بازی‌های Warcraft 3 و Diablo 2 بازسازی نخواهند شد

در ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ , 10:30:01
Diablo 2, Remaster, starcraft, warcraft 3, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت بلیزارد (Blizzard Entertainment)

شرکت «بلیزارد» (Blizzard) همواره به پشتیبانی از بازی‌های ساخته خودش برای مدت بسیار طولانی علاقه‌مند بوده است و آن‌ها هنوز که هنوز است، مشغول کلنجار رفتن با دو عنوان کلاسیک خود یعنی بازی‌های Warcraft 3 و Diablo 2 هستند؛ در ادامه با دنیای‌ بازی همراه باشید.

در حواشی اتفاقات Blizzcon و در هنگام رونمایی از World Of Warcraft Classic، برای برخی از طرفدارانی که انتشار نسخه‌های به‌روز شده عناوین کلاسیک دیگر را پیش‌بینی کرده بودند سوالی به‌وجود آمد: «چه زمانی نسخه‌های به‌روز شده بازی‌های Warcraft 3 و Diablo 2 منتشر خواهد شد؟»

یکی از تهیه‌کنندگان ارشد بلیزارد به‌ نام Peter Stilwell  که همچنین از اعضای بخش بازی‌های کلاسیک این شرکت است، در مصاحبه با PC GamesN به نکته‌هایی در این مورد اشاره کرد:

اساسا، درحالی که بازی Starcraft به عنوان یک بازی ثابت و ماندگار خودش را ثابت می‌کند اما این امر در بازی‌های Warcraft 3 و Diablo 2 به‌خوبی صورت نگرفته و به همین دلیل اعضای تیم احساس خوبی از انتشار نسخه به‌روز شده این بازی‌ها ندارند. نقشه‌های بازی Warcraft 3 خیلی مورد استقبال بازیکنان قرار نگرفتند و در میان آن‌ها موارد بسیاری همواره توسط بازیکنان رد می‌شوند. همان‌طور که بازیکنان به شدت اصرار بر تغییر ندادن Starcraft داشتند، از طرفی درخواست‌هایی نیز برای تغییرات در Warcraft 3 وجود دارد.

در مورد Diablo 2 نیز این مهم مقداری متفاوت است، زیرا که تمامی نمودارهای افراد برتر این بازی با هکرها و Cheaterها پر شده است. هدف Stilwell نگه‌داشتن بافت قدیمی بازی و از میان برداشتن این هکرها است تا شما بتوانید بار دیگر افراد واقعی و شایسته را در لیست برترین‌ها مشاهده کنید. به‌دلیل این‌که این قضیه تنها یک موضوع کوچک است، نمی‌تواند آن‌ها را ترغیب به ساخت یک عنوان کامل و به‌روز شده این بازی کند که نیاز به وقت و تلاش بسیاری دارد.

به طور کلی بازسازی این بازی‌ها می‌تواند بازتاب‌های بدی از جمله این‌که بازیکنان از نسخه‌های اصلی راضی نیستند را برای شرکت داشته باشد و بلیزارد چنین چیزی را نمی‌پذیرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر