بحث هفته | نمایشگاه E3 ۲۰۱۷

در ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ , 22:59:36
E3 2017, کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch), گوشی موبایل - Mobile Phones (Smart Phones)

هنوز یک هفته نشده که نمایشگاه E3 سال جاری به‌پایان رسیده و هنوز هم بحث حول محور آن داغ است؛ و ما هم فعلا E3 ۲۰۱۷ را رها نمی‌کنیم. ما نظرمان را در پرونده‌ای درباره‌ی این E3 دادیم، حال از شما می خواهیم نظرات خود را بگویید. دنیای بازی در این E3 تمام تلاش خود را به‌کار گرفت تا بهترین پوشش از هر نظر را برای رضایت شما به‌عمل بیاورد. تمامی تریلرها و کنفرانس‌ها پوشش داده شدند و با جستجوی عبارت «E3 2017» در سایت و کانال دنیای بازی می توانید از تمامی جزییات این رویداد باخبر شوید؛ و همین مهم بهانه‌ای است برای ما تا روی مشارکت شما در بحث این هفته حساب کنیم. کنفرانس مایکروسافت آن‌طور که می‌بایست هیجان انگیز نبود؟ چرا این‌طور نبود؟ کنفرانس سونی چرا کم‌فروغ بود؟ کم‌فروغ نبود؟ ما نمی‌دانیم، فقط و فقط منتظر نظرات و بحث‌های شما هستیم. جالب‌ترین بحث‌ها و نظرات با نام کاربری ارسال‌کننده‌ی آنها در کانال دنیای بازی منتشر خواهند شد. این شما و این بحث آخرین هفته‌ی خرداد ماه سال ۱۳۹۶، E3 سال ۲۰۱۷ میلادی.


13 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. E3 امسال برای من معمولی بود با تعدادی لحظات هیجان انگیز .
    شخصا ادمی نیستم که با دیدن تریلر های خوش اب و رنگ بازی های بزرگی مثل اسسینز کرید یا فارکرای و حتی گاد اف وار کلی ذوق کنم و از همین الان شروع کنم به تعریف از بازی و گفتن این که این بازی ها شاهکاره .
    جذابیت های e3 امسال برای من بیشتر بازی های کوچک تری مثل Life is strange و ori بود و البته بازی بسیار مورد انتظار beyond good & evil که انتظارات ازش بسیار زیاده و باید دید نتیجه چی میشه .
    بازی اسپایدر من هم نمایش جذابی داشت و تونست نظر های زیادی رو جلب کنه و یه جورایی میتونه ادامه دهنده راه بتمن راکستدی باشه.

    ۰۰
  2. سلام و تشکر به خاطر پوشش قوی
    بهترین کنفرانس ها همونطور که قبلا هم گفتم برای من نینتندو و دولور دیجیتال بود. بازی هایی که نینتندو معرفی کرد همه عالی بودن و مخصوصا یوشی یک جور خاصی چشم من را گرفت.
    کلا تونست خیلی جمع و جور و بی حاشیه پشت سر هم بازی معرفی کنه و طرفدارها را شاد؛ اما به شخصه سر بقیه کنفرانس ها فقط می زدم جلو تریلرها را بببینم و خیلی از صحبت ها را رد می کردم که این موضوع سر پی سی گیمینگ از هم بدتر بود
    بهترین بازی های معرفی شده از نظر من یوشی، ماریو ادیسه، ماریو+ ربید، زنوبلید، فرای خوبی و بدی ۲ بودن.
    نمایش های خدای جنگ و فورتزا و آنچارتد هم زیبا بود امیدوارم طرفدارهاش لذت ببرند.

    ۰۰
  3. آقا کنفرانس یوبی خوب بود؛ راستش من از اسسین کرید زده شده بودم، اما بعد دیدن گیم پلی اوریجینز بهش امیدوار شدم و فک کنم پتانسیل بالایی داره.
    به علاوه بازی Skull and Bones رقیب جدی برای Sea of Thieves هست که کمی البته متریال گیم پلی هاشون فرق داره، اما اگر سرورهای خوبی داشته باشه میتونه بازی فوق العاده ای باشه.

    ای کاش سرورهای یوبی مثل کنفرانسش عالی بود…. :D
    از کنفرانس سونی هم راضی بودم، راستش اسپایدرمن بدجور عنوان خوبی میزنه یعنی واقعا جای یک بازیی با این کیفیت تو مجموعه اسپایدرمن کم بود!! امیدوارم اینم مثل بتمن از شرکت راکستدی بتونه موفق باشه…

    با بقیه کنفرانس ها هم کار ندارم :دی

    ۱۰
    1. کنفرانس یوبیسافت واقعا خوب بود و به نظر می‌رسد که بالاخره اساسینز از روند همیشگی خودش و تکرار مکررات در محیط جدید داستانی خارج شده و تصمیم جدی برای احیای محبوبیت بسیار زیادش گرفته شده…من که از طرفدارهای قدیمی اساسینز و اتزیو کبیر هستم و از پیشرفت این سری خیلی خوشحال می‌شم :-)

      ۰۰
    2. مشکل اینجاست یوبی سافت همیشه اهل نشون دادن درِ باغ سبز بوده و در عمل هیچی نداشته!

      ۰۰
  4. سلام
    وقتی که کنفرانس سونی تموم شد. به یک باره به این فکر کردم که یک سال صبر کردم برای همچین مراسم و همچین e3 تلخی؟

    واقعا کل مراسمی که از کمپانی ها دیدم به اون شکلی که انتظار داشتم نبود.
    مایکروسافت که مثلا از کنسول جدید پرده برداشت عوض معرفی چند عنوان در سطح aaa اومده ماینکرافت ۴k تبلیغ می کنه.
    از اون طرف هم سونی همون عناوین تکراری و هیچ خبری از کوجیما و نادی داگ نبود.
    کلا میتونم بگم فاجعه ترین e3 نسل بود.

    ۰۰
  5. باید مقاله ای بنویسیم با عنوان: «یک دقیقه سکوت به احترام رئیس» و توش های های بابت کنسل شدن elder scrolls 6 گریه کنیم! بر پدر e3 لعنت که هم از tlou2 و هم از elder برامون خبری نیوورد..!

    ۰۰
  6. حالا که کاربران میگن دیگه E3 تاریخش گذشته باید منتظر بمونیم ببینیم تا توی پلی اکسپرینس ببینیم لست ۲ نمایش داره شاید واقعاً الان ناتی داگ روی لاست لگسی داره کار میکنه شاید پروژه شون از پلی اکسپرینس ۲۰۱۶ جلو نرفته که تو ای ۳ نمایش نداشت.
    E3 مراسمی هست که ما همیشه براش لحظه شماری کنیم الان نمیدونم منتظر E3 بمونیم یا پلی استیششن اکسپرینس :16:

    ۰۰
  7. به عنوان فن سری اساسینز کرید، نمایشش نتونست اونقدر تحت تاثیر قرار بده منو.. البته شاید بخشیش نبود ی تریلر CG حماسی بود.. ولی به بهرحال چیزایی که خوشم اومد، بیشتر از همه نمایش ی سری موجود تخیلی بود که اگه درست استفاده بشه، میتونه جنبه‌ی ماورایی مصر رو به نمایش بکشه که به شخصه خیلی امیدوارم، مورد بعدی توانایی جاخالی بود و بعد از اون اینکه میشد تیر رو کنترل‌ کرد…
    از این بگذریم نمایش Days Gone و مخفی کاریش و استفاده از صدا و پتانسیلش برای استفاده ابزاری از سیل زامبیاش بود..
    محیط ها و گرافیک گاد آف وار رو هم خیلی دوس داشتم و بیشتر از همه ریششو ?
    ولی چیزی که بیشتر از همه جذب کرد منو به خودش نمایش اسپایدر من بود.. که گیم پلی‌ش حرف داشت برای گفتن و هر کمبوش ی حس هیجان خاصی داشت استفاده از گجت‌هاش هم عالی بود..
    تا یادم نرفته، این بازی جدید و فن فیکشن طور Life is strange هم نمایش خوب و جذابی داشت
    تنها چیزی‌ که خیلی اعصاب خورد‌کن بود برام نمایش کم Ori بود..
    چرا خب. :|

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر