Sony: قرار است در مراسم Tokyo Game Show 2014 عنوان Bloodborne قابل بازی باشد
همان طور که میدانید یکی از مورد انتظار ترین RPG های سال ۲۰۱۵ عنوان Bloodborne است که توسط استدیو From Software در حال ساخت میباشد.
حال سونی امروز در تویتر خود تایید کرد که این بازی در نمایشگاه Tokyo Game Show 2014 قابل بازی خواهد بود.
علاوه بر این استدیو From Software خود نیر اعلام کرده که تمام کسانی که این بازی را در این نمایشگاه تجربه می کنند از سختی این بازی شگفت زده خواهند شد! :
مطمئن باشید افرادی که بازی مارا در نمایشگاه #Tokyo Game Show 2014 بازی میکنند بعد از نمایشگاه همه از یک چیز صحبت میکنند و آن هم سختی بازیست!
این بازی در سال ۲۰۱۵ برای ps4 منتشر میشود.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
تریلر های بازی دیدم سبک عالی هست دفاع باحمله وجاخالی دادن با فرارکردن و ضربه های کاری همراه با گیج کردن دشمن واقعا سخت هست
کاش توکیو بودم و اینو بازی میکردم
از پارسا جان تمنا دارم نظرات بی کعنی و اسپم ها را پاک کنن
تشکر
دارک سولز که ما رو غرق کرد رفت! اینو نمیدونم!
ای کاش فانتوم پین و P.T قابل بازی بودن.
بچها من xboxoneدارم میخوام بفروشم ps4بخرم نظر شما چیه؟ :۱۹: و این که بازیهای ps4 چه قدر با xboxoneفرق میکنه(قیمتش)
الآن که داره بازیهای خوبش میاد میخوای بفروشیش؟ :۲۳:
دوست عزیز اینجا گیم فا نیست…
ببخشین :۱۸:
بفروشش چون انحصاری های سونی هم با کیفیت ترن هم زیبا ترن و از همه مهمتر اینه که قدرت دستگاهش بیشتر هستش…. اختلاف قیمت بازی هاشونم زیاد نیست ولی بازی های دسته دوم پی اس ۴ یه ۴۰ تومنی ارزون ترن و از اون مهمتر اینه که تو ایران بازی پی اس ۴ خیی بیتشر پیدا میشه نسبت به ایکس باکس وان
تشکر.من خودم عاشق ps4بودم اما دوستام گفتن بازیش باصرفه تره.xboxoneچیزی در مقابل ps4نیست.
هیلو ۵ و کوانتوم هم رو بازی کن
وایسا سان ستو بازی کن بعد بفروشش
سختی باید منطقی باشه. نه اینکه عمدا نشانه گیری رو ضعیف طراحی کنن که نتونی بازی کنی.
البته در مورد این بازی حرف نمیزدم چون نشانه گیری نداره :۲۵:
پس منظورت کدوم بازی بود؟
مهم ترین خصیصه demon’s souls همون سختی بازی و به چالش کشیدن گیمر بود! شاید بازی تو سبک ترس نباشه ولی همون ترس از باختن و اینکه ندونی چی در انتظارته خودش استرس بوجود میاره و باعث میشه ناخود آگاه گیمر بترسه! (البته باز هم تأکید میکنم که نوع ترس در این سبک بازیها با بازیهایی مثل سایلنت هیل متفاوته!)
این بازی هم ظاهراً داره از همون اصل demon’s souls پیروی میکنه که میتونه جالب و چالش بر انگیز باشه. البته این نکته هم باید عنوان بشه که بعد از پیروزی در هر باس فایت حس خوبی در گیمر ایجاد میشه که تأثیر مثبتی در پیش بردن بازی داره :)
ای جان!!!
عشقم سختی و رنج کشیدن است!!!
البته واسه من سختی هیچ معنی ای نمیده…وقتی با شاهکار ارتباط برقرار کنی..
خود فروم سافت وار خودشو جر داد از بس گفت این بازی برای گیمر های صبور و هاردکور ساخته شده یعنی از دمنز سالس و دارک سالز بدتر هستش
———————————————–
یوشیدا از بازی خیلی خوشش اومده گویا :۲۴:
خو من اصن خبرای بازیو دنبال نمیکردم
واجب شد بازی کنم :۲۴:
سالز؟؟؟