تریلر E3 عنوان Uncharted 4 را اینجا مشاهده کنید

در ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ , 13:09:23
E3 2015, Uncharted 4, شرکت ناتی داگ (Naughty Dog)

یکی از نمایش های بسیار فوق العاده امسال،از آن Uncharted 4 بوده است،عنوانی که توسط استودیو Naughty Dog در حال توسعه می باشد که این قسمت که پایانی بر افسانه Nathan Drake خواهد بود. این قسمت چند سال پس از اتفاقات نسخه قبل،Uncharted 3: Drake’s Deception،را روایت میکند که در این قسمت برخلاف آنچه که انتظار می رود،Sam،برادر بزرگتر Nathan،زنده است و در این بین که Nathan سعی دارد زندگی ارامی را با همسرش پشت سر بگذارد،برادرش او را وادار به ورود به ماجراجویی جدیدی برای یافتن گنجینه دزدان دریایی می کند.

همانطور که گفته شد،نمایش این عنوان را میتوان یکی از بهترین نمایش های E3 امسال دانست که حالا با بپایان رسیدن این جشنواره سالانه،تریلر بنمایش درآمده در آن،در فضای مجازی منتشر شده است که می توانید مشاهده کنید. همچنین قبل از انتشار این تریلر،توسعه دهندگان شرکت Naughty Dog درمورد سوالاتی که پیرامون رزولوشن و رخ فریم ریت آن بوجود آمده بود،پاسخ دادند که این عنوان با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۳۰fps منتشر خواهد شد.

 

[aparat]https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/Z49MW/vt/frame[/aparat]

لینک دانلود با کیفیت ۷۲۰p

لینک دانلود با کیفیت ۴۸۰p


42 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

    1. آقای کریمی
      متال گیر افسانه ای با هیچ بازی قابل مقایسه نیست چون همیشه واسه (بنده)بهترین بازیه تاریخ صنعت گیم بوده و خواهد بود چون استاد کوجیما چیزی ساخته که ارزشش هیچوقت ذره ای برام کم نمیشه،نه گوتی نشدن نه نقدای الکی بعضی از منتقدا و متای پایین.
      در ضمن خیلی خوشحالم که انقدر رو متال گیر تعصب دارید.

      ۸۰
    2. متال گیر واقعاً افسانه ای هست. ولی مقایسش با آنچارتد غیر منطقیه. آنچارتد کلاً سبکش با متا گیر فرق میکنه

      ۵۰
    3. King-Amir
      کاملا درسته،کلا مقایسه بازیا زیاد صحیح نیست ضمنا این دوتا ابر شاهکار که سبکشون زمین تا آسمون فرق داره هرکدوم تو سبکشون بی رقیب هستن بدون شک ;)

      ۲۰
  1. دست شما درد نکنه.

    گرافیک این بازی (با این که بسیار خوب بود) ولی حتی ذره ای به نمایشی که تو ای ۳ سال ۲۰۱۴ داشت شبیه نبود.

    تریلر کوتاهی که اون سال نشون دادن حتی پوزه همه دمو های cg رو به خاک میمالید!!

    و در کمال تعجب سازنده ها گفتن این واقعا گرافیک خود بازیه!!



    یه مورد عجیبی تو این تریلر هست.

    وقتی که سوار ماشین میشن ینی واقعا میتونن هر جایی که خواستن برن؟؟

    یعنی بخاطر همین مرحله کوچک این شهر بزرگ و باجزئیات رو طراحی کردن؟؟

    اگه همه این ها script بوده که دم طراحش گرم!!!!

    اگرم نبوده که دیگه ترکوندن طراحی مرحله رو! بازم دم همشون گرم!!!

    ۶۰
    1. ناموسا ما باید هنوز توضیح بدیم که اون تریلر اولا کلوز آپ بود دوما کات سین؟ :۲۳:
      یعنی باید هنوز توضیح بدیم که کات سین بازی و گیم پلی هر دو با یک موتور ساخته شده؟
      یعنی باید بگیم مث بازی های قبلی این سری وقتی به کات سین برسی دیگه خبری از وقفه های یک یا دو ثانیه‌ای نیست و سریع کات سین اجرا میشه؟
      شما این سه تا عکس رو ببین اول دیگه خودش کاملا توضیح میده :

      ۸pic.ir/images/wxd3c1h2ulg3zjr209qx.jpg
      ۸pic.ir/images/qux1n1y8mczo61xwh82k.jpg
      ۸pic.ir/images/zkdnap65topy58c2k802.jpg

      ۱۹۰
    2. Leon S.K
      بیخیال توضیح واضحات هم که بدی فایده نداره، کسانی که بخوان بازی رو الکی زیر سوال ببرن، میبرن.
      —————-
      این نمایش پر از جزییات فک برانداز بوده، از انفجارها و آتش و آب و گل بگیر تا…
      یعنی کاملا بی رقیب هست، در شرایط فعلی با این حجم جزییات و انیمیشن ها، حالا فکر کن همه این ها رو بگذاری کنار و هنوز در مورد این صحبت کنی که این گرافیک با اون گرافیک همخونی داره آیا؟!!!
      که صد البته داره و در زمان عرضه هم هوش از سر همه خواهد برد.

