واقعیت یا رویا؛انتشار جدیدترین تصاویر از Unreal Engine 4

در ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ , 15:25:34
CryEngine, Unreal Engine, Unreal Engine 4

مدتهاست که شرکت های بزرگ تولید کننده بازی سعی می کنند با استفاده ار بروزترین موتور های گرافیکی صنعت گیم،گرافیک بازی های خود را ارتقا بخشند و بدین طریق بتوانند گیمران را بسمت عناوین خود جلب کنند. در این بین دو موتور گرافیکی بسیار مورد توجه بازیسازان قرار گرفته است،CryEngine و Unreal Engine 4 که البته بدلیل سختی کار با CryEngine اکثر شرکتهای بازی سازی از موتور پرقدرت Unreal Engine  استفاده می کنند. حال جدیدترین تصویر تهیه شده با Unreal Engine 4 در فضای مجازی منتشر شده است که واقعا حیرت انگیز است. همانطور که مشاهده می کنید، در تصویر مربوط به ساحل،واقعا مرزی بین واقعیت و طراحی گرافیکی نمی توان یافت. نظر شما در این باره چیست؟

 


63 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. تا چند سال آینده کیفیت رندرینگ تمام موتورها مثل هم میشن، همین یونیتی هم در آینده به این کیفیت میرسه . این روند کیفیت قبلا توی رندرینگ نرم فزارهای انیمیشن رخ داده ، الان همه ی موتور های معروف رندرینگ مثل Vray ، mental Ray و …. کیفیت یکسانی دارن ، منتها توی چیزای دیگه با هم رقابت دارن :13:

    درضمن در خوب بودن کیفیت بصری آنریل شکی نیس منتها همه چیز یه انجین به نور پزدازی و رندرینگش نیس . به جر امکانات بصری ، اساسا آنریل انجین راحتی نیس.

    ۱۰
  2. سلام.
    به نظر من میشه عکس و یا تریلر تبلیغاتی با این موتورهای قوی ساخت اما قضیه اصلی جایی شروع میشه که کار به ساخت بازی با این کیفیت های بسیار بالا مثل این عکس ها میرسه.
    تیم سازنده ی بازی ها باید موقع ساخت بازی ها اکثر گیمر ها رو دز نظر بگیرند که قاعدتا همه سیستم های های اند بسیار قوی رو برای اجرای بازی ها ندارند.از طرف دیگر کنسول های این نسل جدید هم حتی برای اجرای بازی هایی با گرافیک نسبتا بالا گاهی دچار افت فریم میشوند و بازیسازان مجبورند بازی ها را با این دستگاه ها سازگار بسازند چه برسد به گرافیک های خارق العاده و دور از تصور.
    اگر کرایسیس یک با آن گرافیک خارق العاده تولید شد به دلیل انحصار در پی سی بود و تا چندین سال بعد از ساخت هم مثل یک نرم افزار تست قدرت گرافیکی کامپیوتر عمل میکرد.ولی در حال حاضر اکثر کمپانی های بزرگ روی سه پلتفرم اصلی سرمایه گذاری میکنند و بعید به نظر میرسد بازی بزرگی با گرافیکی خارق العاده و واقع گرایانه به این زودی ها و فقط روی پی سی رو نمایی شود.
    پس یا باید تا نسل بعد صبر کنیم یا منتظر یک شرکت بازی سازی احتمالا تازه کار با اختصاص وقت بسیار بالا برروی بهینه سازی بازی شان از نظر گرافیکی برای اکثر دستگاهها باشیم.

    ۲۰
  3. در اینکه این تصاویر هیولا ان شکی نیست.
    ولی یچیزی،زمان,PS1,PS2,Nes,Mega Drive,Dreamcast,DS و خیل عظیم کنسول های جاویدان دیگه،با اینکه هر کدوم از این کنسولا در زمان خودشون از نظر بصری و گرافیکی پیشتاز بودن،ولی در کنار اون کلی خلاقیت و فکر و چیز میز بکر پشتشون بود.ولی العان چی؟العان هم نه اینکه نیست.هست،مثلا همین برادران،داستان دو پسر که دیروز تمومش کردم،یا فز یا خیلی های دیگه که بشدت شاهکار و تحسین برانگیزن.نکته اینجاس که کم شدن.شرکت های اصلی دیگه مثل قبل نیستن.دیگه کپکام ذره ای شباهت به کپکام ۱۰ سال قبل نداره،سگا وضعش داره روز به روز بهتر میشه،ولی العان کجا،اونم ۱۰ سال قبل کجا.و خیلی شرکت های دیگه.خلاقیت،ریسک،خطر و چیزای جدید،واقعا کم شدن.خیل عظیم شوترای سوم شخص و اول شخص یجور،نقش افرینی های یجور،استراتژیک های یجور،هنوز هم شاهکار های فک انداز خیلی بینشون پیدا میشه،ولی تکرار و کپی و پیست و این چیزا هم بیداد میکنه.بدیش اینجاس.یعنی اگه همین تعداد نچندان زیاد فک اندازا و مستقلا نبودن…،بیخیالش.
    یجورایی استارت اند! زده شده.

    ۲۰
    1. خلاقیت صنعت گیم رو انگشت امثال ایندی ها میچرخه
      از paper please,gone home,im scared , kill the bad guy , صد ها بازی خلاق دیگه که ذهن یاری نمیکنه ادم بخواد همرو نام ببره!

      ۲۰
    1. انریل انجین کاملا برتر از کرای انجین هست. انعطاف پذیری بالا و قابلیت استفاده توسط عموم از نقاط برتریش هست.
      انریل در حال حاضر بهترین انجین گیم هست.

      ۱۰
    2. نخیر . دلایل واضحش رو بگو خب.
      انجینی که در دسترس همه هست و همه میتونن باهاش کار کنن و اکثر بازیها هم باهاش ساخته میشن و انعطاف پذیری بالا داره و در عین حال میتونه خروجی بسیار خوبی هم بده ، این بهترین انجین تاریخ هست.

      ۱۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر