GDC 2015: هدست واقعیت مجازی پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۱۶ عرضه می شود

در ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ , 10:45:23

هدست واقعیت مجازی Morpheus تقریبا نکته کلیدی کنفرانس سونی در نمایشگاه GDC 2015 بود. این هدست قرار است در نیمه نخست سال ۲۰۱۶ عرضه شود. رییس بخش سرگرمی سونی یعنی Shuhei Yoshida از امکانات ویژه این هدست رونمایی کرد. از جمله پشتیبانی از بازی های واقعیت مجازی ۱۲۰ فریم در ثانیه. او گفت پلی استیشن ۴ در حالت عادی توانایی پشتیبانی از بازی های ۱۲۰ فریم در ثانیه را داراست اما پیش از ازین به آن نمی پرداختیم.

یوشیدا گفت که این هدست صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ دارد که سرعت رفرش آن ۱۲۰ هرتز و زاویه دید آن ۱۰۰ درجه است. مورفیوس ۹ لامپ LED جهت موقعیت یابی دارد که باعث شده تاخیر این هدست به کمتر از ۱۸ میلی ثانیه برسد. با این حال سخت افزار این هدست هنوز تکمیل نیست.

 


6 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. ظاهرا حسابی سرمایه گذاری کردن رو این قسمت
    این که دید ۱۰۰ درجه داره هم خیلی خوبه. اکثر رقیبا دید ۹۰ درجه دارن
    قیمتش رو هم که قول داده بودن طوری باشه که مردم بتونن بخرن…
    از نظر دیزاین هم به نظرم از رقیباش خوشگل تر و شیک تر هست
    فقط این که ۱۲۰ فریم بر ثانیه می تونه پردازش کنه برای بازی های AAA عادی که مطمئنا نمیشه!
    حالا منتظریم ببینیم در آینده چه چیزایی برامون دارن…

    ۰۰
  2. این خبر رو سونی تو اینستاگرامشم گذاشته بود ولی نکته ی مهم اینجاست ابزارهایی مثل moveو کینکت و ایناها تا عرضه نشن نمیشه قضاوت کرد که چیز به درد بخوری هستن یا نه

    “پلی استیشن ۴ در حالت عادی توانایی پشتیبانی از بازی های ۱۲۰ فریم در ثانیه را داراست” :22:
    پس چرا لااقل یک تریلر با همچین نرخ فریمی از یک بازی پلی ۴ نشون نداده بودن!

    ۵۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر