احتمال معرفی فصل دوم The Wolf Among Us در همایش کامیک‌کان ۲۰۱۷

در ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ , 20:00:00
Comic Con, Telltale, The Wolf Among Us

ممکن است این هفته، خبرهایی پیرامون فصل دوم The Wolf Among Us در همایش کامیک‌کان ۲۰۱۷ واقع در سن‌دیگو بشنویم. استودیو «تل‌تیل» که عناوین متعددی را در دست توسعه دارد، با پست کردن توئیتی در فضای مجازی، اطلاعات پنهانی را درمورد آن‌چه که احتمال می‌رود درمورد این عنوان باشد، منتشر کرد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

تل‌تیل هم‌چنین در توئیتر خود درمورد اخباری که قرار است به‌زودی منتشر شود را این‌گونه عنوان کرد:

اخبار جدید هفته آینده در طی همایش کامیک‌کان سن‌دیگو منتشر می‌شود.

با این حال، «آدام هرینگتون»، صداپیشه‌ی شخصیت اصلی «بیگ‌بی» در بازی The Wolf Among Us در زمان کوتاهی پس از انتشار این خبر، پست تل‌تیل را ری‌توئیت کرد! لازم به ذکر است، هرینگتون در شبکه‌ی توئیتر زیاد فعالیت نمی‌کند و چیزی را ری‌توئیت نمی‌کند، مگر این‌که ارتباطی به او داشته باشد.

فصل دوم The Wolf Among Us طبق این موارد قطعی به‌نظر می‌رسد، اما این دو (هرینگتون و تل‌تیل) ممکن است در پروژه‌های دیگری با هم کار می‌کنند، هر چند که این احتمال بسیار کم است. این دقیقا همان تاکتیکی است که توسعه‌دهندگان با توئیت کردن چیزی درمورد بازی آینده‌ خود و ری‌توئیت شدن خبر توسط بازیگر اصلی آن استفاده می‌کنند و این، یکی از راه‌هایی است که بسیاری از ناشران برای تبلیغات و ایجاد شور هیجان بین طرفداران درمورد پروژه معرفی نشده‌شان به‌صورت خواسته یا ناخواسته انجام می‌دهند.

فصل اول «گرگی در میان ما» (The Wolf Among Us) در سال ۲۰۱۳ منتشر شده بود و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های استودیو تل‌تیل نیز به شمار می‌رود. هرگز مشخص نشد که چرا فصل دوم این بازی بعد از گذشت این مدت عرضه نشده است. شاید، همایش کامیک‌کان ۲۰۱۷ فرصت مناسبی برای معرفی فصل دوم از این عنوان باشد.

لازم به ذکر است، همایش کامیک‌کان ۲۰۱۷ دو روز دیگر، یعنی از تاریخ  پنج شنبه، ۲۹ تیر شروع شده و تا یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. امیدوارم که خاطرات این بازی زیبا رو مثل خاطراتمون با واکینگ دد ( و کلمنتاین :۱۸: ) با قسمت جدید نابود نکنن .

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر