ویدئو انیمیشن های صورت Lara Croft را اینجا مشاهده کنید

در ۱۳۹۴/۰۴/۲۱ , 20:38:22
Lara Croft, Tomb Raider, شرکت Crystal Dynamics, کنسول Xbox One

همانطور که می دانید قرار است آخرین نسخه از سری بازی های Tomb Raider با نام  Rise Of Tomb Raider بصورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت،Xboe One،منتشر شود که البته شایعاتی نیز وجود دارد که بر اساس آنها این عنوان بصورت انحصاری زمانی خواهد بود و احتمال آنکه در آینده این عنوان برای دیگر کنسول ها نیز به انتشار برسد بسیار زیاد است.

با تمام این توضیحات،یکی از توسعه دهندگان این عنوان،آقای Brian Horton،مدتی پیش اعلام کرده بود که در این قسمت،شخصیت Lara Croft نسبت به اتفاقان پیرامون خود و محیط واکنشهای پیچیده ای  را نشان خواهد داد که بسیار جذاب خواهند بود که تمرکز اصلی این مسئله،در صورت او بوده است. حال شرکت Crystal Dynamics ویدئویی کوتاه از قابلیت جدید را به اشتراک گذاشته است که میتوانید در زیر مشاهده نمایید.


39 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. اتفاقا دموی E3 رو دیشب دان کردم دیدم
    در کل هرچه فکر میکردم درموردش جز خیاله واحی بیش نبود
    اگر بخوایم تو بخش گرافیک با انچارتد مقایسش کنیم که کلا این بازی زنده نمیمونه . . .
    گیمپلی هم که واقعا خشک و تاریخ مصرف گذشته بود مخصوصا صحنه درگیری با اون خرس
    رنگ بندی عنوان هم شدیدا مرده و بی روح بود
    گیمپلی هم که با نسخه قبلی مو نمیزد
    خداییش هم بگم فن بازی نمیکنم چزی که دیدم رو میگم، با نسخه قبلی هم انچنان حال نکردم ، این هم مثل همون خواهد بود
    تنها مواردی که توی تریلر به نظرم جالب بودن یکی تکون خوردن لب لاراکرافت بر اثر سرمابود یکی هم فیزیک برف همین و بس
    به کل هیچ چیز این بازی ادم رو به وجد نمی اورد، حتی اگر برای ۴ هم منتشر بشه تهیش نخواهم کرد

    ۴۰
    1. :۲۳: “گیمپلی خشک” حتما یبوست داره بازی
      احتمالا اشتباهی تریلر یه بازی دیگه رو نگاه کردی. من که نفهمیدم چی گفتی.

      ۵۰
    2. منظورم از گیمپلی خشک معلوم بود عزیزم
      همون حرکت های قدیمی مثلا خرس که داره میاد سمتت با یه تیر گاز دار متوقفش کن
      یا مثلا از بالای درخت بپر رو یارو بزن تو صورتش
      تازه با این انیمیشن های مضحک . . .
      برا من که هیچ جذابیتی نداشت

      ۰۰
    3. نمیدونم چرا از صفات : بیروح؛ خشک، تاریخ گذشته، مضحک،مرده
      استفاده میکنی. ابتدای تریلر کجا بود؟
      شما تریلر مایکرو رو هم ببین. من اون تریلرو ندیدم.

      ۳۰
    4. متاسفانه من هم تا حدودی موافق ام
      البته باید بگم که با توجه به تریلر هایی که داخل کنفرانس ها به نمایش در اومد (اینی که من و شما در موردش حرف می زنیم نمایش Stage بازی بوده. همون دموی ۱۵ دقیقه ای) محیط های بازی خیلی متنوع شدن و این جهش خیلی خوبیه.
      من تا قبل از این دموی ۱۵ دقیقه ای واقعا سر از پا نمی شناختم چون نمایش داخل کنفرانس ها عالی بود
      ولی این دمو آخریه مثل سطل آب یخ عمل کرد!

      ۰۰
    1. از حق نگذریم حرکات صورتش جالب بود ولی امیدوارم منظورشون از واکنش های پیچیده فقط امثال این حرکات ساده نباشه …

      ۱۰
  2. به نظرم کریستال داینامیکس اشتباه می کنه اینقدر رو تکنولوژی های AMD تکیه می کنه برای بخش فنی بازیش
    موی بدن اون خرس تو تریلر رو یادتون هست؟ اینا مثلا تکنولوژی های AMD هستن
    از تکنولوژی های انویدیا که نمی شه رو کنسول استفاده کرد
    ولی الان راکستدی و فرام سافت ویر و سی دی پروجکت رد هر کدوم تو این زمینه ها روی کنسول به خودکفایی رسیدن و نتیجه ای که گرفتن هم کاملا مشخصه! واقعا خیلی بهتر از این چیزیه که اینجا در اومده
    حالا با ناتی داگ مقایسه نمی کنم چون اونا مدت هاست دارن با تکنولوژی های خودشون کار می کنن که به اینجا رسیدن
    اگه این استدیو هم فکر این باشه که تو نسخه های بعدی آنچارتد رو پشت سر بزاره از همین نسخه ها باید شروع کنه…

    ۵۰
    1. قراره توی گرافیک پشت سر بزاره؟ تکنولوژی AMD یا انویدیا حتی ۱ درصد هم در موفقیت و نمرات و فروش بازی تاثیری نمیزاره. مسایل بسیار جزیی هستن. بیشتر توی pc اونم سیستم های های اند و در حد چند فریم تاثیر دارن.
      این چیزی که اینجا به نمایش در اومده ضعیفتر از اون بازیهاست؟ فکر میکنم این طراحی چهره برتری داره.

      ۱۰
    2. طراحی چهره که تکنولوژی AMD نیست اون رو هر استدیو هر مدلی دلش بخواد در میاره
      من در مورد تکنولوژی های AMD مثل موی سر و خز حیوانات حرف زدم
      تو این تکنولوژی ها اگه بخواد وابسته باشه در زمینه ی بصری تا ابد عقب می مونه
      گرافیک شاید برای یه بازی نقش آفرینی یا استراتژیک مهم نباشه. ولی برای یه اکشن/ادونچر با سکانس های سینمایی مهمه! بالاخره یکی از ارکان بازی هست.
      عوامل مهم تو بازی های اکشن/ادونچر امروزی چی هستن؟
      اولویت اول گیم پلیه. که تو اون بخش توم رایدر یه مسیر کلا جدا رو داره دنبال می کنه که امکان مقایسه رو گرفته
      اولویت دوم گرافیک و سکانس های سینمایی بازی هست که تو این بخش میشه راحت مقایسه شون کرد و توم رایدر یه فرسخ عقبه. البته گفتم نباید فعلا با ناتی داگ مقایسه بشه چون ناتی داگ از سال ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ داره رو این زمینه کار می کنه ولی کریستال داینامیکس یه مدت طولانی دور بود از این سیستم.
      ولی اگه بخوان زود تر به ناتی داگ برسن باید خودشون تکنولوژی خلق کنن. الان انجین مال خودشون هست و این خیلی خوبه.انجینی که خودشون طراحی کردن رو هیچ کس بهتر از خودشون نمی دونه چه جوری باید گسترش داد.
      توم رایدر و کریستال داینامیکس برای من مهم هستن. برای همین دوست دارم زود تر به جایگاهی که لایق اون هستن برسن…

      ۴۰
    3. توم رایدر یه فرسنگ عقبه؟ پس یعنی میگی گرافیکش ضعیفه دیگه؟
      . اتفاقا یکی از بهترین گرافیکهای امسال رو شاهد خواهیم بود. ما در حدی نیستیم که بگیم کریستال از چی استفاده کنه چون اصلا دانشش رو نداریم. حداکثر دانش ما اینه که خروجی نهایی رو مقایسه کنیم.
      گرافیکی که نشون میدن جای ایراد نداره که هیچ بازیهای امسالو هم ناک اوت میکنه.

      ۳۰
    4. میلاد تو یا تریلر آنچارتد رو ندیدی یا واقعا داری فن بازی در میاری!
      جزئیات محیط و آبجکت ها و انیمیشن ها و غیره و غیره چیزی بود که در نمایش ۱۵ دقیقه ای توم رایدر اصلا دیده نشد
      از اون طرف ناتی داگ تا خون دماغ دشمن ها و خالی شدن گونی های برنج با تیر خوردن رو هم کار کرده
      موشن کپچر هم که برای توم رایدر فقط کاراکتر های اصلی موشن کپچر درست و حسابی داره و بقیه در سطح خیلی ابتدایی
      اصلا سعی نکن این دو تا بازی رو تو این زمینه مقایسه بکنی. دلایلش رو هم بهت گفتم. اصلا انتظار گرافیک در حد آنچارتد از توم رایدر اشتباهه. شرایط برابر ندارن این دو تا استدیو…
      در ضمن نگفتم گرافیکش کلا ضعیفه. ولی در مقایسه با رقیبش یه فرسنگ عقبه

      ۵۰
    5. کلا از طراحی مدل صورت بگیر تا طراحی محیط، از لحاظ گرافیکی کریستال داینامیکس خودش رو جر بده هم نمیتونه به آنچارتد ۴ برسه !
      همین ویدئویی که اینجا گذاشتن رو من دیدم میخواستم مسخره کنم گفتم ولش کن !
      مقایسش کن با اون ویدئوی انیمیشن صورتی که ناتی داگ چند ماه پیش همین مدلی از نیتن نشون داد اونوقت میشه به عمق فاجعه پی برد !

      ۲۰
    6. خب همه میدونن بودجه ای که نائتی عزیز واس ساخت انچارتد ۴ داشته با بودجه کریستل داینمیکز قابل مقایسه نیس :۲۴:
      انچارتد بلاک باستر و سیستم سلر هستش…
      —————————————
      gracias el capitano :15: :15:

      ۱۰
    7. فن بازی مال شماست. این تریلر چهره رو مسخره می کنید. میگین یه فرسنگ عقبه.
      اقا شاید گرافیک توم رایدر در حد انچارتد ۱ هست. شایدم ضعیفتر از اونه. نمیدونم انچارتد بازی نکردم فقط تریلر E3 رو دیدم. شایدم من دارم فن بازی در میارم.ولی فک میکنم بازی متای بالای ۹۰ رو بگیره با توجه به پیشرفتی که کرده.

      ۱۰
    8. میلاد
      آنچارتد بازی نکردی تا حالا؟
      برو از خدا بترس
      این فن بازیت از یه سری بازی شاخ محرومت کرده
      :۲۴: :۲۴: :۲۴:

      ۰۰
    1. نه چ دعوایی :D
      من خودم ۷.۸ ماه پیش فک میکردم اصلا نمیتونه تو حد و اندازه های انچارتد ظاهر بشه ولی الان انتخاب کردن بینشون سخته.
      انیمیشن ها و فیزیک فوق العاده انچارتد ..
      یا لوکیشن ها و طراحی زیبای مراحل تووم ریدر و خود بانو لارا!!
      —————————————
      :۱۵: :۱۵: gracias el capitano

      ۲۰
    2. من فقط توی یه چیز لارارو برتر از نیتِن میدونم! اونم دلنشینانه تر بودنه آخو اووخاش هست نسبت به دریک :lol:

      ۲۰
    1. خب منظور از انحصاری زمانی حتما این نیست که بازی برای کنسول دیگه مثل PS4بیاد امکان داره اول برا XBOX بیاد و بعد از یک سال برا PC به نظرم مایکرو از این بازی به راحتی نمیگدره

      ۳۰
    2. اخ نگو که منم حوصله بحث ندارم ببخشید اشتباه نوشتم مایکرو از این بازی به راحتی میگذره و بازی به زودی برا همه کنسول ها از جمله ps4 منتشر میشه حالا دیگه بحثی نیس

      ۲۰
    3. دوست عزیز، با خودتون درگیر نشید. حرفاتون بازم در این موضوع که این بازی یک انحصاری زمانیه و فقط برای X1 نیست (و اینکه این حرف ها شایعه نیست) تغییری ایجاد نمیکنه.

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر