TGS 2014: کوجیما در مورد Silent Hills توضیح می دهد

Rzht توسط Rzht
در ۱۳۹۳/۰۶/۲۸ , 01:20:37
fox engine, Guillermo del Toro, Hideo Kojima, Kojima Productions, silent hill, Silent Hills, شرکت کونامی (Konami)

کوجیما در مورد Silent Hills توضیح می دهد

طی نمایشگاه TGS 2014 در استیج کونامی،کوجیما در مورد Silent Hills توضیح می دهد که تیم سازنده به دنبال این است که به چه سبکی بازی را منتشر کند.

tumblr_inline_nc36nve2Ur1sjbs4w

در این رویداد کوجیما شروع به توضیح دادن کرد که تیزر قابل بازی یا همان P.T تجربه جدیدی برای او بوده است. همانطور که می دانید هیدئو کوجیما علاقه زیاد به فیلم دارد و بیان کرد شخصا بر این گمان بوده که هیچ بازی نمی تواند آن ترسی را که فیلم ها منتقل میکنند به نمایش بگذارد.

او می خواسته یک بازی واقعا ترسناک بسازد و بداند حتی اگر بازی توسط یک استدیو ناشناخته ساخته شود باز هم مخاطبان را می ترساند، بنابراین این دلیلی بود که یک نام تقلبی را برای استدیو سازنده تیزر برگزید.

او همچنین بیان کرد برای به پایان رساندن تیزر P.T شما باید ۷ زبان دنیا را بدانید، اما من فرض میکنم که شما همه آن زبان ها را می دانید پس از آن میگذرم.

سپس آقای کویچیرو ایتو بر روی صحنه آمد و درباره اینکه آنها مجبور شدند در پایان کار ساخت بازی از درجه سختی آن کم کنند سخن گفت، زیرا مسئولان کونامی از بابت اینکه ممکن است مخاطبان نتوانند آن را به پایان برسانند نگران بودند.

این فیلم مفهومی Silent Hills که در مراسم به نمایش درآمد فقط برای اهداف داخلی ساخته شده بود (احتمالا کوجیما قصد داشته به کونامی نشان دهد که می تواند بازی ترسناک بسازد) و قرار نبود که در نمایشگاه به نمایش گذاشته شود. امسال غرفه کونامی در نمایشگاه TGS قرار بود فقط به MGS V: The Phantom Pain اختصاص داشته باشد. سپس از کوجیما پرسیده شد که تیزر P.T را در مقایسه با سری متال گیر چگونه می داند.

او بیان کرد که در تیزر قابل بازی، مخاطب نمی تواند هرکاری را که دوست دارد انجام دهد و فقط توانایی زوم کردن و راه رفتن دارد، و این محدودیت ها جایی است که ترس از آن نشات می گیرد. او همچنین گفت که در تیزر قابل بازی نمی خواسته که دشمن یا هیولایی ظاهر شود (حدس میزنم که لیسا یک دشمن محسوب نمی شود) و فقط می خواسته “یک راهرو ساده و معمولی” تنها چیز ترسناکی باشد که بازیکن آن را تجربه می کند.

سپس کوجیما به حضار این وعده را داد که سایلنت هیلز بسیار ترسناک خواهد بود. او اشاره کرد که معمولا بازی ها برای به پایان رساندن هستند، بنابراین در آنها اشارات و راهنمایی هایی برای متوجه شدن وجود دارند، اما سایلنت هیلز اینگونه نیست و به مخاطب این اختیار را می دهد که بازی را ترک کند. کوجیما گفت که اگر مخاطبی باری را تنها برای ۱۰ دقیقه بازی کند و سپس بخاطر سختی اش آن را رها کند، آنگاه کوجیما به هدفش رسیده است!

همچنین ذکر کرد که سازندگان بازی به دنبال این هستند که نمایش های تلویزیونی چگونه ساختاری دارند و با Silent Hills کاری مشابه آن را انجام دهند، هرچند این تصمیمی نیست که هنوز قطعی شده باشد.

سپس صحبت از ایفای نقش نورمن ریدس در بازی به جلو آمد و کوجیما بیان کرد “در سایلنت هیلز نورمن ریدسی را به نمایش خواهد گذاشت که هرگز در گذشته ندیده اید، او نه نورمنی است که در فیلم Boondock Saint دیده اید و نه دریل دکسون در سریال مردگان متحرک، او بسیار متفاوت خواهد بود.”

در آخر کوجیما بیان کرد که دوست دارد یک بازی بسیار ترسناک بسازد طوری که هنگام بازی کردن خودتان را خراب کنید اما در عین حال میخواهد پیام “”قوی بودن انسان ها” را به مخاطب منتقل کند و مخاطبان را تشویق کند. او به طور مثال شروع به توصیف صحنه پایانی فیلم ترسناک Exorcist کرد که انسان ها چقدر می توانند قوی باشند. او معتقد است ترس قرار است چیز زیبایی باشد و فرهنگ ترس از این جنبه زندگی ما را غنی کرده است.


34 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. ین فیلم مفهومی Silent Hills که در مراسم به نمایش درآمد فقط برای اهداف داخلی ساخته شده بود (احتمالا کوجیما قصد داشته به کونامی نشان دهد که می تواند بازی ترسناک بسازد) و قرار نبود که در نمایشگاه به نمایش گذاشته شود. امسال غرفه کونامی در نمایشگاه TGS قرار بود فقط به MGS V: The Phantom Pain اختصاص داشته باشد. سپس از کوجیما پرسیده شد که تیزر P.T را در مقایسه با سری متال گیر چگونه می داند.

    ۰۰
  2. بعضی از معماهای سری sh (نظر شخصی) نامتعادل و نامنصفانه بودند مثل sh1 ,sh origin یعنی بازی مثل اویل روشنای بالای نداشت تا بشه تو معما چند ساعت یا چند روز!غرق شدوبه دلیل تاری وتنش بازی بعد از مدتی باعث عصاب خوردی میشد و دیگه نمیتونستی تمرکز کنی البته همیشه اینطور نبود مثلsh4!
    این قسمت رو هم باید بازی کنی تا بدونی میتونی با معماهاش کنار بیای یا نه!

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر