Sledgehammer Games از گرافیک Call of Duty: Modern Warfare 3 دفاع میکند
مدیران و بازی سازانی که در کار ساخت عنوان شوتر Call of Duty: Modern Warfare 3 در استودیو Sledgehammer Games هر کدام نقشی داشته اند و طراح این بازی بوده اند، در طی خبری تمام انتقاداتی که بعضی از گیمران به گرافیک و کیفیت بازی داشته اند را رد کرده و به شدت از آن دفاع کردند.
مدیر عامل استودیو Sledgehammer Games که یکی از سازندگان جنگاوری نوین ۳ است در طی مصاحبه ای با CVG گفته است:
“من تا به الآن روی کار ساخت و تکمیل تعدادی زیاد از موتور های گرافیکی کار کرده ام؛ اما نه تنها من بلکه همه میدانند که این یک موتور گرافیکی عادی و معمولی نیست و به تنهایی به مانند یک خودروی “پورشه” کاملا ارتقا پذیر است و من و خیلی های دیگر سال ها برای تکمیل آن وقت صرف کرده ایم و حاصل کار خود را بسیار عالی میدانیم. برای اثبات آن من به شما پیشنهاد میکنم که MW2 و MW3 در یک زمان بازی کنید تا متوجه تغییرات بسیار در گرافیک بازی شوید.”
اسکوفیلد درباره ی قابلیت های IW Engine افزود:
“این موتور بسیار انعطاف پذیر است، به راحتی آپگرید می شود و شما می توانید آن را همواره به روز نگه دارید. این انجین هیچ وقت شما را لنگ نمی گذارد، هر آن می توانید آبجکت های جدید وارد آن کنید و به جزئیات بازی خود بیفزایید، این دقیقا دلیلی است که باعث شده این موتور پایه برای سالها به کار گرفته شود.”
وی ادامه داد:
“واقعا برای کسانی که میگویند ما گرافیک MW3 را از روی MW2 کپی کرده ایم متاسفم و باید بگویم که ما بسیاری از المان های جدید و پیشرفته به گرافیک بازی اضافه کرده ایم. کافی است شما این دو بازی را در برابر هم بگذارید و مقایسه کنید!”
و در پایان او با کنایه بر بتلفیلد ۳ اینگونه اذعان داشت که:
“من یک بازی عرضه می کنم، نه یک موتور بازی سازی و به همین خاطر است که در مورد بازی صحبت می کنم! اگر شما می خواهید درباره ی قابلیت های موتور پایه ی جدید خود تبلیغات کنید می توانید، اما من این کار را نمی کنم، نتیجه خود گویای همه چیز خواهد بود “
عنوان Call of Duty: Modern Warfare 3 در تاریخ ۱۷ آبان ماه برای PS3, Xbox 360 و PC منتشر خواهد شد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
خب اگه IW engine پورشه باشه پس Frostbite 2 هم بوگاتی ویرون میشه . :mrgreen:
انعطاف پذیری رو هم از انفجار قایق ها توی دموی E3 میشه براحتی تشخیص داد .
چه ربطی داره برادر؟منظورش از انعطاف پذیر بودن این بوده که موتور بازی خیلی راحت تغییر و ارتقا پیدا میکنه فیزیک رو نگفته که :wink:
مثل اینکه اساتید فراموش کردن که West and Zampella از استدیو اینفینی رفتن(۲ نفری که نقش بسیاری در شرکت داشتن و از زمان مدال افتخار ۱ تو شرکت بودن) پس خواهشن توقع شاهکار نداشته باشین.(تازه اونا ۲۰ نفر از کارمند ها رو هم با خودشون بردن).یعنی شما فکر میکنید اگر Cliff Bleszinski از epic بره چه اتفاقی میفته؟یا نبودن شینجی میکامی یا کارمک؟باور کنید این infinity ward حتی limited ward هم نیست.
خب حرف هایه اسکوفیلد بعضی هاش خنده داره و بعضی هاش هم درست !!!
بخش درستش در مورد موتور بازیه که واقعا یک موتور نرم و زیباست و همه جور ابجکت میشه بهش اضافه کرد ولی این کار سخته و با استاندارد هایه سال ۲۰۰۷ که الان دیگه کم کم غدیمی شده و به درد نمیخوره (البته فعلا استفاده میشه) برا زنده موندن این موتور یا باید یه کار اساسی روش بشه و با همین موتور پایه ابجکت هایه جدید بهش اضافه بشه یا یه موتور پایه جدید بنویسن که هر دوتاش زمان و هزینه یه زیادی میخواد که از دست گروه تولید بازی بر نمیاد و باید به طور تخصصی روش کار بشه
ولی بخش خنده دار (که بعضی هارم اصبانی کرده)
اینه که میگه گرافیک بازی پیش رفت کرده ( :lol: :lol: )همون طور که خودتون میدونید (و نوشتم)اگه بخوان گراف بازی رو بالا ببرن باید یه سری ابجکت جدید اضافه کنن که در این موتور خیلی سخته و تقریبا غیر ممکنه که همه یه ابجکت هارو به روز کنن پس فقط چند تا ابجکت که زیاد به چشم میاد رو به روز میکنن که برا کار هم استعداد و تجربه یه لازم رو ندارن که یا در همون حد mw2 میمونه یا پس رفت میکنه چون mw2 رو اینتفیتی وارد در زمان قدرت خودش ساخته و کار هر گروه و استادیویی نیست که از اون ها جلو بزنه(البته دایس به راحتی این کارو کرده )
پس حرفاش یا دروغه یا یکی دو تا ابجکت ابدیت کردن تو پوست خودسون نمی گنجن
__________
۶ روز تا فتح !!
spartbayat@yahoo.com
بیخیال هر دوشو بزنین تو رگ!راستی اینم از xgd3استفاده میکنه؟