موج دی‌بازی (۲) | بررسی رویدادهای مهم هفته و دیدگاه‌های کاربران با رویکردی طنز

در ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ , 19:12:40

یک ماه غیبت داشتیم، بهانه‌هایمان هم شاید موجه نباشند ولی به هر حال توی قسمت دومی که کمی دیگر به آن گوش می‌دهید همه‌ی دلایل و حاشیه‌های این یک ماه غیبت را بازگو کرده‌ایم. در ادامه با قسمت دوم پادکست موج‌ دی‌بازی همراه دنیای بازی باشید.

در دومین موج دی‌بازی به بررسی اخبار ماه، مقالات محبوب ماه، اتفاقات مهم ماه، دیدگاه‌های جالب شما کاربران دنیای بازی و اندراحوالات اعضای تیم دنیای بازی پرداخته می‌شود که علاوه بر این موارد، کاربران برتر ماه و موسیقی برگزیده این قسمت نیز تقدیم حضورتان می‌شود. چون یک ماه غیبت داشتیم، کیفیت کار را سعی کردیم بالاتر ببریم و به تمامی مسایل مهم و قابل توجه ماه نیز بپردازیم؛ البته که با دیدگاهی طنز. قسمت دوم موج دی‌بازی اتفاقات شهریورماه را تماما پوشش می‌دهد که در ادامه شما را به گوش دادن آن دعوت می‌کنیم:

امیدواریم از این پادکست لذت ببرید. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم از این آخر هفته ترتیب انتشار پادکست و پست‌های آخر هفته‌ای که در پادکست قول دادیم را رعایت کنیم. راستی این پادکست با همکاری سینا کیارستمی توسط یک دل‌سوز نوشته شده، توسط محمد قاسمی گویندگی شده و توسط اشکان امانی نیز تنظیم. باز هم راستی، اکانت رسمی ارتباط با تیم ما، تیم دنیای بازی، در تلگرام @Dbazi_HQ است و از این به بعد می‌توانید انواع و اقسام فایل‌ها و متن‌ها را برایمان ارسال کنید که حسابی به حمایت شما نیازمندیم.


5 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. اول از همه خواستم از تک تک بچه‌ها بابت این پادکست تشکر کنم. به شخصه‌ فکر نمی‌کردم اشاره‌ای بهم بشه و راستشو بخواید خیلی غیرمنتظره بود.
    امیدوارم این روند رو به رشد سایت با فعالیت مداوم بچه‌ها ادامه داشته باشه و هر روز شاهد پیشرفت بیشتر دی بازی باشیم تا به جایی برسه که باید باشه.
    با آرزوی موفقیت برای تک تک بچه‌ها…

    ۱۰
  2. درود. ممنون بابت این پادکست زیبا که همیشه لبخند رو بر لبان ما جاری می‌کند.
    هر وقت که صدای آقای محمد قاسمی رو می‌شنوم یاد صبح بعد تموم کردن بازی Bioshock Infinite میفتم. نمیدونم چرا.
    امیدوارم همه دست‌اندرکاران این پادکست مانا باشند.

    ۱۰
  3. سلام و تشکر از این مطلب ارزشمند…
    نسبت به شمارۀ قبلی بهتر شده بود…
    حس و حال گوینده به نظرم باید بیشتر بشه و روخوانی متن رو به انقال پیام متن برسونه…
    در کل مثل همیشه آرزوی پیشرفت روزافزون دارم برای رفقای دیبازی در همۀ عرصه ها…

    :pc: همیشه شاد و همیشه خوش باشید :pc:

    ۱۰
  4. خیلی خوب بود، مخصوصا موسیقی و طنزش. اما ادیت کار ایراد داشت، یک قسمت رو تکرار کردید یادتون رفت حذف کنید. اما در کل خیلی خوب بود.

    ۱۰
  5. همینکه پادکستا رو ادامه میدین خودش خیلی خوبه ;) کیفیت صدا و استفاده از موسیقی نیز بهتر شده. ولی متاسفانه این پادکست روح و انرژی قسمت نخست و مقدمه رو نداره و خیلی خسته فقط قدم میزنه و کاری از پیش نمیبره :۱۲:

    ۱۰
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر