Crystal Dynamics: آن‌چه می‌توانستیم برای Tomb Raider انجام دادیم

در ۱۳۹۱/۰۳/۱۷ , 21:09:42
default image

Crystal Dynamics عقیده دارد که ریبوت سری “مهاجم مقبره” نیازی اساسی و مبرم بوده است. آن ها معتقدند که تمام راه هایی که در بازی ممکن بوده را در Tomb Raider: Underworld رفته بودند.

کریستال بعد از بازی ناموفق Angel of Darkness از خواب غفلت بیدار شد و سری را با سه بازی موفق و پسندیده ی Legend، Anniversary  و Underworld احیا کرد.

اما Brian Horton در مصاحبه ای با وی جی  ۲۴۷ در جریان E3 اظهار داشت که دیگر وقت آن رسیده بوده که سری را تغییر دهند. بعد از عرضه ی Underworld  در سال ۲۰۰۸ وقت آن بوده که سری دچار تحول اساسی شود. البته با نکته بینی و دقت به عواملی که بازی را به آن چه هست بدل کرده است.

“ما همه ی آن چه می توانستیم را با ورژن قبلی مهاجم مقبره انجام داده بودیم و باید به آینده ی لارا در راهی جدید فکر می کردیم.”

وی اضافه کرد:

“میخواستیم بازی را در همان حالت اکشن-ادونچرهای دیگر قرار دهیم، اما آن موارد را از فیلترهای جدید عبور بدهیم و البته؛ با داستانی اصیل”

“با کمی وقت خریدن، ما نه تنها قادر بودیم مدل و حالت بازی را تغییر دهیم، بلکه می توانستیم مکانیسم ها و گیم پلی بازی را برای نزدیک شدن به آن چه گیمرهای امروز می پسندند تبدیل کنیم.”

این بازی، ۵ مارس سال آینده ی میلادی برای PS3, Xbox 360 و همچنین PC منتشر خواهد شد.


78 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر