تماشا کنید: تایید محتویات رایگان و جدید بازی Dying Light

در ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ , 16:00:56
Dying Light, Techland, پی سی گیمینگ (PC Gaming), کنسول Xbox One

استودیو «تکلند» (Techland) که به‌عنوان سازنده‌ی بازی Dying Light شناخته می‌شود، امروز به‌طور رسمی اعلام کرد که این بازی در طی دوازده ماه آینده، ۱۰ محتوای دانلودی رایگان دریافت خواهد کرد. دلیل این اتفاق نیز تعداد کاربران فعال این بازی اعلام شده است که همچنان به تجربه‌ی آن می‌پردازند. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

استودیو تکلند با انتشار یک ویدئو، ۱۰ محتوای دانلودی رایگان بازی Dying Light را تایید کرد. در این ویدئو، آقای «تیمون اسمکتالا» (Tymon Smektala)، تهیه‌ی کننده‌ی بازی، نخست درباره‌ی آمار کاربران بازی در برهه‌های مختلف صحبت می‌کند. با توجه به صحبت‌های او، تنها چند ماه پس از انتشار بازی، ۷۰۰ هزار کاربر در طول یک هفته‌ به تجربه‌ی بازی می‌پرداختند که این رقم اکنون به ۵۰۰ هزار نفر کاهش پیدا کرده است که البته رقم بسیار خوبی محسوب می‌شود.

سپس آقای اسمکتالا می‌گوید که به همین دلیل، استودیو تکلند تصمیم گرفته تا ده محتوای دانلودی رایگان و جدید برای بازی Dying Light منتشر کند. این محتویات شامل دشمنان جدید، رویدادهای بیشتر، رازهای داستانی جدید و غیره می‌شود. آقای اسمکتالا در ادامه‌ی صحبت‌های خود تایید کرد که این محتویات برای تمامی پلفترم‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت.

در پایان نیز آقای اسمکتالا از کاربران خواست تا به ارسال بازخوردهای خود به تیم توسعه‌ی بازی ادامه داده و همچنین پیشنهادات خود راجع به محتویات بیشتری را که می‌خواهند در بازی ببینید، برای آن‌ها ارسال کنند. در ادامه می‌توانید ویدئوی صحبت‌های آقای اسمکتالا را مشاهده کنید:

در پایان لازم به ذکر است که بازی Dying Light برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در سال ۲۰۱۵ عرضه شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر