تماشا کنید: تریلر داستانی جدیدی از Past Cure منتشر شد

در ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ , 12:00:34
Past Cure, پی سی گیمینگ (PC Gaming), کنسول Xbox One

استودیو آلمانی «فانتوم ۸» (Phantom 8) که وظیفه‌ی ساخت و توسعه‌ی بازی Past Cure را برعهده دارد، امروز تریلر داستانی جدیدی از این بازی را در فضای مجازی منتشر کرد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

بازی Past Cure که با الهام از فیلم Inception اثر «کریستوفر نولان» (Christopher Nolan) ساخته می‌شود، شباهت‌هایی نیز به بازی Heavy Rain دارد. داستان بازی پیرامون یک سرباز نخبه به نام «یان» است. یان به دنبال افرادی است که به او خیانت کرده و برای سال‌ها او را برای انجام آزمایش‌های مختلف در اتاقی تاریک زندانی کرده‌اند.

نتیجه‌ی انجام این آزمایش‌ها روی یان، دست یافتن به قدرت‌های فراطبیعی همانند تلکینز (قابلیت حرکت اجسام) و همچنین تغییر فکر انسان‌ها بوده است. البته دست یافتن به این قدرت‌ها بهایی را نیز برای یان به‌همراه داشته است. هر زمان که یان از قدرت‌های خود استفاده می‌کند، دیوانگی درون او بیشتر شده و در نتیجه کنترل خود را از دست می‌دهد.

یان با کمک برادر خود، «مارکوس» و یک جاسوس دوگانه با نام «سوفیا» تلاش می‌کند تا افراد مسئول این اتفاق را پیدا کند. در این بین، او با کارتل‌های شرق اروپا و دانشمندان بی وجدانی که توجهی به درست یا غلط بودن کار خود نمی‌کنند، مواجه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید:

در پایان لازم به ذکر است که بازی Past Cure برای انتشار روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی برنامه ریزی شده است. همچنین باید اضافه کرد که تاریخ انتشار این بازی هنوز اعلام نشده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر