تماشا کنید: تریلر جدیدی از بازی Burnout Paradise Remastered منتشر شد

در ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ , 19:00:11
Burnout Paradise Remastered, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت Criterion Games, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول PlayStation 4, کنسول Xbox One

در هفته‌های گذشته، شرکت «الکترونیک آرتز» در اقدامی غیرمنتظره بازی بازی Burnout Paradise Remastered را برای پلتفرم‌های نسل فعلی معرفی کرد. حال، سازنده و ناشر تصمیم گرفتن تا یک هفته قبل انتشار رسمی، تریلری جدید از این عنوان منتشر کنند. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

این تریلر یک دقیقه‌ای و هیجان‎‌انگیز، که نام آن The Race is On است، اساسا مونتاژی از بخش‌های مختلف گیم‌پلی بازی است که در پس‌زمینه آن آهنگ زیبایی از «الو بلک» با نام Make Way پخش می‌شود. در انتهای خبر، می‌توانید این تریلر را مشاهده نمایید.

چند روز پس از معرفی رسمی بازی Burnout Paradise Remastered اعلام شد که موسیقی متن اصلی بازی به قوت خود در این نسخه وجود دارد که خبر خوبی است. هم‌چنین، به دنبال نگرانی‌هایی که طرفداران بعد از اتفاقات بازی «جنگ ستارگان: جبهه نبرد ۲» (Star Wars Battlefront II) برای‌شان به‌وجود آمده بود، الکترونیک آرتز اشاره داشت که این عنوان از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده نخواهد کرد.

لازم به ذکر است، بازی Burnout Paradise Remastered در تاریخ جمعه، ۲۵ اسفند برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. در پایان، شما را به دیدن تریلر جدید و زیبای این بازی دعوت می‌کنیم:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر