تصویر جدید از بازی Battlefield V منتشر شد

در ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ , 17:36:21
DICE, بازی Battlefield V, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

دقایقی پیش تصویر کلیدی جدیدی از بازی Battlefield V منتشر شد که به شایعات حضور بازی در جنگ جهانی دوم قوت می‌بخشد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

شرکت الکترونیک آرتز (EA) و استودیو دایس (DICE) چندی پیش در خبری تایید کردند که نسخه جدید بازی بتلفیلد قرار است که فردا شب به صورت رسمی رونمایی شود و جزییات بیشتری از بازی در اختیار نگذاشتند تا اینکه دیروز اولین تیزر رسمی این عنوان که Battlefield V منتشر شد و براساس تصویری که در آن تیزر از یک سرباز مشاهده می‌شد؛ بنظر می‌رسد که بازی قرار است در جنگ جهانی دوم جریان داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار بازی، تصویر کلیدی جدید از این بازی منتشر شده است که به شایعات مربوط به جنگ جهانی دوم قوت می‌بخشد. در ادامه شما می‌توانید این تصویر را مشاهده نمایید:

DICE, بازی Battlefield V, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

طبق اطلاعات منتشر شده، بازی Battlefield V در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد روز پنج‌شنبه، سوم خردادماه ۹۷ (۲۳ می ۲۰۱۸) معرفی خواهد شد. این رویداد همچنین قرار است که به صورت یک استریم زنده همانند آنچه بابازی Battlefield 1 رخ داد، روی یوتیوب و توییچ پخش شود.

بازی Battlefield V جدیدترین نسخه از این سری بعد از عرضه بازی Battlefield 1 در سال ۲۰۱۶ میلادی خواهد بود. لازم به یادآوری است که آخرین نسخه از خط اصلی مجموعه بتلفیلد یعنی Battlefield 4 در سال ۲۰۱۳ میلادی منتشر شد. به دنبال آن نیز در سال ۲۰۱۵ میلادی ما شاهد عرضه بازی Battlefield Hardline بودیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر