بازی Rise of the Tomb Raider بر روی اکس‌باکس وان اکس جزئیات بهتری را در زمینه بصری ارائه می‌دهد

در ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ , 20:00:57
Digital Foundry, PlayStation 4 Pro, PlayStation Pro

با منتشر شدن خبرهای بیشتری پیرامون کنسول اکس‌باکس وان اکس، بسیاری سعی در مقایسه قدرت این کنسول با پلی‌استیشن ۴ پرو دارند. در حال حاضر، «مایکروسافت» لیست بیش از ۱۰۰ عنوان که قرار است برای اکس‌باکس وان اکس عرضه شوند، را منتشر کرد و در این میان، نام بازی Rise of the Tomb Raider نیز به چشم می‌خورد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

تیم تحلیلی «دیجیتال فوندری» از وب‌سایت یوروگیمر، سراغ نسخه دموی منتشر شده از نسخه اکس‌باکس وان اکس بازی Rise of the Tomb Raider در همایش گیمزکام رفته‌اند. دیجیتال فوندری اشاره می‌کند که نسخه اکس‌باکس وان اکس بازی  Rise of the Tomb Raider بهترین نسخه از نظر بصری است.

برای رسیدن به سطح از تحلیل، دیجیتال فوندری تنظیمات بصری متنوعی را منظور کرد. در نتایج به‌دست آمده، مشخص شد نسخه اکس‌باکس وان اکس در زمینه بصری به مراتب بهتر عمل کرده و اغلب شامل ارائه جزئیات بیشتری نسبت به پلی‌استیشن ۴ پرو است. در ادامه تصاویری هم از این نسخه و تفاوت آن با نسخه پرو منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

حال، سوالی که ممکن است از خودتان بپرسید؛ چه چیزی باعث تفاوت بصری این بازی در وضوح تصویر ۴K در هر دو کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو و اکس‌باکس وان اکس می‌شود؟ دیجیتال فوندری در پاسخ به این پرسش، اشاره کرد که نحوه‌ی رندر شدن وضوح تصویر ۴K در هر یک از دو کنسول مذکور متفاوت است. نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو با یک سری تکنیک شناخته شده‌ی الگوی رندرینگ، خود را وضوح موردنظر می‌رساند. در همین حال، کنسول اکس‌باکس وان اکس با سخت‌افزار ارتقاء‌ یافته خود قادر است تا برای کاربر وضوح تصویر ۴K واقعی را فراهم کند که در نهایت منجر به نمایش جزئیات دقیق و شفاف‌تر می‌شود. (همان‌طور که در تصاویر بالا هم مشاهده کردید)

هم‌چنین، دیجیتال فوندری درمورد برتری‌های اکس‌باکس وان اکس در بازی Rise of the Tomb Raider، به مواردی چون بافت‌های بهتر، عمق جزئیات و البته جلوگیری از تاری تصاویر اشاره کرد. تمامی این بهبودها، با توجه به بهینه‌سازی‌های انجام شده باعث شده تا این بازی بر روی اکس با فریم‌ریت ۶۰ اجرا شود. در پایان لازم به ذکر است، تمامی این تحلیل‌ها از نسخه‌ی نمایشی بازی در همایش گیمزکام به‌دست آمده و شامل نسخه نهائی بازی مذکور رو روی اکس‌باکس وان اکس نیست، پس باید برای نظر نهائی تا آمدن نسخه کامل صبر کنیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر