تماشا کنید: چه می‌شد اگر «دستینی» یک پلتفرمر ۲ بعدی بود؟

در ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ , 17:00:12
Bungie, بازی دستینی (Destiny)

اگر شما نیز از آن دسته طرفداران بازی «سرنوشت» هستید که دوست داری بدانید اگر این بازی به صورت رترو (Retro) و دو بعدی ساخته می‌شد، چه شکل و شمایلی پیدا می‌کرد، در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

«بنجی»، سازنده این بازی به مناسب بیست و پنجمین سالگرد تأسیس خود، به روش‌های مختلف جشن می‌گیرد ولی یکی از دوست داران بازی‌های «سرنوشت» تصمیم گرفته تا این روز را با تهیه و انتشار یک نسخه جدید از بازی جشن بگیرد! این فرد، «برنتون ویتول» نام دارد و سرنوشت را با سبک و سیاق رترو و با نام «پروژه ببر» ساخته است.
[aparat]https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/S1IoT/vt/frame[/aparat]

در این بازی که برای رایانه‌های مبتنی بر ویندوز و مک ساخته شده، شما باید در قالب یک قهرمان «تایتان» زمین را جستجو کرده و با دشمنان مبارزه کنید و در پایان نیز به عنوان غول مرحله آخر با «سرویتور» (Servitor) مواجه شوید.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر