کارگردان «ددپول» از ساخت دنباله‌ی فیلم منصرف شد

در ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ , 23:00:24
20th Century Fox, Deadpool, Guardians of the Galaxy, James Gunn, Ryan Reynolds, Tim Miller

دنباله‌ی فیلم «ددپول» (Deadpool)، کارگردان خود را از دست داد. در ادامه با دنیای‌بازی همراه باشید.

گزارشی از مجله‌ی «ددلاین» (Deadline) به دستمان رسیده که حاکی از آن است آقای «تیم میلر» (Tim Miller)، کارگردان فیلم ددپول و دنباله‌ی آن، بخاطر اختلافاتی که با «رایان رینولدز» (Ryan Reynolds) ستاره‌ی فیلم داشته، از ادامه‌ی کار انصراف داد. او قراردادی را برای ادامه‌ی کار امضا نکرده بود و با توجه به اینکه فیلم‌نامه‌ی این اثر، نگارش‌های پایانی خود را سپری می‌کرد، از او انتظار می‌رفت به ادامه‌ی کار بازگردد و فیلم‌برداری را شروع کند تا طبق برنامه‌ریزی شرکت فاکس، فیلم تا یکسال دیگر برای اکران عمومی آماده باشد. طبق گزارشات مجله‌ی ددلاین، هنوز علت اختلافات آن دو مشخص نیست.

طبق گزارش «مارک فلمینگ» (Mark Fleming) از مجله‌ی ددلاین، اختلافات دو طرفه بوده و آقای میلر بصورت دوستانه از ادامه‌ی کار انصراف داد. شرکت فاکس هنوز رسماً خداحافظی خود را با آقای میلر اعلام نکرده و انتظار می‌رود او را برای سه‌گانه‌ی «هجوم» (Influx) استخدام کند که اقتباسی از رمان معروفی به همین نام است.

فیلم پر سروصدای ددپول که در رده‌ی سنی بزرگسالان قرار داشت، با بودجه‌ای اندک، پارسال فروش جهانی خود را به ۷۸۲ میلیون دلار رساند. فیلم‌نامه‌ی ددپول ۲  توسط «رت ریز» (Rhett Reese) و «پل ورنیک» (Paul Wernick) در حال نگارش بوده و انتظار می‌رفت فیلم برای بهمن امسال آماده‌ی ‌فیلم‌برداری شود. باید دید که انصراف میلر تاثیری بر روند کار خواهد داشت یا خیر. همچنین اوایل امسال، طی مصاحبه‌ای که با پل ورنیک صورت گرفت او به نکاتی اشاره کرد که به شرح زیر است:

ما بودجه‌ی ۱۵۰ میلیونی نمی‌خواهیم، ددپول شهری را در هوا معلق نمی‌کند و با بیگانه‌هایی که وارد دنیای ما شده‌اند نمی‌جنگد (اشاره به فیلم انتقام جویان). ددپول این شکلی نیست. به همین بودجه‌ی کمی که در اختیار ما قرار داده‌اند راضی هستیم و قصد گند زدن به دنباله‌ی فیلم را نداریم.

کارگردان فیلم «محافظان کهکشان»، آقای «جیمز گان» (James Gunn) نیز به انصراف تیم میلر واکنش نشان داد:

راستش را بخواهید خیلی ناراحت شدم. تیم میلر کارش خیلی درست بود، خیلی دوست دارم ببینم بعداً می‌خواهد چیکار کند.

برای اطلاع از تغییراتی که در آینده بوجود خواهد آمد، دنیای‌بازی را دنبال کنید.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. حیف شد واقعا. نمیگم دیوید لینچ بده ولی واقعا حیفه بعد از زحمتی ک برای ساخته شدن فیلم اول کشیدن ب همین راحتی از هم بپاشن تیمو

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر