تماشا کنید: سم فیشر در بازی Ghost Recon Wildlands حضور خواهد یافت

در ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ , 15:27:59
Ghost Recon: Wildlands, Splinter Cell, Splinter Cell: Blacklist, شرکت یوبی سافت (Ubisoft)

کراس‌اوور عناوین Tom Clancy بسیار متفاوت و جذاب هستند. در یک تریلر منتشر شده توسط یوبی‌سافت برای بازی Ghost Recon Wildlands به ماموریتی اشاره می‌کند که «سم فیشر» شخصیت بازی Splinter Cell نیز در آن حضور دارد. در ادامه با دنیای بازی همراه شوید.

اتمسفر تریلر فضای نوستالژیک سری خاطره‌انگیز Splinter Cell را به یادمان می‌آورد. در این ویدیو CIA برای ماموریتی به کمک سم فیشر نیاز دارد و او را راهی Bolivia می‌کند. فیشر در این ویدیو از عبارت «دوستان در همسایگی» استفاده می‌کند، که استفاده از کلمه دوستان می‌تواند خبر از یک اتفاق بزرگ در دنیای Splinter Cell دهد، مانند یک عنوان جدید.

آخرین بازی از سری Splinter Cell: Blacklist نام داشت که برای پلتفرم‌های نسل قبل پلی‌استیشن ۳، اکس‌باکس ۳۶۰، Wii U و رایانه‌های شخصی منتشر شد. بسیاری از طرفداران نگران آینده این سری بودند که شاید هیچوقت ساخته نشود و آقای «ایو گویلمونت» بنیانگذار یوبی‌سافت هیچوقت جواب روشنی به سوالات در این خصوص نداد.

البته در ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ اطلاعات بیشتری پیرامون این تریلر منتشر خواهد شد. بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

در انتها می‌توانید ویدیو بازی را مشاهده کنید:

 

دانلود از آپارات


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر