تیزر و تصویر هنری جدیدی از بازی Anthem منتشر شد | تریلر جدید در E3 2018

در ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ , 19:38:11
Anthem, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), شرکت بایوور (Bioware), کنسول Xbox One

استودیو بایوور ساعاتی تیزر کوتاه و تصویر هنری جدیدی از بازی موردانتظار Anthem منتشر کرد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

رویداد بزرگ E3 2018 به سرعت در حال نزدیک شدن است و قبل از آغاز این رویداد، استودیو بایوور (BioWare) در جدیدترین اخبار بازی، جزییات جدیدی در ارتباط با IP جدید خود یعنی Anthem منتشر کرد. به دنبال توییتی که اوایل هفته منتشر شد، این استودیو یک تصویر هنری جدید در کنار تیزری کوتاه از این عنوان موردانتظار منتشر کرد که تایید می‌کند ما شاهد تریلری جدید در جریان E3 خواهیم بود. این تریلر که در ادامه قابل مشاهده است، فقط به مدت شش ثانیه به طول می‌انجامد و تصاویری از گیم‌پلی به نمایش نمی‌گذارد اما شامل روایت جالبی می‌شود:

یک چیزی آن بیرون است و می‌خواهد همه ما را نابود کند.

در زیر تیزر نیز جمله‌ای نیز نوشته شده که به شرح زیر است:

یک چیزی در پشت دیوار بزرگ منتظرکان است.

دریافت از وبسایت آپارات

در انتهای تریلر نیز اشاره‌ای به تریلر جدید بازی Anthem می‌شود که قرار است در جریان کنفرانس خبری پیش از رویداد E3 2018 شرکت الکترونیک آرتز که EA Play نام دارد، بنمایش گذاشته شود. رویداد EA Play سال جاری در ساعت ۲۲:۳۰ نوزدهم خردادماه ۹۷ (۹ ژوئن ۲۰۱۸) برگذار خواهد شد و در کنار تمرکز روی عنوان اکشن و نقش آفرینی استودیو بایوور، جزییاتی از دیگر عناوین بزرگ شرکت الکترونیک آرتز مثل بازی معرفی شده Battlefield V و نسخه امسال سری Madden به نام Madden NFL 19 منتشر خواهد کرد.

در کنار تیزر جدید، تصویر هنری جدیدی از بازی Anthem نیز منتشر شد که در ادامه قابل مشاهده است:

Anthem, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), شرکت بایوور (Bioware), کنسول Xbox One

بازی Anthem در جریان رویداد EA Play سال گذشته میلادی معرفی و قرار شد که در سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود؛ اما همین چند وقت پیش بود که شرکت الکترونیک آرتز در جریان کنفرانس گزارش مالی خود اعلام کرد که بازی تا اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی تاخیر خورده است. Anthem یک عنوان اکشن است که تمرکز زیادی روی بخش چندنفره دارد، اگرچه به صورت تک نفره نیز قابل بازی خواهد بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر