیگر قرار دادیم.

در آن طرف قضیه طبق گفته های شینجی میکامی خود نسخه ۲۰۰۲ نسبت به نسخه اوریجینال نزدیک به %۷۰ تفاوت دارد:

  • صدا گذاری شخصیت ها با صداپیشگان جدید
  • بهبودی متن دیالوگ های بازی
  • استفاده از سایه های داینامیک و پویا
  • استفاده از تصاویر از پیش رندر شده واقع گرایانه
  • اضافه شدن مکانیک های جزئی به گیم پلی مانند استفاده از چاقو و نارنجک در مواقع اظطراری
  • اضافه شدن لوکیشن های جدید (که بعضی از آنها در نسخه ۱۹۹۶ از بازی حذف شده بودند)
  • اضافه شدن پایان های مختلف
  • معما های جدید
  • دشمن های جدید

بازی Resident Evil Remake HD Remaster فقط بصورت دیجیتالی در اوایل سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد.


34 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. تا اونجایی که یادمه فکر کنم گفتن نسخه های نسل هفتمی ۷۲۰ هست ولی این تغییرات گرافیکی مثل همون نور و سایه و HD و صدا و … که در خبر اشاره شد برا من که کافیست
    “اضافه شدن مکانیک های جزئی به گیم پلی مانند استفاده از چاقو و نارنجک در مواقع اظطراری” خیلی هم خوب !
    “اضافه شدن پایان های مختلف” ? What

    ۰۰
    1. نسخه اصلی شش پایان داشت حالا شاید هم هفت تا
      دقیق نمیدونم چون من شش تاش دیدم
      جاسپر میگه هفت تا
      ——————————————————-
      ولی اضافه شدن پایان های بیشتر
      ممکن هستش برای بری برتون و ربکا چمبرز خوابهای دیده باشند
      چون در تمامی و اکثریت پایان ها حضور داشتند
      حالا ممکن درون بازی رخداد های اتفاق بیافتد که بری و ربکا در بعضی پایان ها
      حضور نداشته باشند .
      و تعداد پایان بازی افزایش داده اند
      ——————————————————-
      خود گیم پلی که جنون به اندازه کافی داره برای تکرار جنون آمیز این بازی
      اضافه شدن پایان های مختلف به ارزش تکرار جنون آمیز این بازی می افزاید :X
      فکر کنم فن های رزیدنت اویل بالای ۱۰۰ ساعت گیم پلی برای مدت فقط یک ماه
      درون دنیای این بازی تجربه کنند بقیه ماه ها هم پیش کش :X

      ۰۰
    2. این ویژگی هایی که من نوشتم واسه همون نسخه ۲۰۰۲ هست نه ویژگی های HD ریسمتر !!!
      یعنی نسخه اوریجینال ۱۹۹۶ بازی ۸ تا پایان داره ولی نسخه ۲۰۰۲ ریمیک ۱۰ تا پایان !
      در کل یعنی HD ریمستر پایان جدیدی نداره اشتباه متوجه شدید! :D

      ۰۰
    3. ایستر اگ ها هم که همونه.

      این ۱۰ تا پایان ریمیک ۲۰۰۲:

      پایان های کریس ردفیلد:
      ۱- بهترین پایان: نجات دادن جیل و ربکا
      ۲- پایان خوب: نجات دادن جیل
      ۳- پایان ضعیف: نجات دادن ربکا
      ۴- پایان بد: نجات هیچکس

      پایان های جیل ولنتاین:
      ۱- بهترین پایان: نجات دادن بری و کریس
      ۲- پایان خوب: نجات دادن کریس
      ۳- پایان ضعیف: نجات دادن بری

      ۴- پایان بد: نجات هیچکس (اسلحه بری رو بدی بهش، نزاری توسط تایرنت کشته بشه، از دیسک MO استفاده نکنی و کریس رو از تو سلول آزاد نکنی)

      ۵- پایان شیطانی: نجات هیچکس (اسلحه بری رو بهش نمیدی و بعد میمیره، ۳ تا دیسک MO رو استفاده میکنی تا کریس آزاد بشه، منور رو به آسمان پرتاب میکنی و مبارزه با تایرنت هم وجود نداره دیگه)

      ۶- پایان شیطانی: نجات هیچکس (همون کار های پایان شماره ۵ رو میکنی منتها باید کریس رو آزاد نکنی)

      ۰۰
    4. در مورد مُد Invisible Enemy اگه بخوای این مُد رو آزاد کنی، اول باید مُد Real Survival رو هم با کریس و هم با جیل به اتمام برسونی.

      ۰۰
    5. از پسش میشه بربیای اما گفتم خیلی دشواره!
      هانتر ها که هیچی! کریمسون هد، لیسا ترور، گیاه های سمی، زنبور، مار و عنکبوت ها و … کلا خیلی وحشتناک و بی رحم هستند !

      ۰۰
  2. از اول هم انتظار چندانی نداشتم!
    ولی خب،معمای تابلو ها،اولین برخورد با زامبی،پریدن سگ ها از پنجره،زامبی درون کمد،جیغ جیغ کردنای ربکا،آلبرت وسکر و تایرنت رو دوست دارم بازهم و این بار HD باهاشون زندگی کنم و شاید،شاید باز هم وقت شنیدن آهنگ پایانی بغضم بگیره!

    ۰۰
  3. نیاز زیادی هم به تغییرات آن چنانی نیست
    چون گیم پلی و اتمسفر بازی
    فرا نسلی و فرا زمانی هستش
    شما می توانید با سرعت نور حرکت کنید
    میلیارد سال نوری توقف کنید
    بازی دوباره انجام بدهید و همین روند میلیارد بار دیگر. مثل یک loop. بی نهایت تکرار کنید
    بدون ذره ای دلزدگی
    تنها بعضی بازی ها سعادت این را دارند
    که گیمی باشند
    فرا نسلی و فرا زمانی که هیچگاه پیر نمیشوند

    ۰۰
    1. نه اینکه از ابتدای نسل قبل مثل بعضی ها
      روی شاهکاراشون کار میکردند
      بیان واقعیت نیازمند balls هستش
      که اون بعضی ها ندارند

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر