خانه » اخبار بازی تاریخ انتشار Mortal Kombat X مشخص شد| مبارزه ای بزرگ در راه است! × توسط محمد مهدی مبارکی در ۱۳۹۳/۰۶/۱۴ , 17:39:27 26 بیش از این می دانستیم که عنوان Mortal Kombat 10 (x) در سال ۲۰۱۵ میلادی منتشر می شود؛ اما حال تاریخ رسمی انتشار این عنوان از سوی سازندگان اعلام شد. شما می توانید Mortal Kombat X را در ۱۴ آپریل تجربه کنید. همچنین کسانی که در انگلستان زندگی می کنند با تاخییر ۳ روزه یعنی در ۱۷ آپریل ( ۲۸ فرودین ۱۳۹۴ ) این عنوان را تجربه خواهند کرد. از هم اکنون می توانید جدید ترین ساخته ی NetherRealm Studios پیش خرید کنید. Mortal Kombat X برای پلتفرم های PC, PS3, PS4, Xbox 360 و Xbox One منتشر خواهد شد. نویسنده محمد مهدی مبارکی می خوان بام قاطی شَن مَگِه مَن کوکتِلَم! Farsi-Download.iR mortal kombat xNetherrealm Studios 26 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. منتظرم اما تاریخ انتشار زیاد باب میلم نیست، نمیدونم چرا تجربه بازی تو پاییز برام دلچسبه! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید بشدت منتظرش هستم!یه بار دیگه خشونت ناب! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید خیلی دوسش دارم. تریلرش هم با صدای wiz khalife عالی بود. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید خیلی منتظرشم! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید من کلاً با استریت فایتر بیشتر از هر بازی دیگه ای تو این سبک حال میکنم ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید خیلی مورد انتظارم نیس ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید چند نکته در مورد کامنت شما : “در نهایت اجرای یک کومبوی سه دکمه ای” ببخشید ولی اون دیگه مشکل شماست و الا زدن کمبو بیشتر از ۲۰ ضربه (حدود ۵۰ درصد) کاملا امکان پذیر هست البته که اجرا این کمبوهای طولانی به هیچ وجه ساده نیست علاوه بر سرعت باید تمرکز بالای داشته باشی بخصوص تو نسخه اخیر که وقتی تعداد ضربات بالا میره انگار جاذبه زمین قوی تر میشه و طرف را به سمت خودش میکشه تا نذاره کمبو را کامل کنی(سرعت سقوط طرف بیشتر میشه ) “فایتینگ یعنی استفاده از هر عضو بدن” این که دیگه یه سوپر فکت بود . کی همچین چیزی گفته , اتفاقا این خوبه که فایتینگ ها متفاوتی داریم میبینیم که تو هر کدوم شیوه مبارزه کردن متفاوته والا همه شبیه هم میشد که . “بله…استریت رو هرکسی نمیتونه بازی کنه…تکن رو همه داخلش مهارت ندارن.شاید سر آلترا هارد تا استیج چهار برسن!!!” خوب در مورد استریت حق با شماست اما خدایی تکن مال این حرفا نیست … با تشکر ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید این در جواب مبین بود نمیدونم چرا اومد اینجا ؟!! ۰۰ اتفاقا تکن هست! ببین سعید همه می دونن مورتل برای کژوال ها ساخته شده! والا ما وقتی مورتل انلاین می زدیم یا با دوستان اکثرا چار پنجتا فن بیشتر نمیزدن برای بالا نگهداشتن حریف! تنوع خیلی کمه توی مورتل…ولی چیزی که باعث میشه تکن لدت بخش تر بشه همین تنوع فوق العاده توی کومبو هاست! از نظر کومبو تکن خیلی سرتره… و اما در مورد اون حرفم… چیزی که باعث شده استریت فایتر یا تکن لذت بخش تر بشه واسم همین کنترل کامل بر دو دست و دو پاست! هر دکمه برای یک عضو! و برای همین کومبو ها بسیار راحت تر و متنوع تر اجرا میشن. فکت نکردم.منظورم این بود که بدین شکل بازی خیلی بهتر میشه! ( هرچند از نظرم باید در تمام فایتینگ ها این امر رعایت بشه ) در مورد حرف اولت من هروقت توی گیمنت بازی میکردم با دوستان بدین شکل بوده: کونگ لاو رو برمی داشته میچسبوندتم به دیوار به یک فن سه ضربه ای و تکرار مکرر ان نه تنها بالانس رو بهم میریخت بلکه حتی توانایی حرکتم بهم نمیداد!! ادامه ی حرفت هم اصلا ابدا قبول ندارم و مشاهده نکردم!!! ۰۰ “همه می دونن مورتال برای کژوال ها ساخته شده” مبین انصافا چند روزی هست داری فکت هایی عجیب غریبی صادر میکنی!!! ۰۰ محسن نیست؟؟؟ نه جان من نیست؟؟؟ وقتی بچه پنج ساله عین چی مورتل میزنه به نظرت برای حرفه ای ها ساخته شده؟؟؟ تو جامعه که هستیم! جایی نیست که ببینی طرف داره استریت فایتر میزنه!! همه جا مورتل کامبت همه جا مولتی لوکال کال آو همه جا فیفا و پرو!! منظورمو اشتباه رسوندم. نمیگم هر کی مورتل بزنه نوبه!! مورتل بیشتر گیمر پسنده یا مثل همین کاد کژوال پسند! مگه هر کی کاد بزنه نوبه؟ من خودمم مورتل میزنم!! ولی اون چیزی که داخل سوشال کلاب ها، شبکه های اجتماعی و خود گیم نت ها میبینی مورتل بازی کردنه اکثر مردمه!! چه اونایی که نوبن و چه اونایی که حرفه ای!( ولی حرفه ای هامثله کژوال ها به مورتل نگاه نمیکنن ) بازم میگم بحث من این نیست که هرکسی مورتل بزنه نوبه چرا که خودمم بازی میکنم…بحث اینه که مورتل کژوال پسنده! ۰۰ این سوشال کلاب با شبکه ی اجتماعی یکی نیست!! مثلا گروه های لاین و و.ی چ.ت با فیس ب.و.کفرق داره! ۰۰ این همه دقیقا کیا هستن ؟! … آخه مسئله اینه اکثر دوستان از روی همون لیست کمبو اجرا میکنن و کلا اهل کمبو ترکیبی نیستن . و الا تنوع کمبو تو mk به هیچ وجه کم نیست … این هر دکمه برای هر عضو یعنی برای هر کدوم از اعضا ( “دست چپ و راست “پا راست و چپ” ) یه کلید مجزا؟! والا من همچین چیزی تو تکن و استریت فایتر ندیدم . فقط قدرت این ضربات فرق میکنه . … در مورد ۲ پاراگراف آخر . منم با یا بنده خدایی استریت فایتر بازی میکردم و زرت و زرت هادوکن میزد منم هیچکاری نمی تونستم انجام بدم جز دفاع حالا به نظرت این مشکل من بوده یا مشکل بازی ؟! مشاهده نکردی که دلیل نمیشه برادر من . یه چرخ تو نت بزنی میتونی کمبو ها طولانی و فوق العاده که از ترکیب قدرت ها و چند کمبو مختلف هست را ببینی (تو همین انجمن فایتر خودمون هم وجود داشت ) وقتی تعداد ضربات میره بالا سرعت افتادن طرف بیشتر میشه . این موضوع کمبو طولانی زدن را سخت تر میکنه … ۰۰ ببخشید دوستان گلم.. ولی حق نسبتا با مبینه یه نگاه بکنین به مسابقات EVO…90% فایتینگ بازان برتر یا استریت فایتری بودن یا از استریت فایتر شروع کردن زدن کمبو موثر تو هر فایتینگی سخته. ولی نسبیت داره. مورتال آسون ترین کمبو زدن رو داره.. چه با اسکورپین باشی چه با نایت وولف.. من خودم از کاراکترهاش به شدت خوشم میاد ولی گیمپلی آسون با درجه سختی به نسبت کمتر باعث شده کژوال تو این سری زیاد بشه و اون اصالت رو ازش بگیره ولی تو سری تکن یا اتسریت فایتر همیشه اون اصالت هاردکوری وجود داشته.. اینطوری نیست که من بیام مثلا ریو رو بگیرم و یه مربع-مربع-مثلث بزنم و ببرم و بشم خدای استریت! تو هر کمبویی..یه ضد کمبو و همون ضد کمبو یه دفاع خاص داره.. سیستم حرکات کاراکترها به همدیگه وصل هستن.. اینه که باعث میشه استریت قایتر تبدیل به بازی هاردکوری بشه ۰۰ “اینطوری نیست که من بیام مثلا ریو رو بگیرم و یه مربع-مربع-مثلث بزنم و ببرم و بشم خدای استریت” آخه مگه همچین چیزی تو mk ممکنه ؟! نه عزیز من از این خبرا نیست . حالا شاید یه نوب تو یه عده سوپر نوب با این روش بتونه خدایی کنه(این در مورد همه بازی ها صدق میکنه) اما وقتی پای یه حرفه ای میاد وسط اوضاع فرق میکنه والا من یه زمانی خیلی MK بازی میکردیم . تجربه بازی با افراد زیادی را هم داشتم اما به جرات میتونم بگم تعداد کسایی که میتونستن کمبو ترکیبی طولانی بزنن ۵ در صد هم نبود . این دقیقا بر میگرده به شخص گیمر . البته من منکر هاردکور بودن SF نیستم. ۰۰ منم نمیگم مورتل عین آب خوردنه بازی کردنش!!! میگم در مقایسه با تکن و استریت فایتر خیلی ساده تر میشه کومبو زد! نگو اینو قبول نداری که بهتره بحثو تموم کنیم… یه نگاه به فنون جین بنداز…یا هیهاچی. یا حتی جی سی…فقط به اندازه ی هفتاد هشتاد تا فن مختلف وجود داره!! و در اخر هم سیمپل کومبو ها هستن که پنج نمونه اورده و داره نشون میده میشه بیشتر ساخت! اون هر عضو بدن رو واقعا نگرفتی؟ داخل تکن مربع دست راسته مثلث دسته چپه…ضربدر پای راست دایره پایه چپ! یکم دقت کن مشخصه اصن! اون همه دنیا هستن…جامعه اس…سراسر گیم نت هاست… اون همه همون ده دوازده ساله هایی هستن که مثل چی کومبت میزنن…همونایی که استریت فایتر رو برای بچه ها خطاب میکنن!! اتفاقا برای رد کردن هادوکن خیلی کار ها میشه کرد! میشه پرید یا نزدیک شد یا نشست! که خیلی راحت از چسبوندن تو دیوار و اجرای سه کلید و باختن هستش! و اینکه مربوط به سبک بازی کنه…قبول دارم. حرف من اینه…مورتل کژاوال پسنده یا بهتر بگم مثل کاده ۰۰ درسته سعید خان.. مسئله بحث اصلی ما هم همین جاست.. تعداد افرادی که میتونن با کمبو های تکراری و کلیشه ای به ادعا برسن تو مورتال زیاد تره… این مسئله باعث شده که مورتال واسه اکثریت یه محبوبیت خاصی از نوع ساده بودن (نمیگم سادست) رو پیدا کنه.. من مسئله هاردکورا رو میذارم کنار چون کسی که حرفه ای باشه معلومه وضعیتش چطوره.. منظورم قشر متوسط و متوسط به پایین دو بازیه که تو استریت فایتر به نظرم عملکردشون بهتره من منکر جذابیت های مورتال نمیشم ۰۰ مبین اول یه چیز را مشخص کنم که خدایی سالهاست تکن بازی نکردم (اگه اشتباه نکنم آخرین بار تکن ۵ زمان ps 2 بود) چیزی که از اون بازی (ونسخه های قبلش به خصوص تکن ۳ ) تو ذهنم مونده که کمبو زدن چندان هم سخت نبود هر چند که خیلی طولانی هم بود . (برای مثال کمبو های Hwoarang , Eddy, law ,…. ) حالا اگه نسخه های جدید تفاوت داره بی اطلاعم اما بحث استریت فایتر جداست و بازم میگم کسی منکر سخت بودن این بازی نمیشه. … “اون همه همون ده دوازده ساله هایی هستن که مثل چی کومبت میزنن…همونایی که استریت فایتر رو برای بچه ها خطاب میکنن!!” (این قسمت در جواب امیر حسین هم هست) اول بعید میدونم اونطرف آب بذارن بچه های ۱۲ ساله mk بازی کنن :دی اما قبول کن mk یه جذابیت هایی داره که کژوال ها را به سمت خودش جذب میکنه خشونت-تم تاریک و جدی-گرافیک واقع گرایانه(حالا کاری به جنبه فنی گرافیک ندارم) – و اصطلاحا یه بازی سینمای”_ه”, اما استریت فایتر دقیقا ۱۸۰ درجه فرق داره . گرافیک سل – دنیای فانتزی و رنگارنگ – شخصیت های بعضا کاریکاتوری و مضجک – باعث میشه همون اول کار خیلی از گیمرها را پس بزنه (حتی طرف حاضر نمیشه این عنوان تجربه کنه ) تکن هم شرایط تقریبا شبیه mk داره و به همون دلایلی که بالا ذکر کردم بازی همه پسندتری هست(نسبت به sf).مثلا تو همین ایران خودمون هم محبوبیت تکن کمتر از mk نیست / …. حالا همه اینا را گفتم که به این نتیجه برسم که این همه پسند بودن mk (و حتی تکن) نسبت به sf, فقط ریشه در آسون بودن mk نداره بلکه دلایلی دیگه هم وجود داره. … ۰۰ سعید جان داخل ایران زندگی میکنیم! من توی دوم دبستان گاد آو وار رو بهمراه پسر داییم تموم کردم! مورتل هم میزدم( جدی میگم ) یه بچه خفت ساله هم که همش میچرخه جی تی ای میزنه! حالا مورتل سهله!!! من هانت رو کجای دلم بزارم؟! دو تا بچه ف.ن.چ چند روز پیش اومدن خریدن واسه پی اس تو!! بله مگه میشه در سرزمین کفار بزارن پایین ۱۸ مورتل بزنه؟! ولی اینجا حکایتش عجیب غریبه! بله بله ادامه حرفتو قبول دارم!! جذابیت های گرافیکی مورتل بهمراه خشونت فوق العادش یکی از اصلی ترین دلایله گیمر پسند بودن این بازیه. تکن وعضیتش بهتر از مورتل در کومبو زدن. اگه دقت کرده باشی من نمیگم کومبو تو کدوم سخت تره تو کدوم بازی اسون! تنوع کومبو ها رو دارم میگم که مشخصا تکن تو قله هاست! در اخر متنت هم به توافق رسیدیم! ۰۰ تاریخ انتشارش خیلی بده! خوشکل بعد از عید و اون خرجای چشم و هم چشمی دیگه به مدت ۳ ماه هیچ پولی برای آدم نمیذاره واسه خرید سال پیش اینفیموس رو به هزار بدبختی خریدم! این یکی رو دیگه مطمئنم عاجزم تو خریدش زیاد مهم نیست. فقط امیدوارم بتمن انتشارش این موقع ها نباشه ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید من سوپر استریت فایتر و تکن تگ تورنمنت رو ترجیح میدم!!! فایتینگ یعنی توانایی ساخت کومبو از چند حرکت تکی…یعنی توانایی اجرای یک سوپر کومبوی هیوج و طولانی، نه فقط با استفاده از قدرت، بلکهبا استفاده ی درست و صحیح از تمرکز و فشار دادن به موقع دکمه ها. نه یه مثلث مربع !! نه با فرستادن زنجیر اسکورپیون و گیج کردن طرف و در نهایت اجرای یک کومبوی سه دکمه ای!!! فایتینگ یعنی استفاده از هر عضو بدن. استفاده از سه ضربه ی آسان مدیوم و قوی نه استفاده از قدرت ذهن ارمک برای بالا پایین کردن!! یا مسخره بازی های نوب!!! مورتل هم بمانند کال آو و اسسین یک عنوان کژواله…برای همینه وقتی یه مورتل باز رو به استریت فایتر دعوت میکنی نمیدونه اصن با ال یک یا ار یک مشت و لگد سنگین میزنه یا نه!!! و وقتی قشنگ به گ $&^ رفته میگه چه وعضشه!! این دگ چه مسخره بازی ایه!!! بله…استریت رو خرکسی نمیتونه بازی کنه…تکن رو همه داخلش مهارت ندارن.شاید سر آلترا هارد تا استیج چهار برسن!!! تنهه برتری مورتل فقط شخصیت های جذابشه که صد البته بنظر من به یک صدم مشت آهنین و خاندان اعظم اله میشیما نیست!! هه..یه مشت گرگ رعدو برقی جین میتونه کل مورتل رو به فاک بده!! :lol: سطح مورتل خیلی پایین تر از تکن و استریته. ولی باز هم بخاطر فایتینگ بودن در کنار سول کلیبور، شاهکار بلز بلو که خبری ازش نیست، دیزیدیا، دایو کیک، دد آر الایو، سوپر اسمش براس شاهکار، پلی لستیشن بتل رویال، کینگ فایتینگ،اینجاستیس و….. بازی اش خواهم کرد! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید خیلی خوب میشه در کنار تاریخ میلادی، تاریخ شمسی شم بزنید که هی نریم حساب کنیم که به شمسی کی میشه، با تشکر از زحماتتون، ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید چشم. یعنی ۲۸ فرودین سال آینده. حدود ۱۳۵ روز دیگه انشا الله الجمعه، ٢٨ جمادی الثانیه ١۴٣۶ سال ۱۳۹۴ کبیسه نیست. :>> ۰۰ نمایش بیشتر
منتظرم اما تاریخ انتشار زیاد باب میلم نیست، نمیدونم چرا تجربه بازی تو پاییز برام دلچسبه! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
چند نکته در مورد کامنت شما : “در نهایت اجرای یک کومبوی سه دکمه ای” ببخشید ولی اون دیگه مشکل شماست و الا زدن کمبو بیشتر از ۲۰ ضربه (حدود ۵۰ درصد) کاملا امکان پذیر هست البته که اجرا این کمبوهای طولانی به هیچ وجه ساده نیست علاوه بر سرعت باید تمرکز بالای داشته باشی بخصوص تو نسخه اخیر که وقتی تعداد ضربات بالا میره انگار جاذبه زمین قوی تر میشه و طرف را به سمت خودش میکشه تا نذاره کمبو را کامل کنی(سرعت سقوط طرف بیشتر میشه ) “فایتینگ یعنی استفاده از هر عضو بدن” این که دیگه یه سوپر فکت بود . کی همچین چیزی گفته , اتفاقا این خوبه که فایتینگ ها متفاوتی داریم میبینیم که تو هر کدوم شیوه مبارزه کردن متفاوته والا همه شبیه هم میشد که . “بله…استریت رو هرکسی نمیتونه بازی کنه…تکن رو همه داخلش مهارت ندارن.شاید سر آلترا هارد تا استیج چهار برسن!!!” خوب در مورد استریت حق با شماست اما خدایی تکن مال این حرفا نیست … با تشکر ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
اتفاقا تکن هست! ببین سعید همه می دونن مورتل برای کژوال ها ساخته شده! والا ما وقتی مورتل انلاین می زدیم یا با دوستان اکثرا چار پنجتا فن بیشتر نمیزدن برای بالا نگهداشتن حریف! تنوع خیلی کمه توی مورتل…ولی چیزی که باعث میشه تکن لدت بخش تر بشه همین تنوع فوق العاده توی کومبو هاست! از نظر کومبو تکن خیلی سرتره… و اما در مورد اون حرفم… چیزی که باعث شده استریت فایتر یا تکن لذت بخش تر بشه واسم همین کنترل کامل بر دو دست و دو پاست! هر دکمه برای یک عضو! و برای همین کومبو ها بسیار راحت تر و متنوع تر اجرا میشن. فکت نکردم.منظورم این بود که بدین شکل بازی خیلی بهتر میشه! ( هرچند از نظرم باید در تمام فایتینگ ها این امر رعایت بشه ) در مورد حرف اولت من هروقت توی گیمنت بازی میکردم با دوستان بدین شکل بوده: کونگ لاو رو برمی داشته میچسبوندتم به دیوار به یک فن سه ضربه ای و تکرار مکرر ان نه تنها بالانس رو بهم میریخت بلکه حتی توانایی حرکتم بهم نمیداد!! ادامه ی حرفت هم اصلا ابدا قبول ندارم و مشاهده نکردم!!! ۰۰
“همه می دونن مورتال برای کژوال ها ساخته شده” مبین انصافا چند روزی هست داری فکت هایی عجیب غریبی صادر میکنی!!! ۰۰
محسن نیست؟؟؟ نه جان من نیست؟؟؟ وقتی بچه پنج ساله عین چی مورتل میزنه به نظرت برای حرفه ای ها ساخته شده؟؟؟ تو جامعه که هستیم! جایی نیست که ببینی طرف داره استریت فایتر میزنه!! همه جا مورتل کامبت همه جا مولتی لوکال کال آو همه جا فیفا و پرو!! منظورمو اشتباه رسوندم. نمیگم هر کی مورتل بزنه نوبه!! مورتل بیشتر گیمر پسنده یا مثل همین کاد کژوال پسند! مگه هر کی کاد بزنه نوبه؟ من خودمم مورتل میزنم!! ولی اون چیزی که داخل سوشال کلاب ها، شبکه های اجتماعی و خود گیم نت ها میبینی مورتل بازی کردنه اکثر مردمه!! چه اونایی که نوبن و چه اونایی که حرفه ای!( ولی حرفه ای هامثله کژوال ها به مورتل نگاه نمیکنن ) بازم میگم بحث من این نیست که هرکسی مورتل بزنه نوبه چرا که خودمم بازی میکنم…بحث اینه که مورتل کژوال پسنده! ۰۰
این همه دقیقا کیا هستن ؟! … آخه مسئله اینه اکثر دوستان از روی همون لیست کمبو اجرا میکنن و کلا اهل کمبو ترکیبی نیستن . و الا تنوع کمبو تو mk به هیچ وجه کم نیست … این هر دکمه برای هر عضو یعنی برای هر کدوم از اعضا ( “دست چپ و راست “پا راست و چپ” ) یه کلید مجزا؟! والا من همچین چیزی تو تکن و استریت فایتر ندیدم . فقط قدرت این ضربات فرق میکنه . … در مورد ۲ پاراگراف آخر . منم با یا بنده خدایی استریت فایتر بازی میکردم و زرت و زرت هادوکن میزد منم هیچکاری نمی تونستم انجام بدم جز دفاع حالا به نظرت این مشکل من بوده یا مشکل بازی ؟! مشاهده نکردی که دلیل نمیشه برادر من . یه چرخ تو نت بزنی میتونی کمبو ها طولانی و فوق العاده که از ترکیب قدرت ها و چند کمبو مختلف هست را ببینی (تو همین انجمن فایتر خودمون هم وجود داشت ) وقتی تعداد ضربات میره بالا سرعت افتادن طرف بیشتر میشه . این موضوع کمبو طولانی زدن را سخت تر میکنه … ۰۰
ببخشید دوستان گلم.. ولی حق نسبتا با مبینه یه نگاه بکنین به مسابقات EVO…90% فایتینگ بازان برتر یا استریت فایتری بودن یا از استریت فایتر شروع کردن زدن کمبو موثر تو هر فایتینگی سخته. ولی نسبیت داره. مورتال آسون ترین کمبو زدن رو داره.. چه با اسکورپین باشی چه با نایت وولف.. من خودم از کاراکترهاش به شدت خوشم میاد ولی گیمپلی آسون با درجه سختی به نسبت کمتر باعث شده کژوال تو این سری زیاد بشه و اون اصالت رو ازش بگیره ولی تو سری تکن یا اتسریت فایتر همیشه اون اصالت هاردکوری وجود داشته.. اینطوری نیست که من بیام مثلا ریو رو بگیرم و یه مربع-مربع-مثلث بزنم و ببرم و بشم خدای استریت! تو هر کمبویی..یه ضد کمبو و همون ضد کمبو یه دفاع خاص داره.. سیستم حرکات کاراکترها به همدیگه وصل هستن.. اینه که باعث میشه استریت قایتر تبدیل به بازی هاردکوری بشه ۰۰
“اینطوری نیست که من بیام مثلا ریو رو بگیرم و یه مربع-مربع-مثلث بزنم و ببرم و بشم خدای استریت” آخه مگه همچین چیزی تو mk ممکنه ؟! نه عزیز من از این خبرا نیست . حالا شاید یه نوب تو یه عده سوپر نوب با این روش بتونه خدایی کنه(این در مورد همه بازی ها صدق میکنه) اما وقتی پای یه حرفه ای میاد وسط اوضاع فرق میکنه والا من یه زمانی خیلی MK بازی میکردیم . تجربه بازی با افراد زیادی را هم داشتم اما به جرات میتونم بگم تعداد کسایی که میتونستن کمبو ترکیبی طولانی بزنن ۵ در صد هم نبود . این دقیقا بر میگرده به شخص گیمر . البته من منکر هاردکور بودن SF نیستم. ۰۰
منم نمیگم مورتل عین آب خوردنه بازی کردنش!!! میگم در مقایسه با تکن و استریت فایتر خیلی ساده تر میشه کومبو زد! نگو اینو قبول نداری که بهتره بحثو تموم کنیم… یه نگاه به فنون جین بنداز…یا هیهاچی. یا حتی جی سی…فقط به اندازه ی هفتاد هشتاد تا فن مختلف وجود داره!! و در اخر هم سیمپل کومبو ها هستن که پنج نمونه اورده و داره نشون میده میشه بیشتر ساخت! اون هر عضو بدن رو واقعا نگرفتی؟ داخل تکن مربع دست راسته مثلث دسته چپه…ضربدر پای راست دایره پایه چپ! یکم دقت کن مشخصه اصن! اون همه دنیا هستن…جامعه اس…سراسر گیم نت هاست… اون همه همون ده دوازده ساله هایی هستن که مثل چی کومبت میزنن…همونایی که استریت فایتر رو برای بچه ها خطاب میکنن!! اتفاقا برای رد کردن هادوکن خیلی کار ها میشه کرد! میشه پرید یا نزدیک شد یا نشست! که خیلی راحت از چسبوندن تو دیوار و اجرای سه کلید و باختن هستش! و اینکه مربوط به سبک بازی کنه…قبول دارم. حرف من اینه…مورتل کژاوال پسنده یا بهتر بگم مثل کاده ۰۰
درسته سعید خان.. مسئله بحث اصلی ما هم همین جاست.. تعداد افرادی که میتونن با کمبو های تکراری و کلیشه ای به ادعا برسن تو مورتال زیاد تره… این مسئله باعث شده که مورتال واسه اکثریت یه محبوبیت خاصی از نوع ساده بودن (نمیگم سادست) رو پیدا کنه.. من مسئله هاردکورا رو میذارم کنار چون کسی که حرفه ای باشه معلومه وضعیتش چطوره.. منظورم قشر متوسط و متوسط به پایین دو بازیه که تو استریت فایتر به نظرم عملکردشون بهتره من منکر جذابیت های مورتال نمیشم ۰۰
مبین اول یه چیز را مشخص کنم که خدایی سالهاست تکن بازی نکردم (اگه اشتباه نکنم آخرین بار تکن ۵ زمان ps 2 بود) چیزی که از اون بازی (ونسخه های قبلش به خصوص تکن ۳ ) تو ذهنم مونده که کمبو زدن چندان هم سخت نبود هر چند که خیلی طولانی هم بود . (برای مثال کمبو های Hwoarang , Eddy, law ,…. ) حالا اگه نسخه های جدید تفاوت داره بی اطلاعم اما بحث استریت فایتر جداست و بازم میگم کسی منکر سخت بودن این بازی نمیشه. … “اون همه همون ده دوازده ساله هایی هستن که مثل چی کومبت میزنن…همونایی که استریت فایتر رو برای بچه ها خطاب میکنن!!” (این قسمت در جواب امیر حسین هم هست) اول بعید میدونم اونطرف آب بذارن بچه های ۱۲ ساله mk بازی کنن :دی اما قبول کن mk یه جذابیت هایی داره که کژوال ها را به سمت خودش جذب میکنه خشونت-تم تاریک و جدی-گرافیک واقع گرایانه(حالا کاری به جنبه فنی گرافیک ندارم) – و اصطلاحا یه بازی سینمای”_ه”, اما استریت فایتر دقیقا ۱۸۰ درجه فرق داره . گرافیک سل – دنیای فانتزی و رنگارنگ – شخصیت های بعضا کاریکاتوری و مضجک – باعث میشه همون اول کار خیلی از گیمرها را پس بزنه (حتی طرف حاضر نمیشه این عنوان تجربه کنه ) تکن هم شرایط تقریبا شبیه mk داره و به همون دلایلی که بالا ذکر کردم بازی همه پسندتری هست(نسبت به sf).مثلا تو همین ایران خودمون هم محبوبیت تکن کمتر از mk نیست / …. حالا همه اینا را گفتم که به این نتیجه برسم که این همه پسند بودن mk (و حتی تکن) نسبت به sf, فقط ریشه در آسون بودن mk نداره بلکه دلایلی دیگه هم وجود داره. … ۰۰
سعید جان داخل ایران زندگی میکنیم! من توی دوم دبستان گاد آو وار رو بهمراه پسر داییم تموم کردم! مورتل هم میزدم( جدی میگم ) یه بچه خفت ساله هم که همش میچرخه جی تی ای میزنه! حالا مورتل سهله!!! من هانت رو کجای دلم بزارم؟! دو تا بچه ف.ن.چ چند روز پیش اومدن خریدن واسه پی اس تو!! بله مگه میشه در سرزمین کفار بزارن پایین ۱۸ مورتل بزنه؟! ولی اینجا حکایتش عجیب غریبه! بله بله ادامه حرفتو قبول دارم!! جذابیت های گرافیکی مورتل بهمراه خشونت فوق العادش یکی از اصلی ترین دلایله گیمر پسند بودن این بازیه. تکن وعضیتش بهتر از مورتل در کومبو زدن. اگه دقت کرده باشی من نمیگم کومبو تو کدوم سخت تره تو کدوم بازی اسون! تنوع کومبو ها رو دارم میگم که مشخصا تکن تو قله هاست! در اخر متنت هم به توافق رسیدیم! ۰۰
تاریخ انتشارش خیلی بده! خوشکل بعد از عید و اون خرجای چشم و هم چشمی دیگه به مدت ۳ ماه هیچ پولی برای آدم نمیذاره واسه خرید سال پیش اینفیموس رو به هزار بدبختی خریدم! این یکی رو دیگه مطمئنم عاجزم تو خریدش زیاد مهم نیست. فقط امیدوارم بتمن انتشارش این موقع ها نباشه ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
من سوپر استریت فایتر و تکن تگ تورنمنت رو ترجیح میدم!!! فایتینگ یعنی توانایی ساخت کومبو از چند حرکت تکی…یعنی توانایی اجرای یک سوپر کومبوی هیوج و طولانی، نه فقط با استفاده از قدرت، بلکهبا استفاده ی درست و صحیح از تمرکز و فشار دادن به موقع دکمه ها. نه یه مثلث مربع !! نه با فرستادن زنجیر اسکورپیون و گیج کردن طرف و در نهایت اجرای یک کومبوی سه دکمه ای!!! فایتینگ یعنی استفاده از هر عضو بدن. استفاده از سه ضربه ی آسان مدیوم و قوی نه استفاده از قدرت ذهن ارمک برای بالا پایین کردن!! یا مسخره بازی های نوب!!! مورتل هم بمانند کال آو و اسسین یک عنوان کژواله…برای همینه وقتی یه مورتل باز رو به استریت فایتر دعوت میکنی نمیدونه اصن با ال یک یا ار یک مشت و لگد سنگین میزنه یا نه!!! و وقتی قشنگ به گ $&^ رفته میگه چه وعضشه!! این دگ چه مسخره بازی ایه!!! بله…استریت رو خرکسی نمیتونه بازی کنه…تکن رو همه داخلش مهارت ندارن.شاید سر آلترا هارد تا استیج چهار برسن!!! تنهه برتری مورتل فقط شخصیت های جذابشه که صد البته بنظر من به یک صدم مشت آهنین و خاندان اعظم اله میشیما نیست!! هه..یه مشت گرگ رعدو برقی جین میتونه کل مورتل رو به فاک بده!! :lol: سطح مورتل خیلی پایین تر از تکن و استریته. ولی باز هم بخاطر فایتینگ بودن در کنار سول کلیبور، شاهکار بلز بلو که خبری ازش نیست، دیزیدیا، دایو کیک، دد آر الایو، سوپر اسمش براس شاهکار، پلی لستیشن بتل رویال، کینگ فایتینگ،اینجاستیس و….. بازی اش خواهم کرد! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
خیلی خوب میشه در کنار تاریخ میلادی، تاریخ شمسی شم بزنید که هی نریم حساب کنیم که به شمسی کی میشه، با تشکر از زحماتتون، ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
چشم. یعنی ۲۸ فرودین سال آینده. حدود ۱۳۵ روز دیگه انشا الله الجمعه، ٢٨ جمادی الثانیه ١۴٣۶ سال ۱۳۹۴ کبیسه نیست. :>> ۰۰