      از طرفی نیست ناتی داگ همیشه نمایش هاش با حقه بازی همراه بوده، اینه که این بار هم دوستان تیزبین شدن دیگه!!! :11:

      ۱۳۰
    3. آروم بابا!!

      آقای لئون
      گرافیک کات سینی که توسط انجین ریل تایم انجام میشه با گرافیک بازی برابره.

      و وقتی که برابر نیست ییعنی چی؟؟

      یعنی یا رندرش کردن یا تمام قدرت پردازش کنسول رو گذاشتن رو همون یه صحنه. مثل بازی های دیوید کیج.

      که هر جفتش کلاه برداریه!!

      بعدشم من درباری طراحی چهره صحبت نمی کنم.

      من میگم چطوری ممکنه مدل اون مگس روی صورت ناتان بدون رندر اینقدر ظریف طراحی بشه؟؟

      چطوری ممکنه آب و متریال های خیس بدون رندر تا این حد طبیعی باشن؟؟

      در تزیلر گیم پلی ای هم که نشون دادن بهیچ وجه از این خبرا نبود.

      آقا ناتی داگ کار درست. باحال. خفن. ماهر . بی همتا. یکه تاز. برنده هوش از سر همه!

      اما غیر ممکنه که حداقل تا ۱۰ سال آینده شاهد اون سطح از گرافیک باشیم.

      ۷۰
    4. وقتی کات سین توسط انجین به صورت ریل تایم پردازش میشه
      تو مدتی که ما داریم کات سین میبینیم
      یه صحنه ی محدود جلوی چشم ما هست و بقیه ی محیط (فاصله ی دور از اون محیط) مات میشه
      تو اون مدت انجین محیط کات سین رو با کیفیت بیشتر پردازش میکنه و فاصله ی دور رو با کیفیت کم
      برای این که وقتی دوربین از کاراکتر ها فاصله می گیره و گیم پلی شروع میشه یه سری از جزئیات دیگه نیازی بهشون نیست چون از اون فاصله قابل تشخیص نیستن اون جزئیات دیگه پردازش نمیشن
      این تکنیک نسبتا جدیده. نسل قبل تعدادی از بازی ها این رو استفاده می کردن ولی الان تعدادشون روز به روز افزایش پیدا می کنه
      برای مثال آرکام نایت و order 1886 و dying Light از این شیوه استفاده می کردن
      در آینده هم کم کم همه ی بازی ها از این روش استفاده خواهند کرد چون به نسبت کات سین های ضبط شده حجم خیلی کمتری رو اشغال می کنن

      ۱۱۰
    5. سجاد الان دقیقا چیزی که میخواستم بگم رو گفت !
      وقتی که شما می‌خوای کات سین بسازی دستت برای استفاده از منابع موتور خیلی خیلی بازتره تا وقتی که توی گیم پلی هستی !
      ساخت کات سین مث حالت فوکوس دوربین میمونه ! شما می‌تونی از بقیه مناطق تصویر کیفیت رو کم کنی و بجاش روی یه نقطه خاص که همون نقطه ویژه یا نقطه دید هست متمرکز کنی ! ولی توی گیم پلی چون چشم بازیکن کل محیط رو داره می‌بینه نمیتونی همچین کاری کنی وگرنه تو ذوق می‌زنه !
      دوربین داره کلوز آپ نشون میده و شما می‌تونی حتی موی دماغ طرف رو ببینی، اما وقتی میاد عقب آیا دیگه نیازی هست اون موی دماغ پردازش بشه؟ اصلا به چشم میاد؟ یا تک تک تار های موی سر؟

      ۵۰
    6. آقا آنچارتد خیلی بازی عالی ایه بی خودی با یه تریلر ۱۴ دقیقه ای زیر سوال نبریدش بزارین بیاد اون وقت نظر اصلی رو میشه براش داد ولی من ب شخصه ک خیلی منتظرشم :D
      البته روی کیفیت آبش میتونستن بهتر کار کنن (یعنی کیفیت آب بهتر از این هم تو بازی ها دیده بودیم ) ولی بازم ضعیف نیس :| :D

      ۰۰
    7. ای بابا چرا بیراهه میرید.

      من چی دارم میگم؟؟؟

      میگم آقا اصلا اگرم کلا صحنه های مات پشتی رو کنسول نخاد پردازش کنه.

      حتی اگه تمام توانش رو بزاره برای همون صحنه باااااااااااااااااااااااازم نمی شه.

      بازم نمیشه آب رو اینجوری در آورد.

      آبش متریال نبود بی پدر. حجم داشت. قطره های حجم دار بدون هیچ مشکلی میریختن توی آب و تازه موج ایجاد میشد!!!!!

      من هنوزم سر حرفم هستم. غیر ممکنه.

      صورت ناتان رو قبول دارم ولی اون مگس و اون فیزیک آبی که دیدم صد درصد رندر شده س.

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر