جزییات ماه دوم فصل هان سولو بازی Star Wars Battlefront II

در ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ , 19:40:47
DICE, Star Wars Battlefront II, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

شرکت الکترونیک آرتز جزییات محتویات ماه دوم از فصل هان سولو بازی Star Wars Battlefront II را منتشر کرد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

فصل دوم از بازی Star Wars Battlefront II با حال و هوای هان سولو در ماه گذشته میلادی آغاز و تایید شد که قرار است به مدت دو ماه به طول انجامد. حال در جدیدترین اخبار بازی و با شروع ماه دوم، شرکت الکترونیک آرتز (EA) و استودیو دایس (DICE) اطلاعات ماه دوم از فصل هان سولو بازی را همراه با انتشار تریلری زیبا، اعلام کردند. همانند دیگر بسته‌های الحاقی منتشر شده برای بازی، بازیکنان قرار است که به یک حالت جدید به نام Extraction دسترس پیدا کنند که در نسخه اول بازی نیز قرار داشت. در این حالت یک تیم از بازیکنان وظیفه دفاع یک از نقطه در نقشه را دارد و بازیکنان تیم مقابل نیز باید به آن نقطه حمله کرده و آن را از بین ببرند.

در کنار این مورد، بازیکنان به مکان‌های جدیدی نیز خواهند رفت؛ معدن‌های ادویه Kessel که در حالت‌های Blast، Hero، Showdown، Heroes vs. Villains و در نهایت حالت جدید Extraction در دسترس خواهد بود. بازیکنان همچنین آیتم‌های شخصی سازی جدیدی را می‌توانند دریافت کنند؛ نظیر نسخه Solo: A Star Wars شخصیت‌های هان سولو، لاندو و چوباکا در کنار نسخه ویژه سفینه Millenium Falcon که در فیلم ذکر شده، موجود بود. تمامی محتویات ذکر شده در تاریخ ۲۲ خردادماه ۹۷ (۱۲ ژوئن ۲۰۱۸) بر روی تمامی پلتفرم‌ها در دسترس قرار خواهند گرفت. در انتها می‌توانید تریلر جدید بازی را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات

بازی Star Wars Battlefront II بر روی پلتفرم های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی درسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر