تماشا کنید: بازی DiRT 4 به‌طور رسمی معرفی شد

در ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ , 12:08:31
DiRT, DiRT 4, Koch Media, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت Codemasters, کنسول Xbox One

نسخه‌ی جدید از سری بازی‌های DiRT  امروز به‌طور رسمی توسط استودیو‌های «کد مسترز» و «کوک مدیا» (Koch Media) معرفی شد. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

با توجه به اعلامیه‌ی رسمی، بازی DiRT 4 قرار است برخلاف نسخه‌های قبلی این سری به‌طور همزمان برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. این بازی بار دیگر قصد دارد تا همانند پیشینیان خود هیجان و ترس رالی‌های آفرود را بازساری کند. همچنین در این نسخه شاهد یک قابلیت جدید با نام Your Stage خواهیم بود که توضیحات سازندگان پیرامون آن را می‌توانید در ادامه مطالعه کنید:

Your Stage یک ابزار برای ایجاد مسیرهای  خلاقانه است که به شما اجازه می‌دهد تا تعداد نامحدودی از مسیر های جدید و خاص را در مدت زمان کوتاهی ایجاد کنید. شما مکان را انتخاب کرده و سپس پارامترهای مسیر را مشخص می‌کنید. همچنین شما می‌توانید این مسیرهای جدید را با دوستان‌تان به اشتراک گذاشته و آن‌ها را برای شکستن رکوردتان به چالش دعوت کنید. با قابلیت Your Stage، رانندگان حرفه‌ای مسیرهای طولانی‌تری را ایجاد می‌کنند. در مقابل، رانندگان تازه‌وارد نیز به‌دنبال ایجاد مسیرهای کوتاه‌تری هستند که در تناسب با مهارت‌هایشان باشد.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را مشاهده کنید:

[aparat]https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/ywm9j/vt/frame[/aparat]

در پایان لازم به ذکر است که بازی DiRT 4 در تاریخ نوزدهم خردادماه سال ۱۳۹۶ شمسی برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر