تماشا کنید: بررسی عملکرد بازی Battlefield 1 بر روی اکس‌باکس وان اکس

در ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ , 14:30:21
DICE, PlayStation 4 Pro, PlayStation Pro, بازی Battlefield 1, دایس, کنسول Xbox One X

در حال حاضر، آپدیت جدید بازی Battlefield 1 برای پشتیبانی از کنسول اکس‌باکس وان اکس در دسترس کاربران قرار گرفته است و با تحلیل آن، شاهد عملکرد بهتری نسبت به کنسول شرکت «سونی» هستیم. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

آپدیت جدید بازی Battlefield 1 بر روی اکس‌باکس وان اکس شامل ارتقاء وضوح تصویر و فریم‌ریت است. به همین منظور، گروه تحلیلی دیجیتال فوندری مقایسه‌ای از هر دو حالت بخش چندنفره و تک‌نفره بین این نسخه و پلی‌استیشن ۴ پرو انجام داده که جزئیات آن جالب توجه است.

بر اساس این تحلیل، میزان وضوح تصویر در کنسول اکس‌باکس وان اکس می‌تواند تا وضوح تصویر ۴K رندر شود که این مقدار برای پلی‌استیشن ۴ پرو معادل ۲۸۱۶×۱۵۸۴ بود. هم‌چنین، بازی Battlefield 1 از وضوح تصویر پویا استفاده می‌کند که از طریق کاهش وضوح تصویر می‌تواند فریم ریت را به‌صورت ثابت بر روی ۶۰ فریم بر ثانیه نگاه دارد.

بر اساس گزارش ارائه شده، کنسول اکس‌باکس وان اکس به‌صورت کلی وضوح تصویر بالاتری را دارا است که در برخی موارد این رقم ۲.۲۵ برابر نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو است. متاسفانه، استودیو DICE روی افزایش کیفیت بافت‌ها و دیگر عناصر مربوط به جنبه‌های بصری برای این نسخه زیاد کار نکرده است.

با این حال، هنگامی که در پارتی اکس‌باکس لایو هستید یا از چت صوتی استفاده کنید، گاها شاهد لرزش تصویر و کاهش فریم‌ریت هستیم. اشکال مذکور در هر صورت توسط سازنده رفع خواهد شد. متاسفانه، این گزارش مستقیما و به‌صورت کلی به مقایسه بین نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو و اکس‌باکس وان اکس نپرداخته است و بنابراین شاهد برخی جزئیات از آن هستیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر