رزولیشن Project Cars بر روی PS4 از XBOX ONE بیشتر است
امروز طی اعلامی که از سوی Lee Kirton یکی از اعضای اصلی استودیوی Slightly Mad صورت گرفته، عنوان Project Cars بر روی PS4 با رزولیشن ۱۰۸۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا میشود اما همین بازی بر روی XBOX ONE با رزولیشن کمتری اجرا خواهد شد اما همچنان نرخ فریم ۶۰ میباشد. هنوز به طور دقیق اعلام نشده که رزولیشن بازی بر روی XBOX ONE چقدر خواهد بود اما به به طور حتم باید منتظر ۹۰۰ و یا ۷۲۰ بر روی این کنسول باشیم!
عنوان Project Cars در November 2014 بر روی سه پلتفرم PS4 , XBOX ONE و PC لانچ میشود.
همچنین شما میتوانید حداقل سیستم مورد نیاز را برای اجرای این بازی در زیر مشاهده کنید.
CPU: 2.66 GHz Intel Core 2 Quad Q8400, 3.0 GHz AMD Phenom II X4 940
Graphics Card: nVidia GTX 260, ATI Radeon HD 5770
Memory: 4Gb RAM, 1Gb VRAM
HDD: 42 GB
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
ای باااوبااااا !! رقیب واسه هیلو که زیاده مثه این بازیهای free که هس تو psn:)))))). کوانتومم که نیومده تایتانم که یاد واسه پی اس ۴ البته با کمی بهبود گرافیکی:))) جدا به قول دوستمون حیف پنکه سقفی ،وان حمومه لا مصب
حالت خوبه؟؟؟؟؟؟ :۲۳: :۲۳: :۲۳: :۲۳: :۱۲:
از ترول خسته نشدید ؟ هر وقت یه رقیب برا هیلو ، تایتان فال یا کوانتوم برک داشتید بیاین ادعای سروری کنید :lol:
____________
این که میبینی ایدیولوژی نیست هیدنولوژیه
یه ستاد باید مخصوص خودت بزنم!! :lol:
والا هیلو اصلا رقیب نداره که.بالاخره بهترین شوتر اول شخص تاریخه :۱۵:
مبین این یکی رو با بلدوزر هم از روش رد شی افاقه نمیکنه :lol:
بهترین شوتر اول شخص تاریخه
حالا شاید یک نسخش از نظر مت بهتر باشه
ولی وقتی لفظ تاریخ رو میاری
HL
DOOM
W
Q
و…
هم در میان هستن
هیلو رقیب نه نه نه !(سوژه پیدا شد !) :۲۵: :lol: :15:
به به باز این رزولیشن ما رو تو درد سر انداخته انگار :۲۵:
ولی خدایش نه به خاطر این که xbox one دارم ولی رزولیشن اون قدرا هم مهم نیست اما انگار برا بعضیا مهمه!فک کنم بیشتر اونهایی که کنسول میگیرن به خاطر انحصاری هاش باشه خود بنده به خاطره halo & forza و چندتا انحصاریه دگه رفتم xbox گرفتم و مطمىن باشید کسایی که رفتن ps4 گرفتن نه به خاطره قدرتش بلکه به خاطر بازی های انحصارییشه! کلا بحث رزولیشن داستان شده واسه جعبهی دوست داشتنیه ما! فیفا با ١٠٨٠ اجرا میشه pes با ٧٢٠ ! forza motor sport 5 ١٠٨٠ این بازی کمتر!ا :۲۴:
رقابت جدی بین ۳۶۰ و one وجود داره باید دید کی پیروز میشه:)))))))))))
حیف پنکه سقفی :lol:
نسل بعد رو سونی برد !
مایکرو دیگه فکر نکنم بتونه خودش رو برسونه به سونی
نوستراحساموس
:lol: :lol: :lol:
حالا خیلی محلت برای جبران داره.
خدایی هورایزون دو هم در همین حد و اندازه است گرافیکش چرا اون اینطور نیس :۲۳:
تازه اینم معلوم نیس شایعه در میاد یا درسته
الان یکی میاد میگه اون انحصاریه و فلان خو ب درک :۲۳: نتیجه میشه اونا نتونستن خروجی خوبی بگیرن اشکال از سخت افزار نی
اتفاقا اشکال از سخت افزاره !
الان تقریبا ۹۰ درصد لید پلتفرم رو PS4 قرار میدن ! چون خوب ساخت بازی باهاش راحت تره !
بعدش بازی رو پورت میکنن روی One !
اما خوب مشکلاتی مثل ضعیف تر بودن RAM و پیچیدگی GPU باعث میشه رزولوشن و فریم ریت دچار مشکل و افت بشن ! حالا بازی سازم هی با بازی ور بره و هی اوضاع بدتر بشه ! بخاطر همین مجبور میشه از یه چیزایی بزنه تا بازی بدون مشکل ران بشه !
تقریبا درسته ولی باز هم خیلی بازیا ۱۰۸۰ اجرا میشن یعنی لازمه که انجین بتونه هماهنگ بشه با بازی. درسته بازی پورت کردن برا وان سخته به دلایلی (که پیچیده اس منم نمیدونم :۲۴: ) حالا هر انجینی راحت نمیتونه بازیو پورت کنه ولی بازم زیادن تو این نسل که نه تنها از نظر رزولوشن و فریم ریت رو دو تا کنسول یکی باشن بلکه خیلی ها گرافیکشونم یکیه (فرقشون اصن مشخص نی باید زوم کنی رو تصویر) رجوع به مولتی های این یکی دو ماهه. بازم میگم بعضی انجینا راحت نمیتونن برا وان پورت کنن ولی طبق روند اخیر اکثر بازی ها حتی از نظر بصری هم رو دو کنسول تقریبا یکین
۶۰ فریم یا ۷۲۰ مسئله این است
سخت افزار باقالی مسئله این است :lol:
اخ جون یه سوژه جدید برا ترول :۲۳:
به خاطر یه مشت پیکسل
دقیقا بخاطر ۳۶۰ پیکسل :۲۴:
اینم یکیش :lol:
بسه دیگه بابا کشتین ما رو با این گرافیکاتوووون ، یکم خلاقیت و نوآوری نشون بدین تو بازیهاتون
واقعا بازی ps1. و ps2.مقایسه کن چه بازی های بودن
دوست عزیز کمی به سبک این بازی نیز توجه کنید بد نیست…
در ژانر Simulator حال Racing خلاقیت و نوآوری معنا ندارد!
پس با دقت به سبک و نوع بازی مورد نظر نظر خود را بدهید
———–
BSAA.INC.COPYRIGHT@2014
Ram DDR3. ایکس باکس اصلا نمی تونه با RamDDr5 ps4 رقابت کنه
البته اون GDDR5 AMD JAGUAR است!
نه DDR5…
——–
BSAA.INC.COPYRIGHT@2014