از رویداد مشترک Exoprimal x Street Fighter 6 رونمایی شد

در ۱۴۰۲/۰۳/۲۰ , 22:56:55
از رویداد مشترک Exoprimal x Street Fighter 6 رونمایی شد

در مراسم سامر گیم فست ۲۰۲۳، از رویداد مشترک Exoprimal x Street Fighter 6 رونمایی شد؛ این، یک همکاری مشترک میان دو بازی از کمپانی کپکام محسوب می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

در ادامه‌ی رویداد سامر گیم فست ۲۰۲۳، از یک همکاری مشترک میان دو بازی Exoprimal و Street Fighter 6 پرده برداری شد که در آن، شاهد اضافه شدن دو کاراکتر Guile و Ryu از بازی Street Fighter 6 به بازی تیراندازی سوم‌شخص Exoprimal هستیم که یک همکاری مشترک میان دو عنوان از کمپانی کپکام محسوب می‌شود.

اخیرا برخی از فرنچایز‌های شرکت کپکام به همکاری‌های مشترک با یکدیگر روی آورده‌اند که شروع آن را می‌توان از فرنچایز Monster Hunter دانست که در راستای ارائه‌ی خدمات لایو سرویس به بازیکنان خود، اقدام به برگزاری رویداد‌های مشترک با سایر عناوین اکشن نقش‌آفرینی کرده است و اکنون پای این همکاری‌ها به بازی‌های Exoprimal و Street Fighter 6 نیز باز شده است، باید دید که آیا استقبال خوبی از این همکاری از سوی بازیکنان صورت خواهد گرفت یا خیر.

بازیکنان در عنوان سوم‌شخص تیراندازی و دایناسور محور Exoprimal به گزینه‌های شخصی‌سازی و اقلام تزیینی دو کاراکتر Ryu و Guile از بازی Street Fighter 6 دسترسی خواهند داشت، تریلر لحظاتی از نبرد بازیکن با دایناسورها به عنوان یکی از دو کاراکتر اعلام شده را به نمایش می‌گذارد که در نوع خود جالب به نظر می‌رسد.

از رویداد مشترک Exoprimal x Street Fighter 6 رونمایی شد

بازی Exoprimal در تاریخ ۱۴ جولای (۲۳ تیر) برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. همچنین رویداد مشترک Exoprimal x Street Fighter 6 در پاییز سال میلادی جاری قابل بازی خواهد بود.

آیا برگزاری رویدادهای مشترک چندان برای شما جذابیتی دارد؟ چه چیزی باعث می‌شود تا کمپانی‌های توسعه دهنده به این نوع از همکاری‌های مشترک روی بیاورند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر