نسخه جدید بازی Battlefield این‌بار به سراغ جنگ جهانی دوم خواهد رفت

در ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ , 10:41:24
DICE, PlayStation Pro, بازی Battlefield 1, بازی Battlefield V, پی سی گیمینگ (PC Gaming), دایس, کنسول PlayStation 4, کنسول Xbox One, کنسول Xbox One X

آن‌طور که از خبرهای می‌دانیم، جدیدترین نسخه بازی Battlefield قرار است در سال ۲۰۱۸ منتشر شود. اما، شرکت «الکترونیک آرتز» هنوز خبر و جزئیات زیادی راجب نسخه بعدی ارائه نکرده است. در اواخر سال گذشته، یک گزارش از وب‌سایت یوروگیمر منتشر شد که در آن اشاره داشت دو شرکت الکترونیک آرتز و «دایس» به دنبال موفقیت بازی «بتلفیلد ۱» (Battlefield 1) دنباله‌ای با مضمون جنگ جهانی دوم بسازند. البته، در آن زمان اطلاعات بسیار اندک بود. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

یک منبع جدید، گزارشی منتشر کرده که نسخه بعدی از بازی Battlefield در دوران جنگ جهانی دوم جریان خواهد داشت. بنا به گفته VentureBeat، نسخه بعدی با نام Battlefield V معرفی خواهد شد و تصویری از آن هم لو رفته که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

DICE, PlayStation Pro, بازی Battlefield 1, بازی Battlefield V, پی سی گیمینگ (PC Gaming), دایس, کنسول PlayStation 4, کنسول Xbox One, کنسول Xbox One X

خب، این خبر به هیچ وجه به تایید رسمی نرسیده، اما باید دیدن واکنش الکترونیک آرتز چه خواهد بود. در ادامه گزارش بالا، این نسخه در ابتدا Battlefield 2 نام‌گذاری شده، اما بعد از تصمیم‌هایی که گرفته شد، نام بازی به Battlefield V تغییر یافت. نکته مهمی که منتشر شده، این هست که Battlefield V یک نسخه کاملا جدید بوده و در دنیای جنگ جهانی دوم جریان خواهد داشت.

دو شرکت الکترونیک آرتز و دایس بعد از تصمیم‌گیری برای بازگشت به دوران گذشته، جنگ جهانی اول را انتخاب کردند و توانستند با بازی Battlefield 1 به موفقیت‎‌های خوبی دست پیدا کنند و آمار بازیکنانی که این عنوان را تجربه کردند در دسامبر سال گذشته از مرز ۲۵ نفر نیز عبور کرد.

حال، نظر شما چیست؟ آیا واقعا نسخه جدید بازی Battlefield قرار است روایت‌کننده جنگ جهانی دوم باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر