مقایسه گرافیکی نسخه اصلی و ریمستر بازی Burnout Paradise

در ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ , 09:00:47
شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

شرکت الکترونیک آرتز دو ویدیو جدید از مقایسه نسخه ریمستر با نسخه اصلی بازی Burnout Paradise منتشر کرده است؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

اواخر بهمن ماه بود که شرکت EA از نسخه ریمستر بازی Burnout Paradise با انتشار تریلری رونمایی کرده و گفت که بازی در تاریخ بیست‌و‌پنجم اسفند‌ماه ۱۳۹۶ (۱۶ مارس ۲۰۱۸) روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به هر دو صورت دیجیتالی و فیزیکی عرضه خواهد شد. البته نسخه رایانه‌های شخصی نیز در تاریخ نامشخصی تا آخر سال جاری میلادی روی سرویس Origin عرضه خواهد شد. در این میان مشترکین سرویس EA Access هم‌اینک این فرصت را دارند که از طریق Play First Trail به صورت آزمایشی ده ساعت از گیم‌پلی بازی را تجربه نمایند. جدای از این‌ها و در جدیدترین اخبار بازی، شرکت الکترونیک آرتز دو ویدیو جدید از مقایسه نسخه ریمستر با نسخه اصلی بازی Burnout Paradise منتشر کرده که در ادامه قابل مشاهده هستند:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

همان‌طور که در ویدیو‌ها دیده می‌شود؛ نسخه رسمتر بازی پیشرفت قابل توجه‌ای داشته و به لطف افزایش وضوح تصویر دارای سایه‌های نرم‌تر و خودرو‌های با جزییات‌تر می‌باشد. البته لازم به ذکر است که بافت‌ها هیچ تغییر قابل‌توجهی نداشته و همان ظاهر ده سال پیش خود را حفظ کرده است.

عنوان ریسینگ و جهان‌آزاد Burnout Paradise توسط استودیو Criterion Games توسعه یافته و شرکت الکترونیک آرتز در سال ۲۰۰۸ میلادی آن را برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ منتشر کرد. البته نسخه‌ رایانه‌های شخصی بازی نیز یک یک سال بعد یعنی در ماه فوریه سال ۲۰۰۹ میلادی عرضه شد. این عنوان بازیکنان را وارد دنیای آفتابی، پر از مسابقات رانندگی و البته تصادف‌های اکشن می‌کند.

بازی Burnout Paradise Remastered در تاریخ ۲۵ اسفند‌ماه ۱۳۹۶ (۱۶ مارس ۲۰۱۸) برای کنسول‌هایپلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و نسخه رایانه‌های شخصی نیز به دنبال آن تا آخر سال جاری میلادی منتشر می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر