«دایس» برای نسخه PC عنوان Battlefield V با «انویدیا» همکاری خواهد کرد

در ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ , 08:40:05
DICE, GeForce, بازی Battlefield V, پی سی گیمینگ (PC Gaming), دایس, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), شرکت انویدیا (Nvidia)

استودیو «دایس» به تازگی اعلام کرده که برای نسخه PC عنوان مورد انتظار خود یعنی Battlefield V با «انویدیا» همکاری خواهد کرد. با دنیای بازی همراه باشید.

بعد از چند سال همکاری با AMD اینبار استودیو «دایس» تصمیم به تغییر گرفته و شریک خود برای نسخه PC شوتر اول شخص خود را به «انویدیا» تغییر داده است.

در همین رابطه «آندریس مورل» از «دایس» گفت:

با Battlefield V ما قصد داشتیم علاقه خود به بازی‌های رایانه‌ای را با همکارمان به اشتراک بگذاریم. در ترکیب تیم با استعداد ما و تکنولوژی‌های پیشرفته «انویدیا» برای بازی و همچنین پلتفرم GeForce ما بهترین تجربه فیزیکی و بصری را فراهم خواهیم کرد.

همچنین «انویدیا» نیز در بیانیه‌ای اعلام داشت:

به عنوان یک پلتفرم PC ما در حال همکاری با «دایس» هستیم تا تجربه بهتری از Battlefield V برروی کامپیوترهای شخصی فراهم کنیم. به این معنا که GeForce Experience برای این عنوان درایورهای Game Ready، بهترین تنظیمات قابل بازی و سایر نکات پلتفرم «انویدیا» را به Battlefield V می‌آورد.

به‌نظر می‌رسد حتی ممکن است NVIDIA GameWorks نیز در این عنوان حضور داشته باشد با اینکه هنوز تایید نشده است. نکته جالب البته اینجاست که تریلر رونمایی از این عنوان در واقع برروی اکس‌باکس وان اجرا شده بود و این یعنی نسخه PC می‌تواند عملکرد بهتری نیز داشته باشد.

شما می‌توانید تریلر معرفی این عنوان را در زیر مشاهده کنید:

همچنین ویدیویی نیز از بازی منتشر شده که اطلاعات بیشتری از آن را در اختیار ما قرار می‌دهد:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر