تماشا کنید: نقد تصویری سایت گیم تریلرز از بازی The Evil Within + زیرنویس فارسی
سایت گیم تریلرز به نوعی معتبرترین سایت در زمینه آیتم های تصویری است. تقریبا فرهنگ نقد و بررسی یا پیش نمایش تصویری توسط این سایت جا افتاد و سپس سایت های معتبر دیگری هم چون گیم اسپات و IGN هم این مسیر را برگزیدند. همراه باشید با نقد تصویری سایت گیم تریلرز از بازی The Evil Within
گیم تریلرز به بازی The Evil Within که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده، امتیاز ۹ از ۱۰ داده است. می توانید این نقد تصویری را به همراه زیر نویس اختصاصی سایت دنیای بازی مشاهده یا دانلود کنید.
[videojs mp4=”https://dl.dbazi.com/Trailer/gt_evil_within_review_360P.mp4″ poster=”https://dbazi.com/wp-content/uploads/2014/08/Dbazi-Logo-620×349.jpg” width=”620″ height=”349″]
لینک دانلود با کیفیت ۳۶۰P
لینک دانلود با کیفیت ۷۲۰P
لینک دانلود زیرنویس فارسی مخصوص کاربران ویژه
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
لعنت بر این id Tech …
نقد که کاملا منطقی به نظر میرسید!لااقل بهتر از نقدهای ویدئویی که از گیم اسپات دیدم!
به نظرم سندروم جو گرفتگی بعد از انتشار که اختصاصی منتقدین هست گریبان بسیاری از بازی های این دوره زمونه رو گرفته!
فقط زیرنویسش مال ما اعضای ویژه اس ؟؟؟؟؟
این کار جالبی بود :۲۳: :۲۳:
تشکر آقای فخار خیلی خوب بد
در اولین فرصت می رم سراغش
مرسی علی جان
دی بازی بازم از این کارا بکن !
دوباره با یه بازی پیش پیش حال کردم تش چی شد.
یکم بازی کردم، انصافا از همه لحاظ چند لول از سطح کارای میکامی پاینتره
اتفاقا گرافیکش با توجه به اینکه id tech مشکلای خودشو داره اما خروجی خوبی ازش گرفتن.
بازی برا یه sh باز یا هر کی به فیلم اسلشر و سبک psychological علاقه داره خیلی جنریکه. اون نوع آوریهای میکامی توش نیست، و مدام به خودت میگی من اینارو جا دیگه هم دیدم.
سایت گیم تریلرز نقد تصویری فوق العاده ای رو از بازی ارائه داده …
واقعا با دیدن این نقد تصویری آدم به وجد میاد و به راحتی میشه چاشنی میکامی رو درون بازی بشدت حس کرد …
متاسفانه ۲ مورد یا بهتر بگم دو مانع باعث شد که این اثر استاد چند قدم تا شاهکار شدن فاصله بگیره!
– یکی استفاده از موتور id tech که از لحاظ فنی و بصری به بازی صدمه زد.
– دوم و بیشتر داستان بازی و نحوه روایتش؛ متاسفانه میکامی اغلب روی داستان بازی هایی که کارگردانی میکنه اون وسواسی رو که باید داشته باشه نداره.
و بیش از همه به گیم پلی اهیمت میده، که باید به همون اندازه به داستان هم اهمیت بده.
داستان شیطان درون پتانسیل خیلی خوبی داشت و داره …
ولی به خوبی بهش پرداخته نشد و تو روند بازی ریتم داستانی خیلی جاها کند میشه.
– شخصیت سپاستین بسیار دوست داشتنی و به اصطلاح “مردِ بقا” است درست شبیه به شخصیت کریس ردفیلد یا لیان، اما همین روند ضعیف داستان بازی تو شخصیت پردازیش تاثیر زیادی میزاره و از آشکار شدن لایه های مختلف شخصیتیش جلوگیری میکنه.
– جالبه بدونید میکامی بشدت از استفاده از QTE تو بازی خودداری کرده و به جزء یکی دو مورد کوچیک، کل بازی فاقد QTE هست، شاید بهتر بود تعدادش کمی بیشتر میبود و صحنه های به یادماندی رو از این طریق خلق میکرد.
– میکامی-سان یکی از معدود بازیساز های جهان هست که اول روند و گیم پلی بازی میسازه و بعد سناریو بازیش رو مینویسه!
که این سبک بنظرم یه خاصیت مثبت و یه خاصیت منفی هم داره؛
یعنی باعث میشه گیم پلی بازی خیلی خوب و روان در بیاد، اما از طرفی ممکنه به داستان بازی و روندش صدمه بزنه!
– میکامی با The Evil Within گیم پلی رو ارائه داده که فقط از عهده خودش برمیاد و
تابحال کسی قادر به انجامش نبوده و حالا حالا ها هم فکر نکنم چنین گیم پلی رو تو بازی های دیگه مشاهده کنیم!
– شخصا بشدت منتظر The Evil Within 2 هستم و مطمئنم که نسخه ۲ هم دیر یا زود ساخته میشه و شاهکار خواهد شد :۱۵:
(اگه کمی توجه کنید شیطان درون از لحاظ ساختاری و گیم پلی شباهت خیلی زیاد با اثر قبلی خود میکامی یعنی Shadows of the Damned داره، شاید به نوعی ایده هاش رو اونجا تست کرده،یا شایدم نه!!!)
قسمت هایی از افکارم رو در مورد شیطان درون که دوست داشتم در قالب یک مقاله ارائه بدم، همینجا مختصر گفتم.
والبته باید نواوری هم بهش اضافه کرد , منتقد ها واقعا از میکامی یک تحول میخواستن! شما ببین دیگه re1 میکامی کل سبک sh رو دگرگون و محبوب کرد در re4 که دیگه و سبک شوتر سوم شخص و همینطور sh رو دگرگون کرد و بخاطر همین انتظار از میکامی زیاد بود ولی tew اون نواوری و اون نبوغ خاص میکامی رو نداشت
در مورد داستان هم میکامی ریسک بدی کرد و از کسی استفاده کرد که تجربه ای نداشته و متاسفانه همین ریسک به داستان بازی لطمه زیادی زد
_ در مورد نوآوری؛ خود میکامی تو مصاحبه ها بارها اعلام کرده بود که ما با شیطان درون در مرحله اول به جای قدم گذاشتن در راه جدید قصد داریم به ریشه ها بازگردیم و بیشتر یادآور بازی های ترسِ بقا گذشته باشیم. (که بنظرم تو همین کار هم موفق شد!)
_ به همین دلیل هست که یه جورایی بازی احساس تکراری بودن داره، اما از طرفی میکامی چنان گیم پلی چالشی رو ساخته که هیجان بازی رو بشدت زیاد میکنه و اون حس تکراری بودن از بین میره!
_ محیط بازی بسیار خصومت آمیز هست، تله ها محیط رو فراگرفته، دشمن ها کاملا بی رحم و سرسخت هستن! مهمات به معنای واقعی کم یاب هستن!
و بقول گیم تریلرز که خیلی زیبا گفت ” حس خطا رفتن گلوله ممکن است گاهی اوقات حتی از حس فرو رفتن یک چاقو در سینه هم بدتر باشد!”
گفتم میکامی گیم پلی بسیار خوبی را از نوع “تلاش برای بقا” ارائه داده که نظیرش رو شخصا تو بازی دیگه ندیدم تابحال!
_ اما در مورد داستان؛ بنظرم داستان بازی ضعیف نیست، بلکه نحوه روایتش مشکل داره!
داستان بازی پتانسیل خیلی خوبه داره، اما روند بازی زیاد اجازه نمیده که به داستان نفوذ کنیم.
یعنی شخصیت ها بسیار خوب و بجا هستن، اما زیاد درباره شون نمیبینم و نمیشنویم!
داستان بازی میره که تو نسخه دوم خیلی بهتر و پخته تر بشه، شخصا فکر میکنم اقای Itaru Yokoyama تو نویسندگی میتونه خیلی بهتر هم عمل کنه.
دادن متای ۹ توسط یه سایت معتبر تایید کننده اینه که حق با طرفداران این بازی بوده و خیلی ها نقد های غیر منصفانه ای برای این بازی انجام دادن
نتونستم گیرش بیارم…سیستمم هم که داغونه.
تشکر از آقای فخار.
والا ما نتمون در حدی نیست که الان دانلودش کنیم.موند واسه فردا :۱۲: