TGC 2018 | مجموعه مصاحبههای ویدیویی دنیای بازی در یک پست
با اینکه در انتهای هفته سوم پس از رویداد TGC 2018 قرار داریم، اما بالاخره موفق شدیم کاری را که برای آن زحمت زیادی کشیده شد را در شمایلی قابل قبول به مراحل نهایی خود برسانیم و مصاحبههای ویدیویی انجام شده در این رویداد را منتشر کنیم؛ در ادامه همراه دنیای بازی باشید.
در این پست، در مجموع ۱۱ مصاحبه ویدیویی را میتوانید تماشا کنید و از نکاتی که سازندگان، ناشران و فعالان صنعت بازی ایران و صنعت بازی جهان با دنیای بازی و مخاطبان آن در میان گذاشتند، استفاده کنید. از استودیو سورنا که ممکن است بیشتر بهخاطر بازی سیاوش آن را بشناسید تا استودیو Sonik Butik که یک استودیو خارجی متمرکز بر ساخت موسیقی و صداگذاری بازیهاست، برایتان مصاحبه آماده کردهایم. بیشتر از این چیزی نمیگوییم و شما را در ادامه به تماشای تیزر مصاحبهها و مصاحبههای کامل در صفحات بعد دعوت میکنیم.
نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.
مجری: ماهان یزدانی
تصویربردار: نوید افراسیابی
مصاحبه با آرزو فلاحی
کانسپت آرتیست شرکتهایی چون Activision و Vicarious Visions
مصاحبه با مدیرعامل شرکت سورنا گیمز، حسن مهدی اصل
سازنده بازیهایی چون سیاوش و ناشر بازی در سطح بینالمللی
پارت اول
پارت دوم
پارت سوم
تریلر بازی What Happened
تریلر بازی Unsight
مصاحبه با استودیو AzDimension
سازنده آذربایجانی که یک بازی با پسزمینه اساطیر و زبان کهن پارسی ساختهاند
مصاحبه با شرکت Databeen
سرویس بررسی آنالیز داده مختص بازیهای ایرانی
مصاحبه با مسوول UX و UI بازی پسرخوانده، سجاد احمدی
از استودیو پاییزان
مصاحبه با مدیرعامل استودیو پاییزان، محمد زهتابی
مصاحبه با استودیو Karizma
سازنده بازی Looters در سبک پلتفرمر و Resource Management
مصاحبه با استودیو Nova Games
سازنده بازی خلاقانه و برگزیده داوران، پاپالند
تریلر بازی پاپالند
مصاحبه با استودیو راشین گیمز
سازنده بازی Fiery Road در سبک Endless Runner
مصاحبه با استودیو Sonik Butik
استودیو متمرکز بر ساخت موسیقی و صداگذاری بازی، فیلم و رسانه با سابقه کار با شرکتهایی چون ۲K Games
مصاحبه با مدیرعامل استودیو Visionary Games، تارخ ترهنده
استودیوی تازه تاسیس که در حال ساخت بازی The Cayve در سبک مترویدوانیا است
پارت اول
پارت دوم
پارت سوم
ویدیویی با محوریت نمایش کانسپتهای اولیه بازی The Cayve