تماشا کنید: مقایسه گرافیک Battlefield Hardline بین پلتفرم های مختلف
ویدئویی که در زیر مشاهده می کنید، گرافیک Battlefield Hardline را بین پلتفرم های مختلف بازی مقایسه می کند.
[aparat]https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/KCNft/vt/frame[/aparat]
از نسخه نسل هفتم که بگذریم؛ نسخه PC بازی با سایه ها و بازتاب نور باکیفیت تری نسبت به نسخه کنسولی، همچنین با نمایش بافت های باکیفیت تر و LOD بهتر – نمایش جزئیات بیش تری از اشیایی که در فاصله قرار گرفته اند – به نسخه نسل هشتمی برتری دارد. در بین دو کنسول نیز، اکس باکس وان سازگاری بهتری نسبت به پلی استیشن ۴ با موتور بازی، فراستبایت ۳، به نمایش می گذارد و در قسمت های شلوغ، روی کنسول مایکروسافت بازی به نرخ فریم ۶۰ نزدیک تر است، در عوض چون با دقت تصویری کم تری نسبت به اکس باکس وان (۷۲۰p در برابر ۹۰۰p) اجرا می شود، خروجی تصویری به وضوح PS4 ارائه نمی دهد.
با این وجود، یوروگیمر اشاره می کند که تفاوت های گرافیکی بین نسخه دو کنسول نسل جدید و PC قابل چشم پوشی است و پی بردن به آن ها جز در یک مقایسه تصویر در کنار تصویر ممکن نیست.
دانلود ویدئوی مقایسه
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
مورچه چیه که کله پاچش چی باشه!
انگار بازی په گرافیکی داره که حالا بیایم بین پلتفرم های مختلف مقایسه بکنیمش! :۲۳: :۲۳:
اینم حرفیه واقعا
کلا بازی از نظر گرافیکی حرفی برای گفتن نداره!
در نسخه های کنسولی، باز هم PS4 عملکرد بهتری نسبت به رقیبش داشته :۱۵: و نور پردازی و کیفیت بافت ها ، کاملا برتری ps4 رو نشون میده
استاد متن میگه اکس وان سازگاری بیشتری داره و فریم ریتش بیشتره :۲۳:
میلاد اول کامنتمو درست بخون بعدا شعر بگو
از نظر ظاهری ” خروجی تصویری به وضوح PS4 ارائه نمی دهد. “
این بازی رو عالی بهینه سازی کردند حتی روی نسل قدیم!
اولین بار هست که محصول فراسبایت اینطور تمیز و بدون باگ هست
“”The PC version has its own issues on top of this. Our a Core i7 3770K test rig, coupled with16GB of RAM and a GTX 780 Ti graphics card, handles the game at 1080p with all settings maxed at 60fps – as you’d expect. However, it becomes obvious within moments that something is amiss. In play, the game is prone to a judder effect during camera pans, despite a clear 60fps read-out from the machine. It’s an issue we witnessed during Hardline’s PC beta too on a separate PC, where the pacing of any motion is disrupted when near another character, or even walls. For the record, this isn’t an issue with the PS4 and Xbox One releases.””
در هر صورت :pc: سروره