اسکرین شات های جدید از بازی Prototype 2
Activision تعدادی اسکرین شات جدید از بازی Prototype 2 منتشر کرد.در این تصاویر می توان تغییرات ژنتیکی James Heller شخصیت اول بازی و همچنین پرواز کردن او در شهر را ببینیم.
Prototype 2 در تاریخ ۲۴ اوریل ۲۰۱۲ برای PS3 و XBOX 360 و در تاریخ ۲۴ ژولای ۲۰۱۲ برای PC منتشر خواهد شد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
نسخه ی یکش گرافش در حد پی اس۲ بود و من فقط بخاطر شخصیتش بازیش کردم ولی نسخه ی دومش نمیدونم باید برای چی بازی کنم؟ :-?
__________________________
امیرمسعودبهداد ازانجمن حقوقبگیران مایکروسافت
تا وقتی INfamous هستش کی می ره این رو بازی کنه .
شماره اولش که از نظر صداگذاری فاجعه و از نظر گرافیکی خنده دار بود . گیم پلیش هم که به شدت تکراری و خسته کننده .
PS3 IS GOD FOREVER
فک نکنم گرافیک باحالی داشته باشه تازه محیط بازی هم خیلی شلوغه انگار قیامته
از رندرش بنظر میاد یا با UE باشه یا با UDK
خب این عکس ها همه چیش جدیده!
بازی خوبی هست ولی اما امیدوارم معدود نقص های بازی قبل رو هم نداشته باشه.
البته در مقابل رقیب خود یعنی infamous حرفی برای گفتن نداره.شک نکنید.
در مقابل infamous که عددی نیست ولی اگه مقایسه نکنیم در کل بازی بدی نیست
بزارید بیاد بعد مقایسه کنید..ازالان رواعصاب ماPCبازا راه نرید.. :evil:
من وقتی عصبی بشم حریف هیچکی نمیشم :evil:
hunt gray عزیزم،مگی چی گفتیم روی اعصاب شما راه میریم؟ :wink:
مگه Prototype 2 انحصاریه؟ :wink:
نه..ولی واسهPCکه میاد…..
جناب هانت سوتی دادی*تو وقتی عصبانی میشی حریف هیچکی نمیشی ۸-O 8-O یا اونا حریف تو نمیشن :lol:
و اما مارلون نا مهربان تو اصلا میدونی من سرترول های تو با سعید دعوا افتادم این کارا از ادمهایی با خوی مهربان بعیده
واسه چی سر کامنت های من با کسی دعوا کنی؟
من غلط میکنم با کسی دعوا کنم
یکی از ترول های شما که هیچی ازش نمیگم ذهنم را اشفته ساخت بعد در جوابت یه چیزی گفتم که این رو هم نمیگم بعد سعید هم با مسلسل و بیل و کلنگ خلاصه هر چی دم دستش بود افتاد به جونم :lol: بیخیال این مورد مال گذشته است
امیدوارم بازی پس از سه چار ساعت تکراری نشه وکشش وجاذبه ی کافی داشته باشه تا ازش زده نشیم.
یه خرتوخر به معنای واقعیه کلمه .
شاید.به هر حال باید صبر کرد و دید.شاید بازی تغییر اساسی کرده باشه.تریلر که نگاه نکردی داداش!!!
الکی شلوغه . . . :-x