تماشا کنید: بازی بر اساس مجموعه سریع و خشن معرفی شد [The Game Awards 2019]

در ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ , 11:44:28
Game Awards,بازی بر اساس مجموعه سریع و خشن

بامداد روز گذشته و در جریان رویداد The Game Awards 2019، از بازی بر اساس مجموعه سریع و خشن با انتشار تریلری مهیج رونمایی شد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار رویداد Game Awards، در ادامه این خبر با دنیای بازی همراه باشید.

رویداد Game Awards همواره سرشار از معرفی بازی‌های فراوانی بوده‌است؛ از بازی جریان اصلی و به اصطلاح AAA تا بازی‌های مستقل استودیو‌های تازه تاسیس. The Game Awrds 2019 نیز از این قاعده مستثنا نبود و در پایان مراسم روز گذشته بازی‌بازان با سیلی از تریلرهای گوناگون مواجه شدند. یکی از تریلری ها که احتمالا باعث شادمانی عاشقان سبک رسینگ (Racing) شد، معرفی بازی بر اساس مجموعه سریع و خشن بود. این عنوان که Fast And Furious: Crossroads ترکیبی از مسابقات خیابانی، تعیقی و گریزهای مهیج، اکشن، و رواتی داستانی درام خواهد بود. طراحی شخصیت‌های بازی چندان به شخصیت‌های فیلم بی شباهت نیستند و به عنوان مثال شخصت‌های دام ترتو (با بازی ون دیزل)، یا لتی اورتیز ( با بازی میشل رودریگز) شباهت بسیار خوبی به بازیگران این نقش‌ها دارند.

این عنوان در تاریخ بین اردیبهشت ماه تا خرداد ماه سال آتی برای پلتفرم‌های PC، Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد. این بازی توسط استودیو Slightly Mad Studios در دست توسعه است. استودیو‌ای که روی عناونی نظیر Project Cars و چند نسخه از مجموعه این سبک یعنی Need For Speed کار کرده‌اند. وظیفه انتشار این عنوان را باندای نامکو (Bandai Namco) بر عهده دارد.

پیش از و در ابتدا ماه جاری در گزارشی اعلام شد که استودیو Slightly Mad Studios در حال توسعه عنوانی هالیوودی و معرفی نشده هستند که از سال ۲۰۱۷ در دست توسعه‌است.
ممکن است این عنوان] همان عنوان هالیوودی باشد.

از دیگر اخبار مهم رویداد The Game Awards 2019 می‌توان به معرفی بازی تحسین شده Hellblade 2 اشاره کرد. این تریلر به صورت کامل توسط انجین داخل بازی در حال اجرا بود. در تریلر شعار دادن Senua  وگروهی که به نظر می‌رسد جان خود را در یک فداکاری انسانی از دست داده‌اند بودیم را شاهد بودیم. همچنین شاهد هجوم گروهی از مبارزین به یک کوه در مجاورت یک ساحل طوفانی بودیم.

دیگر اخبار این رویداد انتشار تریلر معرفی بازی Bravery Default 2 بود که طی آن جود چهار قهرمان و یک دنیای جدید برای آن تائید شد. Revo آهنگساز مجموعه در این نسخه هم بازمی‌گردد تا سفر شما را برای جستجوی چهار کریستال بازی تکمیل کند.

در پایان شما را به تماشای این تریلر چشم نواز دعوت می‌کنیم:

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر