تماشا کنید: مرحله جدید بازی Ghost Recon Wildlands با محوریت بازی Rainbow Six Siege

در ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ , 14:37:22
Ghost Recon: Wildlands, Rainbow Six Siege, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت یوبی سافت (Ubisoft), کنسول PlayStation 4, کنسول Xbox One

دیروز، شرکت «یوبی‌سافت» از محتوای  Special Operation 2 برای بازی Ghost Recon Wildlands رونمایی کرد. این به‌روزرسان هفته بعد برای هر سه پلتفرم اصلی در دسترس خواهد بود. در اقدامی جدید، این شرکت دست به انتشار تریلر کوتاهی زده که خبر از مرحله‌ای با مضمون بازی Rainbow Six Siege خواهد داشت. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

این آپدیت شامل ماموریت جدید PvE و غیره است و هم‌چنین، یوبی‌سافت به اینتشار یک تریلر کوتاه، از حضور مرحله‌ای با محوریت بازی Rainbow Six Siege خبر داد. البته هنوز مشخص نشده است که دقیقا چه چیزی را خواهیم دید. ولی، طبق اعلامیه منتشر شده، معرفی کامل در تاریخ دوشنبه، ۱ مرداد انجام خواهد گرفت و می‌توانیم منتظر خبرهای بیشتری پیرامون این مورد باشیم.

این، دومین باری هست که بازی Ghost Recon Wildlands با یکی دیگر از عناوین محبوب شرکت یوبی‌سافت ادغام می‌شود، زیرا در محتوای چند ماه پیش هم شاهد مرحله‌ای با حضور «سَم فیشر» از بازی «اسپلینتر سل» بودیم. پس از موفقیت‌هایی که این بسته الحاقی بدست آورد، بعید نبود که یوبی‌سافت بار دیگر سراغ یکی از عناوین محبوبش برود و آن هم چیزی جز بازی Rainbow Six Siege نیست.

جزئیات بیشتر درمورد محتوای آپدیت جدید بازی Ghost Recon Wildlands در روز دوشنبه، ۱ مرداد منتشر می‌شود. این عنوان هم‌اکنون برای پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. در پایان شما را به دیدن تریلر کوتاه منتشر شده دعوت می‌کنیم:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر