E3 2017 | تماشا کنید: انتشار نخستین ویدئو از گیم‌پلی بازی Need for Speed Payback

در ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ , 01:00:26
E3 2017, EA Play, Ghost Games, Need for speed Payback, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

امروز، استودیو «گوست گیمز» (Ghost Games) نخستین ویدئو از گیم‌پلی بازی Need for Speed Payback را در کنفرانس شرکت الکترونیک آرتز در EA Play به نمایش گذاشت. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

در Need for Speed Payback با کمپینی داستانی روبرو خواهیم بود. در این بازی کاربر نقش سه شخصیت قرار می‌گیرد که یکی از آن‌ها «تیلر مورگان» نام دارد که راننده‌ی سابق مسابقات خیابانی بوده است. او سعی دارد تا با دور هم جمع کردن اعضای خود، باند کارتل The House را از بین ببرد.

در این بازی پنج کلاس خودرو وجود خواهد داشت: Race، Drif، Off-Road، Drag و Runner. علاوه بر این، شخصی سازی عمیق نیز در دسترس کاربران خواهند بود تا خودروی خود را به هر شکلی که می‌خواهند، تزئئین کنند. همچنین تعدادی خودرو در محیط‌های بازی قرار دارند که کاربر با یافتن، می‌تواند آن‌ها را به گاراژ خود اضافه کند.

اتفاقات بازی در لوکشینی خیالی به نام Fortune Valley جریان دارد. این لوکشین شامل محیط‌های متنوعی از جمله محیط‌های شهری، کوه‌ها، مناطق بیابانی و دره می‌شود. علاوه بر این، سیستم امتیازدهی بازی نیز عمیق خواهد بود و کاربر می‌تواند با ریسک کردن امتیاز بیشتری بدست آورد یا تمامی امتیازهای کسب کرده را با یک اشتباه از دست بدهد. در ادامه می‌توانید نخستین ویدئو از گیم‌پلی بازی را مشاهده کنید:

در پایان لازم به ذکر است که بازی Need for Speed Payback در تاریخ دهم نوامبر (نوزدهم آبان‌ ماه) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد؛ البته خریداران نسخه‌ی دلوکس می‌توانند از تاریخ هفتم همین ماه به تجربه‌ی بازی بپردازند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر