گزارش؛ بازی Fallout 76 یک عنوان نقشآفرینی و بقای آنلاین خواهد بود
Bethesda Game Studios ساعاتی پیش طی یک تریلر کوتاه عنوان جدیدی از سری Fallout را به نام Fallout 76 معرفی کرد و حالا اطلاعات بیشتری از این عنوان منتشر شده و حدس و گمانهای دیگران در رابطه با این بازی از آنلاین بودن و سبک نقشآفرینی و بقای آن میگوید. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.
شما میتوانید تریلر منتشر شده از این عنوان را در این خبر (تماشا کنید: بازی Fallout 76 با انتشار یک تریلر بهصورت رسمی معرفی شد) مشاهده کنید.
نام خود بازی نکات زیادی را توضیح میدهد. اول از همه نشان میدهد که قضایا حول محور Vault 76 قرار دارد که قبلا بارها در Fallout 3 و Fallout 4 به آن اشاره شده بود. بعد از آن آهنگ پخش شده در تریلر قرار دارد که آهنگی با نام Take Me Home از John Denver است، یک آهنگ کانتری جادهای که نشان میدهد شاید بازی در «ویرجینیای غربی» (West Virginia) باشد. همچنین تاریخ روی Pipboy روز ۲۷ اکتبر سال ۲۱۰۲ را نشان میدهد. ۲۵ سال پس از منفجر شدن بمبهای هستهای طی جنگ بزرگ.
برگردیم به نام بازی، این عنوان در خطر داستان اصلی جای ندارد. Bethesda گفته بود که عنوان بعدی چیزی متفاوت خواهد بود و Kotaku نیز آنرا تایید کرده است.
بهنظر میرسد بازی Fallout 76 در سبک نقشآفرینی و بقای آنلاین خواهد بود و تشابهاتی با عناوین DayZ و Rust. اما احتمالا شاهد یک داستان و مأموریتهایی نیز خواهیم بود. با این حال بازی بر سیستم ساخت و ساز متمرکز است (با احتمال زیاد سیستم ساخت و ساز Fallout 4 را بصورت گسترش یافته مشاهده خواهیم کرد).
حدس میزنیم که بازی تحت توسعه استودیوی جدید Bethesda Austin ( استودیو BattleCry سابق) و هسته اصلی Bethesda Game Studios در Maryland قرار دارد. و اگر درست باشد به احتمال زیاد یک پروژه دیگر در دست ساخت است و میتواند Starfield باشد که در زمانی دیگر منتشر میشود. برای اطلاعات بیشتر در مورد Fallout 76 منتظر E3 2018 و کنفرانس Bethesda میمانیم.